Het is niet de bedoeling om voor elke lading nieuwe screens een topic te openen. Dat past namelijk best in reeds bestaande (ind it geval Rallisport) topics.
Miez chill down. Hartstikke goed van je dat je ons op de hoogte houdt van de nieuwste screens, maar je begrijpt misschien ook wel dat het forum een puinhoop wordt als er zo 3 mensen zijn die allemaal een aparte thread aanmaken voor dezelfde screens en dat met tientallen games. Dat werkt helaas niet.
zou ik ook doen als ik hem al had Ik hoop dat de effecten als stof opwaaien en meer van dat beter zijn dan in deel 1, omdat ik meer op laat waaien als ik over de stoep fiets :{
kgok van wel ja, was RSC 1 ook duss...en daarom koop ik ook Colin McRae Rally 4 ipv Rallisport Challenge 2..want ik heb RSC 1 al, en ik wil er wel een realistische rallygame bij. dus voor mij word het Colin Mcrae 4
eigenlijk vond ik colin 3 helemaal niet zo realistich heb je geznien hoe die auto om 1 as draait! echt heel vaag.nee geef mij maar rsc2 deel 1 vond ik echt geweldig mega graphics en snelle gameplay en echt geweldig dat rsc2 online gaat
CMR 4 is realistischer dan 3, omdat ze daar niet meer om hie "midden" as draaien, maar vanuit de wielen. De wagens voelen zwaarder aan en hebben betere grip, daardoor is het realistischer dan deel 3.
inderdaad..daar heeft Target gelijk in...in deel 3 hadden ze een verticale as in de auto zitten..waardoor ie heel raar draaide dat hebben ze uit deel 4 gehaald, waardoor ze weer vanuit de wielen sturen..zoals het dus ook hoort dus Colin McRae...here i come!!