DTM Racer xboxlive versus DTM Racer 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door pjotr, 20 sep 2003.

1. pjotr

pjotr Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In oktober komt codemasters met een re-release van DTM Racer dit maal met xboxlive support, DTM Racer 2 komt in de lente van 2004. Wat ik mij nu afvraag is hoeveel mensen die DTM Racer hebben, de re-release kopen en hoeveel mensen wachten tot lente 2004.

/Mod We maken er geen poll noch opsomtopic van. Lekker je keuze beargumenteren graag!

2. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik kies voor keuse 6..
    Ik heb deel 1 gehad en wat een drama!
    Geef mij maar lekker raggen zoals bij MM 3...

Ik heb trouwens bij console.gamez.nl gelezen dat DTM 2 waarschijnlijk (dus niet cker) Xbox Only word :)

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Je betaald 44 euro voor de Xbox Live re-release. Nog steeds niet echt weinig natuurlijk, maar als je het spel nog niet hebt is het een leuk prijsje, beetje te vergelijken met Island Thunder alleen nu heb je nog een volledig spel erbij.

Ondersteund Race Driver 2 eigenljik ook Live? Nog niet in verdiept...

4. density

density smoke free

Leuk Bevonden:
    0
    numer 6 heb dtm race driver en vind em niet zo goed:mad:

5. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    in een nieuwspost van vandaag:
    'Race Driver 2 is het overduidelijke vervolg op DTM Race Driver voor de Xbox. De eerste game deed het goed, maar was lang geen succes te noemen, Codemasters wil het tij nu keren met deel twee. Dit gaan ze ten eerste doen door volledige Xbox Live support in het spel te stoppen, wat weer betekend dat we straks lekker tegen elkaar kunnen racen.'

hele nieuwspost

En ik wacht toch liever op de nieuwe Race Driver vooral door: Xbox Live, mischien grafisch gezien nog mooier en realistischer dan het eerste deel.

Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  6. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    (DTM) Racer Driver 2 zal natuurlijk zeker live! bevatten. Aangezien er de komende maanden zat racegames uitkomen (vooral PGR) zal ik waarschijnlijk gaan voor deel 2 :)

7. Paauwtje

Paauwtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    het lijkt me een vette game en ik denk wel dat ik hem ga kopen

8. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht tot lente 2004, dtm race driver is erg goed, maar er mocht wel een arcade mode bij

9. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    De huidige DTM heb ik gereden met een beamer en 4 spelers (allen redelijk ervaren). En het was echt een zeldzaamheid als we alle 4 mochten finishen (naast dat wij radicaal reden, blijft de AI dat ook doen!! Echt wildeboel, geen simulatie!).

Ben dan ook benieuwd hoe dat gaat met 8 of meer. Wacht dus sowieso de review(s) af voor het live gedeelte. Denk dan ook dat het DTM Race Driver 2 gaat worden...

Deel Deze Pagina