[Centraal] De übergrote Star Wars: KOTOR help thread

Discussie in 'Algemeen' gestart door TheRealMcenzy, 12 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    FF een vraagje...
    Soms krijg je ,waar het hoofd van je
    char staat, (en je health en zo )
    zo'n gele pijl.. Wie weet wat dat betekent?

Viper, sorry, ik ben nog niet zover =)

2. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    gewoon de deur open doen...heel simpel dacht ik ook pas aan na 20 robots :), ik dacht er MOET wel een andere manier zijn want anders zou je het niet kunnen halen als je geen spikes hebt

3. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Dat betekent dat je een een level omhoogkan, ga naar het character menu(die ene met de force meter) en dan staat er auto level up of level up.
    Wil je zelf 'skills' toevoegen druk dan op level up en niet op auto level up.
    Als je dat gedaan hebt, gewoon de instructies volgen:+

4. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoals inferno hierboven al zegt, zeker niet auto level up gebruiken...

5. ITNL

ITNL Guest

eh guys, wat betekenen die 3 stats --> constitution, will en nog een....??? Dat staat echt nergens in het boekje...

6. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    hallo allemaal,(eerste planeet) ik heb nog een vraagje ik moet naar de vulkan base om daar een proto typeh van een pod racer terug te jatten en dan kan ik mee doen aan een race maar ik ben ook mission zero tegen gekomen die is haar ''beest'' kwijt is en loop nu door de underworld en in de eerste pagina's hadden ze het over sewers wat zijn dat en wat moet ik doen ?? kan iemand mij helpen?

7. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Constitution:
    Represent health and resinliency.
    A high constitution adds modifiers to the vitality points gained at each level up.
    This is important for everyone, but essentail for Soldiers and jedi guardians.

^enigste die ik nu kan vinden^

8. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet in de sewers(riolen) gaan om haar "beest"(wookiee) terug te vinden.
    De ingang is aan de rechterkant van de stadsuitgang.
    Je moet gewoon een beetje rondlopen in de riolen en op een begeven moment kom je zaalbaar(de wookiee) wel tegen.
    Als je zaalbaar (de wookiee) hebt gevonden, helpt mission je om door de vulkan base ingang te komen, die je zonder haar niet kan openen.
    en dan moet je dat prototype motor ding vinden:+
    veel succes...

Edit: sorry voor de dubbel post, zag de andere post te laat|:-

Laatst bewerkt: 20 sep 2003
  9. metzger

metzger xboxmax.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Mission kom je tegen in the Underworld. Als je in de Underworld rondloopt dan zjin er 2 ingangen die je naar de Sewers brengen.

De sewers (riool) bestaan gewoon uit een aantal gangen waarin alleen maar klein grut rondloopt wat je meestal in 1 keer afmaakt. En ergens in de Sewers (moet je gwoon rondlopen tot je iets tegenkomt) is een deur waar da 'beest' (een wookie) zit en als je hem bevrijd is ie helemaal blij en alles en kan die je party joinen.

En voordat het weer gevraagd wordt (want daar kom je straks denk ik). Bij de rancor moet je gewoon dat geurtje wat je vind samen met een granaat in de voedselhoop douwen en dan eet ie het op en ontploft ze hoofd zeg maar. Das de simpelste manier;-p

edit// Inferno was me voor:p

10. Sun_Zize

Sun_Zize ^^

Leuk Bevonden:
    4
    bedankt voor de snelle reactie, ik begrijp het een beetje,kan je alleen de ingang van de sewers iets duidelijker uitleggen? ik zit nou in de underworld is de ingang daar ergens achter die gate, alvast bedankt

11. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    als je uit de "stad" gaat moet je gewoon naar rechts gaan, handig is om langs de stadsmuur lopen, en dan zie je allemaal van die witte beesten (weet de naam niet meer) staan, maak die allemaal dood.
    Als je dan goed kijkt zie je daar een ingang, en dat is de ingang van de sewer.

Het lijkt moeilijk om het te vinden maar als je gewoon alsmaar naar rechts loopt, kom je het vanzelf wel tegen.

12. scweek

scweek Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast op de starforge. daar moet ik nou darth malak gaan verslaan, maar eerst moet ik van die droids killen, maar die blijven terug komen. dat is nadat je bastila hebt verslagen. die droids hebben ook allemaal een letter in hun naam staan, van a tot f.
    kan iemand mij hiermee helpen?

13. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
    Als je veel Computer spikes hebt, kun je dit doen:
    Er staan naast de verschillende Droid transformatie machines (waar ze uitkomen) computers, log daar in en zet de Machines stil.
    als je er een paar stilzet gaat de deur naar darth malak automatisch open.
    en trouwens geen paniek als je niet zoveel computer spikes hebt, er staan een soort "doos"(dat witte ding) naast de computers en als die glimmen of licht geven zit er een computer spike in.
    Ze komen elke keer in een andere doos (6 computers, 6 dozen) , dus je moet wel van de ene naar de andere lichtgevende doos lopen, maar uiteindelijk heb je genoeg spikes om die machines stil te leggen.

Suggestie: Doe bij de eerste "droidmaak machine" computer de 2de optie, zodat er een droid uitde machine komt die voor jouw vecht, zo wordt je niet zo erg lastig gevallen door de vijandelijke droids en kan je op een wat rustigere manier de machines uitzetten.

en voor de andere manier:
    Zie in deze threat pagina 158)

14. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu op Tatooine en zit nu in die enclave van die sand people, ik heb die droid en die pakjes bij me. Maar als ik naar binnen ga herkennen ze me en dan moet ik kiezen tussen een vreedzame oplossing of ze gewoon allemaal afmaken. Als je voor die vreedzame oplossing kiest moet je iets uit die stad gaan halen, maar waar ligt dat?

Ik heb ook in een savegame gekozen om iedereen af te maken, maar dan heb ik iedereen af, behalve die sand people die in dat gebouw van die baas zitten. Maar die maken me steeds af, weet iemand misschien hoe je dit het beste kunt aanpakken?

15. soadrulezzz

soadrulezzz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het maximale level dat je kunt worden?

16. viper

viper .: | Xbox Master |:.

Leuk Bevonden:
    0
    lvl 20

(woehoe....uitgespeeld!!!!!!!!!!!) nu de dark side!!:9

17. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degene die hem al uit hebben: Hoe de fok kom je langs die droids op de Star Forge?!! Ik blijf maar hakken en force truken doen maar ze respawnen steeds. Erg frustrerend! :9

Ga naar die rodian in het Czerka Corp gebouw. Hij verkoopt ze.. :cool:

18. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    langs die droids moet je gewoon de deur openen...tenminste bij mij werkte het, ik weet niet hoeveel security je nodig hebt

19. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat als je helemaal geen security hebt? 8)

edit: ben er al langs door me bash skill.

20. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    soooow als er nog mensen zijn die heeeeeel veel gratis granaten willen moet je dit gewoon doen:

********Kleine Spoiler************************

ga naar tatooine, doe die quest voor de sand people(zorg dat je je map krijgt)en dat je weg mag gaan, probeer dan een kistje open te maken, en als de people gaan je gewoon maar aanvallen.
    zij zijn hardstikke slpa dus dat is lekker makkelijk, en er zijn egt heeel veel kistjes daar in dat sandpeople kamp(veel geld,granaten, droid onderdelen enz)

zullen wel genoeg mensen zijn die dit gedaan hebben(maar toch)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina