FIFA 2003: Een heel mooi spel met mooie beelden en de spelers die sprekend lijken op de echte spelers. F1 2002: Is een heel mooi spel. Over de beelden is niets te klagen. Maar het is jammer dat er maar 1 Championchip te gelijk gespelld kan worden. Splinter Cell Een spel met mooie beelden.
1: Halo (+Splinter Cell) naja, zoals al zovele keren vermeld, halo en splinter cell omwille van de ontzettend goede sfeer. Splinter cell vond ik ontzettend leuk, maar na hem op hard uitgespeeld te hebben heeft het toch een heel tijdje geduurd alvorens ik hem terug heb gespeeld. Halo blijft gewoon een topper met co-op, mp, sp, ... 2: deathrow Vind deathrow nog steeds ontzettend leuk om even te spelen. Nadat je alles unlocked hebt is de "grootste" verrassing er natuurlijk af, maar om met vrienden of alleen even een match te spelen blijft voor mij zalig. 3: .... Kan ik eigenlijk niet echt goed kiezen; cds vind ik erg leuk om met vrienden te spelen, maar de graphics zijn niet echt top. Mechassault is erg leuk. Amped, thps, .... speel ik meestal als "afwisseling". Misschien moet ik uc wel op de 3e plaats zetten, maar daar wacht ik nog mee tot wanneer ik live heb. (hopelijk deze vakantie voor goed rapport )
1: Splinter Cell. Goede en mooie game, vooral het sneaken vind ik wel leuk om te doen omdat ik niet van hectische shooters houdt. 2: Rayman 3. Leuke en vrolijke platform game, heb me ook goed geamuseerd met eerdere delen. 3: Project Gotham Racing. Lekker ragge met auto's. Tactisch gezien ook een mooie racer. Naast het halen van je target ook nog voldoende punten halen.
01. Fifa 2003, De graphics zijn heel goed, de spelers lijken nu goed op de echte, en de bewegingen zijn realistisch. 02. Splintercell, Het is leuk om door die levels te sluipen zonder dat ze je door hebben, bijna elke level heeft wel een sluiproute waardoor je gewoon sommige checkpoints kunt doorlopen zonder dat de vijand je in de gaten heeft en de wapens zijn ook heel goed, en origineel (de sticky camera bedoel ik dan) Een nummer 3 heb ik eigenlijk niet.
1. Natuurlijk; HALO, zupervette game en blijft boeiend om als je heroic hebt uitgespeeld, ga je gewoon verder met de heerlijke co-op naar legendary, moeilijk, maar je blijft wel bezig, en de system link is helemaal de bomb, CTF Bloodgulch/Sidewinder, helemaal te gek, of mijn favoriete; Hang 'm High Only Rockets, zalig... 2. Splinter Cell, De te eerste adembenemende graphics, en het sneaken tot op de puntjes uitgewerkt, ook hier; eerst uitspelen op normal, en dan hard proberen, ben er nu na een jaar nog mee bezig, net als halo.... 3. Fifa 2003/DOA 3; PERFECTE multiplayer spellen, iedereen snapt het snel en lekker andere afmaken.. THA BOMB
1. Kotor lekkere gameplay ,alleen spijtig van sommige dingen die precies snel afgewerkt zijn ,maar top game!! 2. Morrowind Wat een vrijheid zeg ,heb ik heel lang gespeeld! 3. Halo staat vooral op 3 omdat ik ook het boek enz gelezen heb ,anders zou hij er niet instaan. dus vooral voor het verhaal
1. KOTOR, duidelijk mijn favoriet, nog nooit zoveel tijd aan een game besteed 2. Phantasy Star Online, heerlijk spel, leuk om altijd even te spelen. 3. BloodRayne, verslaafd aan vanaf dag1 dat ik hem heb en al vaak uitgespeeld.
1. Timesplitters 2: Met de single player ben je wel ff bezig en de multiplayer en minigames zijn gewoon vet. Het blijft lache met je vrienden en om steeds meer mannetjes te unlocke. 2. Morrowind(eigelijk ook wel nr. 1): Gewoon de vrijheid en de mogelijkheden die er zijn. De mensen die je kan ontmoeten en de vele missies die je kan doen. 3. Halo: Kheb em jammer genoeg niet meer. Singleplayer vet en tis helemaal lache om met een vriend in level 4 op t strand die wagentjes op te blazen. Als je dit nog niet kent moet je t filmpje maar es downloaden op Kazaa.
Ik spreek eigenlijk al vooruit, aangezien WWE Raw 2 nog niet uit is ! maar, mijn nieuwe top 3: 1: WWE Raw 2: Beste worstel spel ooit ! vette graphics, fantastische moves etc... 2: SplinterCell: Gewoon echt sneaken zoals je nog nooit gesneakd hebt 3: heb ik eigenlijk niet, maar als ik zou moeten kiezen zou ik Halo pakken. Maar aangezien ik deze game niet heb, en af en toe bij een vriend speel, kan ik dit eigenlijk niet in de top 3 zetten, maar goed... verwachte top 3: 1: True Crime: Streets of LA: gewoon de vette GTA beater ! Meer hoef ik niet te zeggen 2: Full Spectrum Warrior: Komt pas in 2004 uit, maar ziet er in iedergeval veel belovend uit ! 3: Fable: gewoon een grote wereld, met elementen die ( voor mij iniedergeval dan ) zeer belangrijk zijn; graphics, gameplay etc...
ik heb voor mezelf een verwachte top 3 1 topspin 2 NFS underground 3 Halo 2 Nu 1 moto gp 2 Nba 2k3 3 Splinter cell
verwachte top 3 dan ook maar van mij: 1.Halo 2 (duh) 2. Half Life 2 (need i say more) 3. Counter Strike (uhhhm ....duh =D )
1. Midnight Club 2; fantastisch spel, de sfeer vind ik heerlijk. heb het lang gespeeld maar daarna geruild, heb ik wel spijt van eigenlijk.. 2. Burnout 2; ook een heerlijk racespel, meer snelheidsgevoel..singleplayer ook wel leuk maar minder dan mc2.. 3. Halo; tja, het verhaal, graphics etc. etc.
1. Star Wars: KOTOR - Het enigste spel waarvan ik 50 van de 72 uur (3 dagen dus) dit spel gespeelt heb, De beste RPG tot nu toe 2. Halo - Mijn eerste en nog steeds een van mijn beste xbox spellen, gewoon in wilde weg rondknallen en slaan, Geweldig 3. Ghost Recon - De sfeer is heel erg goed in dat spel, Grafisch gezien wat minder, maar toch vind ik het een heel erg goed spel. Verwachte top 3: 1. HALO 2 - De opvolger van de beste FPS op de xbox en ze beweren dat hij nog beter wordt, dus ik ben er helemaal klaar voor (Het zullen slapeloze nachten worden). 2. Fable - Toch wel de RPG waar iedereen op wacht Dit spel wordt de koning van de RPG's op de Xbox, het gaat mischien wel sw:kotor verslaan! 3. Top Spin - Toch wel DE Sport Game van 2003, hier wacht ik al heel lang op. Nu nog dat verdomde Xbox Live zonder creditcard
Top3: 1. Panzer Dragoon Orta 2. O-To-Gi 3. Gunvalkyrie Verwachte top 3: 1. Outrun 2 (als ie komt tenminste) 2. Halo 2 3. Otogi 2
Top:3 1. Halo 2. CM3 3. DOA3 Verwachtte top 3 1. Top Spin!!!!!!!!!!!!!!!!! 2. Halo 2 (Duh) 3. Pro Evo Soccer 3 (Pleassseee??) (4) Fable / Gta/ Truecrime!!!!!!!! Fuck er zijn er teveel!!!!!!!
Top 3: 1. Star Wars: Kotor (Wookies!!!) 2. Halo (multiplayer heaven) 3. Baldurs GateA (megavette RPG) Verwacht Top 3: 1. Fable 2. Halo 2 3. Sudeki