The 5 Most Overrated Games Of All Time

Discussie in 'Algemeen' gestart door Mac, 19 sep 2003.

1. Mac

Mac xboxgaming.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Gamespy:

25. Neverwinter Nights
    24. Super Mario Sunshine
    23. Battle Arena Toshinden
    22. Starfleet Command Series
    21. Morrowind
    20. Impossible Creatures
    19. Battlecruiser 3000AD
    18. American McGee's Alice
    17. The Getaway
    16. Mortal Kombat
    15. Dungeon Siege
    14. Dead or Alive 3
    13. Battletoads
    12. Unreal II: The Awakening
    11. Pools of Radiance: Ruins of Myth Drannor
    10. Halo
    9. Donkey Kong Country
    8. Lara Croft: Tomb Raider: Angel of Darkness
    7. Final Fantasy VII
    6. Blinx: The Time Sweeper
    5. Quake II
    4. Daikatana
    3. Enter The Matrix
    2. Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty
    1. Black & White

Waar staat de nieuwe Zelda?;)

2. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    ben het wel een beetje eens met metal gear 2, en zeker met enter the matrix

vind donkey kon en halo een beetje vreemd, zijn gewoon zeer goede titels

3. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    DOA3 hoort volgens mij ook niet helemaal in dit rijtje thuis...

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is een lijstje dat ze dus kunnen samenstellen op basis van het falen van de eigen recensie's. 'Overrated' is nog altijd subjectief (uiteraard, dit lijstje ook) maar 'Overrated' games heb je toch in principe niet als je gewoon een spel genoeg speelt en merkt dat het eigenlijk totaal niet is wat het leek te worden? Dan geef je als Gamespy toch gewoon een slecht cijfer?

5. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Kan kloppe MGS2 had ik gekocht en de volgende dag terug gebracht vondt hem erg tegen vallen maar Donkey kong eb DOA3 horen hier niet thuis de rest wel vindt ik. Halo mag van mij wel bij de top 10 staan vondt hem niet zo mooi als de bladen beweerden die heb ik ook terug gebracht.

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    maar enter the matrix is er zeker 1, die heeft alleen door haar naam enorm veel exemplaren verkocht

het spel zelf is namelijk niet zo bijzonder...

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Veel verkocht betekent toch ook niet direct dat het een goed spel is?Ik vraag me dan ook af waarom een titel als ETM dan in dat lijstje staat, helemaal als Gamespy de spellen zélf gewoon 5en geeft.

8. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vindt het lijstje van gamespy niet zo slecht. Ik ben het wel eens met deze lijst. En overrated betekend niet dat het slecht is. Maar gewoon dat het spel revolutionele zou worden maar wat het achteraf helemaal niet zo is. Bvb halo, iedereen die betrokken is met het maken van halo zei dat halo een revolutie gaat worden voor de shooters genre. Maar halo is gewoon een goeie shooter en niets meer.

En van doa3 ben ik een fan van, maar hij is wel verdomme kort om best fighting game te noemen.

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Halo vind ik wel overrated, het is een erg goed spel en vooral als nieuwkomer, maar aan de andere kant was het wel zo dat het spel veel dezelfde gangen had en de besturing van voertuigen iets beter kon. The Library was bijv. bijna constant hetzelfde.

Doa 3 vind ik ook overrated omdat ik de gameplay gewoon niet zo lekker vind, evenals PGR, mooi om te laten zien wat xbox kan maar verder vind ik ze niks.

Enter the matrix niet, dat spel is overhyped maar niet overrated omdat het overal toch wel rond de 6 krijgt. Black en white is ook een erg goed en geavanceerd spel en dat verdient ook wel een mooi cijfer.

Zo merk ik ook zelf, het komt vaak neer op je eigen oordeel over het spel.

10. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    volledig mee eens met American McGee's Alice

11. jermain

jermain

Leuk Bevonden:
    18
    ik ben het eigenlijk met alles eens... alleen MGS2 was gewoon een fucking goed spel... hij was alleen te kort en er waren te veel filmpjes...

12. Alien

Alien FreAkeD

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben het helemaal niet eens met het lijstje. Je kan iets alleen overraten volgens je eigen mening, maar volgens een ander is het dan weer underrated. Het blijft gewoon een mening wat je van een spel vind, de 1 vind dat het revolutionair is en een 9 verdient, de ander vind het zo afgezaagd en gejat alst maar kan en vind dat het een 5 verdient...
    Kvind dat jezo'n lijstje ook alleen maar kan maken op basis van je eigen mening.

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    * begint spontaan te schuimbekken en vreest dat de hevig kloppende ader in zijn nek uit mekaar gaat klappen :mad:

Waar halen ze het in godsnaam het lef vandaan om deze titel erbij te zetten.

_O_ Final Fantasy 7 _O_ wordt tot op de dag van vandaag op een voetstuk geplaats door miljoenen rpg liefhebbers en was verantwoordelijk voor het populair maken van rpg games bij het grote publiek in Amerika en Europa.

Dat een game als Daikatana erin staan kan ik nog wel begrijpen aangezien deze titel zo ontzettend zwaar werd gehyped door de makers zelf en vervolgens echt ongelofelijk tegenviel. Tomb Raider AoD viel uiteraard zwaar tegen vanwege de slecht uitgewerkte gameplay en besturing, Enter the Matrix was gewoon zwaar gerushed om de deadline te halen en MGS 2 kreeg als voornaamste kritiek dat er te weinig kon worden gespeeld en je teveel naar filmpjes moest kijken. Ik vond het echter een prachtgame en wat betreft Halo... tja er zaten een aantal herhalende stukken in, maar voor de rest blijf ik het tot op heden de beste console shooter ooit vinden. De graphics en met name de controls waren gewoon fantastisch.

Laatst bewerkt: 19 sep 2003
  14. Keybern

Keybern Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    oké, gans de Final Fantasy reeks mag volgens mij in het rijtje geplaatst worden! :p mooie graphics oké, maar een gameplay van mijn voeten! Spel gemaakt door idiote japanners... en die miljoenen rpg-liefhebbers waarover GothicRulez (allé zeg, kijk alleen al naar de naam :p) het heeft, hebben waarschijnlijk nooit een rpg op de pc van dichtbij bekeken! In FF DENK je dat je vrijheid hebt...

15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224

deze cartoon zegt genoeg!

16. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    In plaats van 'Overrated' zou men inderdaad beter 'Overhyped' kiezen als titel.

Nu komt het over alsof ze spellen een goed cijfer gegeven hebben en daar nu spijt van hebben.
    (Momenteel is er maar 1 echt overdreven overhyped spel: Halo 2 en daarmee bedoel ik niet dat het een slecht spel zal worden, maar het is alsof er niets anders meer bestaat op de Xbox)

17. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Nou niet alleen Halo 2 word zwaar overhyped, ook Fable wordt door iedereen nou al bestempeld als super revolutionaire game. Maar ik houd me hard vast, want ik ben benieuwd of Fable aan de verwachtingen kan voldoen :| Als hij echt zo goed wordt als iedereen zegt gaat het punt richting 10

18. Neverwinter Nights is volgens mij echt wel geslaagd hoor, vooral met de modules :D... bs imho dit

19. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    24. Super Mario Sunshine
    Deze poeptitel hoort dan zekersteweten boven halo, kutgamespy ook :p Zo onprofesioneel om zoiets te maken en nog dom ook...

20. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    met de meeste ben ik het wel eens, vooral Black& White...

maar Halo :eek: DoA3 :eek: Morrowind :eek:

en Final Fantasy overrated??????

dat slaat dus echt nergens op vind ik...

Deel Deze Pagina