Hey zijn dees nieuw voor jullie anders mag deze wel gelijk dicht Als dit niet goed is of niet mag Close hem dan maar
Ja had gekund ja ...... er zijn een dotje topics hierover en heb geen centraal gezien :{ of is die er wel een centraal topic ?
Dit word echt een GT beater! Ik hoop wel dan dat ze net als bij GT je eigen auto kan kiezen die je koopt. Bij het vorige deel van PGR kon dat niet en dat vond ik heel jammer. Oja! En natuurlijk de opvoermogelijkheden van GT moeten erin. Komt dit eigenlijk allemaal?
dit is niet goed absoluut niet goed (voor mijn portomonee want wie kan zon mooie game nou laten liggen hij is heel vet vooral die VW Golf zit ik op te geile gewoon vet
Gatver jongens een golf, gaat hard achteruit zo'n spel. Wilde hem eerst heel graag hebben, maar ik vind zo'n golfje ene beetje een afknapper hoor tussen de porsches, ferrari's enz enz
Halloooooooo! dit is wel een r32 hey die is begrendst op 250 ennuh je zal toch eerst in de wat langzamere auto's moeten beginne voor je echt kan gaan sjeezen
Ja tuurlijk moet je ergens beginnen, maar daar vind ik zo'n golfje toch niet echt geschikt voor. En ik weet ook wel dat het een R32 is, ok hij mag dan misschien snel zijn maar toch, ik vind het zo suf om te zien he, echt zo'n 340 in 1 dozijn auto, maja dat is mijn mening. Voor de rest is het een super spel
Endelijk in-game screenshots. Het ziet er echt GEWELDIG uit!!! Dit kan GT4 absoluut niet overtreffen op een PS2. Eindelijk komt de power van de xbox tot zn recht!!
die golf die ze daar hebben is qua hoe die er uit ziet zo gowed na gemaakt en dat is dus gewoon perfect grote complimenten voor de makers
Als ik me niet vergis en die tweede screen van doopy bekijk, dan zie ik volgens mij linksvoor ook nog een VW Polo staan. Ik vraag me toch af of dit echt pgr2 is, daar zullen ze toch wel een beetje normale auto's inproppen of niet??
damn dit is echt te mooi voor woorden gewoon de gfx!!! En aangezien de gameplay waarschijnlijk beter zal zijn als die van deel een, word dit echt een toppertje
Da's geen Polo maar een Honda Civic Type R. En wees maar niet bang, er komen meer dan genoeg echte snelle racemonsters in. Kijk hier voor een lijst met alle auto's waarvan men zeker is dat die in het spel komen.
nej vertel mij wat. Civic is een stoer bakkie. Nou ik zal het maar geloven dat het een civic is en niet zo'n irritante kut polo, vind die golf al erg genoeg