ff steekproef van wat men leuker vind bij KOTOR : kies je voor the Dark Side of help je liever de bevolking die je tegenkomt ?? Ikzelf vind de Dark Side wel het leukst....lekker mensen beroven enzo heheh
KOTOR Ik ga voor de light side..... vind het wel lachen een beetje rond lullen met mensen en hier en daar een dark jedi neer sabelen. Gigantisch spel trouwens , ben nu op 16 uur gameplay en ben net op dantooine Doe het rustig aan met alle quests doorlopen
keb uitgespeeld op dark net.. ben nu al 2 uur bezig me poppetje (andere game) op light te krijgen en te houden
Ik ook Light doe het ook lekker rustig aan, ff met iedereen praten enzo. Als ik hem heb uitgespeeld ga ik Dark.
Ben ook met light bezig,maar ga hierna lekker evil wezen.....dark force powers zijn in ieder geval beter als light(is mijn mening).
Eerst lekker Light gespeeld, en daarna dark side. Ben blij dat ik hem zo gedaan heb andersom was ie misschien iets minder geweest als ik er nu over denk. Nu zou ik hem een 9.8 geven als cijfer..
mwah 9.8 vind ik iets te hoog,denk zelf een 9. en dit omdat ik tog wel last heb van frame drops en een aantal bugs,maar ja spel maakt dit ook wel weer goed
Ben nu nog met Dark bezig, maar heb er geen spijt verder nog van. Hierna ga ik proberen Light te worden.
ok voorlopig wint light path hier nog......maar ik ben liever lekker evil (hoewel je als goeie jedi meer te weten komt...mensen zijn dan wat aardiger tegen je heheh)
Welke is eigenlijk makkelijker? Light of Dark? Ik heb hem nog niet maar dan begin ik met de makkelijkste. (moet denk ik eerst wennen enz).