Ja daar zullen er vast genoeg van zijn. Maar ik zoek een specifieke doelgroep binnen deze groep. Eisen:1. Woont in of in de buurt van Zoetermeer 2. Speelt graag halo 3.heeft zin om internationaal halo clan toernooi te winnen 4. 15 jaar of ouder Ok kun jij op deze 4 vragen ja beantwoorden dan kun je verder lezen. In Januari komt er een groots Benelux/Engeland toernooi voor teams van 4 man/vrouw. Ik zoek nog minstens 2 personen om zich bij mij te voegen voor dat toernooi. Uiteraard gaan we daar voor trainen zodat we het ook daadwerkelijk kunnen winnen. Het maakt niet zo heel veel uit hoe goed je bent, mijn training zal wonderen doen. En als je goed bent zal ik daar al helemaal niet over klagen. post een berichtje of add me op je messenger: Danny_de_kooter@hotmail.com
Je kent me nog wel Ik weet niet of ik tijd hiervoor heb maar zit in mn examenjaar. Maar ik wil jullie wel helpen met trainen.
Nja mensen uitde buurt van zoetermeer zou het beste zijn, maar sjoerd ik heb je nodig. Ik weet toch dat jij goed bent, dus als je wil zit je erbij. Dit is zo'n focking groot toernooi, we moeten ons gewoon bewijzen. Hoe zullen we ons noemen?? De Summerday veterans ofzo Mja ik heb er dus nog meer nodig. 125 views en 1 berichtje van een kennis en 1 van iemand die medelijden met me heeft. Kom op dat kan beter! toch?:{
Ik woon in Waddinxveen ben 18, ben vrij ervaren met Halo (komt mede door de buren met ook een xbox). Ik heb alleen vrij weinig tijd maar we kunnen altijd kijken. Ik heb je in elk geval ff toegevoegd.
ik zou wel willen maar... ik heb al een team TSW (eerst was het de chimpie champs) en bij het vorige toernooi waren we derde maar het kan altijd beter. er komen nu engelsen belgen duitsers. het wordt echt wel vet. nou Kaneda see u there
Hmm ik woon toevallig in Zoetermeer. Of ik goed ben in Halo weet ik niet want ik speel alleen maar multiplayer met me vrienden en die zuigen erin maar ja. alleen weet ik dus niet of dat toernooi nou wel zo sirieus is eigenlijk...meer dat iemand dat zelf heeft bedacht om het in zen schuur te gaan doen.
het is best een leuk toernooi hoor. in het begin ging het een beetje rommelig maar daarna werd het serieus gespeeld. en als het ook enengelsen aantrekt zal het best serieus gaan
Ik woon in Waddinxveen, kwil wel meedoen Kheb best wel veel tijd, vooral in de weekenden. Kheb ook nog een vriend in Waddinxveen die graag wil en wel genoeg tijd heeft. Wij zijn toch wel redelijk goed
Ik kan goed Halo-en, maar ik woon wel in Hoorn... En heb niet zoveel tijd omdat ik op de universiteit zit. Maar het lijkt me wel tof. Ik speel zelf meestal vrijdag avond met 8 of meer player.
bedankt voor de response, ik woon pas over een kleine maand(red. 17 oktober) in zoetermeer. Nu nog in limburg... Maar heb dus ook niet zo'n idee waar waddinksveen ligt enzo. Maar goed adden op msn helpt altijd. Praten we daar wel verder.
Hmmmm..... Ik wil best wel meedoen, maar ik woon op 40 minuten van Zoetermeer (met de trein) Dat wordt dus per keer 15 euro betalen, maar ik ken wel hooggeplaatste mensen bij de NS (= een vriend van me heeft een altijd gratis reizen kaart omdat zn vader er een hoge positie heeft) dus maybe is dat niet zon probleem. Anders, waarom zetten wij, Utrechters (ik woon in Zeist maar boeien), niet ook een team op? Ik ben zelf niet heel goed, redelijk denk ik, maar ik kan leren, ik heb hier n goede vriend die me wel bij kan schaven en als we altijd samen trainen komt t dik voor elkaar. Na de verbouwing staat mijn huis altijd open voor mensen die willen trainen (verbouwing duurt nog ca. 2 maanden) Whos with me?!
ik heb je in me lijst defanatic. En leogeo, ik vind dat je beter je eigen thread had kunnen starten. Voor straf moet ik jouw opkomende clan maar zwaar gaan ownen op dat toernooi.
Sorry, t was niet mn bedoeling jouw memebers te stelen. Maar het is toch makkelijk als we 1 centraal thread hebben voor dit soort teams? Utrechters zullen toch eigenlijk liever niet naar Zoetermeer willen gaan.... /EDIT: Oh, laat maar, ik denk dat ik het houd bij n vriendenclubje van 4. Better watch yo *sses cuz Newbie Nation is coming!
flood en alien heb ik er nou ook in. Moet trouwens nog een naam verzinnen....... ''Grunts in MJOLNIR'' hehe dat wordt 'm. Woensdag ga ik naar het huis kijken, hopelijk is m'n nieuwe kamer behoorlijk groot zodat ik er kleine LANs kan houden. 3-4 aanmeldingen tot nu toe. Maar er kunnen nog meer mensen bij hoor, als we genoeg mensen hebben kunnen we 1st en 2th division maken ofzo.