ik heb dit spel al eventjes en zit vollenbak te spele. maar ik wil nieuwe wagens hoeveel punten moet ik hale voor die wagens. want ik wil ferarissss
Je kan kijken wat je nodig hebt. Als je een wagen kiest die 'unlocked' is zie je wat je ervoor moet doen. De Ferrrari's (speciaal nr 50) vrijspelen kost tijd (of ga naar cheats op de frontpage).
Ja, maar dat is wel degelijk te doen! Ik ben geen highflyer, maar haal dat wel. Het juiste recept is de goede auto kiezen (de Ford vind ik bijvoorbeeld ideaal voor snelracen). Dan is bijna elke doelstelling te doen (hoewel de latere stages mij wel moeite kosten )
hoe verdienen jullie je kudos dan??? [en verwijs me niet naar de review die heb ik namelijk al uitgebreid gelezen..] want gecontroleerd slippen gaat echt heel moeilijk... althans voor mij:{
er zijn een hoop manieren om kudos te halen ;door in te halen, goed te rijden (dus zonder tegen de muur aan te botsen) bij arcade een hoop tijd over te houden enz
En vooral combo's maken levert veel kudo's op. Verder is perfect rijden van het grootste belang. Bij de latere stages van kudos challenge bijvoorbeeld moet je perfect rijden qua snelheid en genoeg kudos halen. Zo moest ik ergens 3 rondjes rijden in 4 minuten en 900 kudo's halen (timed run) met mijn ferrari F50..ik eindig op 3.59,670 en 920 kudos. Als je een foutje maakt haal je het al niet meer. Perfect rijden dus. Verder moet je idd. goede auto's kiezen voor de juiste opdracht. De skyline GTr heeft in mijn ogen de beste handeling en is dus perfect voor kudo's challenge. KJies sowieso altijd een auto waar je je prettig in voelt, let niet alleen op de stats. En als laatste twee tips: bij het begin van kudo's challenge kun je op jezelf wedden. Maak het makkelijker of moeilijker om zo door te gaan/meer kudo's te halen. En selecteer bij quick race een minder snelle auto (Audi TT/ mini cooper) je maakt zo minder snel fouten en de concurrentie past zich toch aan. Lijstje van auto's staat trouwens ook in XBM nr. 1 achterin.