Outlaw Golf

Discussie in 'Algemeen' gestart door barr_ee, 12 jun 2002.

1. barr_ee

barr_ee __ . . - - _.--._>_>

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of / wanneer Outlaw Golf hier uitkomt? In USA is ie nu uit i.i.g. en ik willem hebben

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    tothegame.com

3. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    volgens het veel geprezen green mana komt die op 31 julie

4. barr_ee

barr_ee __ . . - - _.--._>_>

Leuk Bevonden:
    0
    thanx guys, dat was snel, nog ff wachten dan....

5. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    K heb net ns wat filmpjes gekeken van outlaw golf en k moet zeggen dat het me best wel een leuke game lijkt..
    k hoop dat het net zoiets als mariogolf is want die was altijd wel lache :D

6. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij bestaat 80% van Wouter z'n uit zo'n soort bericht...:)

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja 80% van mijn 6000 posts bestaat uit dat soort dingen ;)

8. eduard

eduard No Comment Necessary

Leuk Bevonden:
    0
    Outlaw Golf = cool

Heb gisteren Outlaw Golf even kunnen spelen en dat spel is wel cool. Heb niet veel ervaring met andere golf-spelletjes, maar goede punten:
    - Sarcastisch commentaar.
    - Grappige graphics.
    - Grappige characters.

Verder nog geen echt goede conclusie eraan kunnen verbinden... Maar ik denk dat ik dit spel wel veel ga spelen!

9. GravityWell

GravityWell 1337 N00b...

Leuk Bevonden:
    0
    Zou XBW eigenlijk niet zo iets moeten hebben als 'officiele-waarschuwing'? 3 x een waarschuwing van een mod en you are banned...? Persoonlijk vind ik dit soort topic nogal d0m ]:-...Of bestaat er al zo'n regel??

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    heeft iemand autlaw golf 2 al ik wel maar online is er nog niemand!! ik wil graagff online!

11. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als zeer ervaren rot in golfgames kon ik hem natuurlijk niet laten liggen voor 20 euro.
    Gisteren een tijdje gespeeld, als je op zoek bent naar een golf-fun game dan hoef je niet verder te zoeken.
    Een diepgaande golfsim is het niet, maar dat is ook niet de bedoeling geweest van de makers van outlaw golf 2.
    Graphics zijn dik in orde en er zijn allerlei leuke dingen toegevoegd b.v als je een birdie maakt zie je sterretjes uit de hole komen, dat soort fun vind ik altijd wel aardig.
    In totaal zijn er acht banen waar je op kan spelen, de ene nog gekker dan de andere.
    Je begint met twee banen, de rest moet je unlocken met minigames e.d.
    Met golfgames zijn er dus drie slagen belangrijk.
    1, Drive, gaat heel makkelijk.
    2, IJzers, is heel tricky want je kan bijna geen spin aan de ballen meegeven waardoor de bal best wel een eind doorrolt als je hem op de green slaat.
    3, Putten, is best wel apart uitgewerkt met drie kansen om te zien waar je bal heen gaat, best wel tricky eigenlijk.
    Heb gezien dat je online ook tournooien kan organiseren en joinen wat ik een zeer geslaagde livefunctie vind.
    Kortom, als je een geinig golfspelletje zoekt voor weinig, kopen maar.

12. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar hebben jullie het spel gekocht als ik vragen mag? hier in apeldoorn zeggen ze dat die game pas 5 februari uitkomt.

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 20 euro ga ik hem ook wel halen. Ik zal morgen ff kijken.
    Maar was er echt niemand online? Dat zou wel jammer zijn want het lijkt me wel leuk om het via Xbox Live te spelen.

14. Tha Thomas

Tha Thomas ...............

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt mij nou niet echt een leuk spel. Verder moet ik ff geld sparen voor de komende maanden. Want er komt toch wel veel leuks aan

15. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    @ flipmode,gewoon bij de FRS zou die toch moeten liggen.

@ Tha Thomas, waarom zijn er altijd van die figuren die in een golftread posten dat ze niet van golfgames houden?

@ appie21, ga toch eerst mijn stats proberen wat omhoog te krijgen voordat ik online ga,lijkt mij wel lachen online.

Heb net even op de outlaw golf 2 forums gekeken,het beste wat je in het begin kan doen is zo'n twee of drie events per keer te doen en dan met een nieuw golfertje weer twee of drie events te doen tot je ze alle vier gehad hebt.
    Heb net met Summer op de laatste hole van die sneeuwcourse mijn laaste bal in de hole gechipped voor een birdie die ik precies nodig had om deze ronde te winnen. :)

16. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok bedankt. ik ga vanmiddag even kijken.

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag gekocht maar ik vind het best een moeilijk spel. Tot nu toe kom ik niet eens door de 1e opdracht, die opdracht waarbij je 10 x mag slaan en minimaal 2400 punten moet halen. Ze zeggen in het spel dat je door bonusringen moet slaan maar die haal ik niet. Ik sla steeds ongeveer 237 yards maar dat na 10 keer slaan net te weinig. Dus graag ff wat tips. Want als je die opdrachten niet eens haalt hoef ik ook niet via Live te spelen omdat je met die opdrachten je skills moet uitbreiden.

18. flipmode

flipmode Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat probleem heb ik ook. ik kom ook niet verder dan 237 yards. maar weet jij hoe dat precies zit met die skills? als je die opdrachten uitvoerd wordt je dan beter op live ofzo?

19. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Ja volgens mij wel. Die opdracht van het putten haalde ik wel (moest je 1000 punten halen) en toen mocht ik punten aan mijn skills geven. Volgens mij word je dan idd beter op Xbox Live.

20. TotalSOLO

TotalSOLO launch ball

Leuk Bevonden:
    0
    Als het putten gelukt is kan je je stats al bijwerken met 16 punten.
    Deze punten kun je dan het beste verdelen tussen power en control en putting, de andere moet je voor later bewaren.
    Als je op die drivingrange helemaal rechts slaat rolt je bal het verste door en kan je de eerste opdracht net halen.
    Heb mijn power nu op 50 maar zelfs dan haal je gaten in dat net nog niet, maar kan je wel de targets in de bunkers bereiken, waardoor je daar weer net genoeg punten kan halen.
    Het heeft nog weinig zin om nu al online te gaan want je stats zijn nog veel te laag om tegen iemand met volle stats te spelen.
    Dus eerst maar flink offline oefenen geblazen.
    Ben nu al weer 3 dagen bezig en het is echt geen simpel spelletje.
    In de tour heb je in de tweede en derde ronde al flink wat birdies nodig om van je tegenstanders te winnen, maar gelukkig verkloten ze soms ook een hole volledig.
    Wat vinden jullie trouwens van Summer, voor een computerbabe ziet ze er toch wel erg lekker uit zeg. :9

Deel Deze Pagina