1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Omfg!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door AlphaZeL, 3 dec 2001.

  1. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 3 dec 2001
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    En zal ik je zeggen,in het echt lijkt het zelfs nog mooier :)
    maar die pics komen van xbox.com :p nie van xboxzone.com ach :)

    Ze zijn wel super
     
  3. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    *kwijl**kwijl*

    Hehe...
     
  4. Thijs

    Thijs You like Pain?

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    dit zijn wel pics uit de vroege stage van Halo. Veel jaggies
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb hier een paar heeeeeele grote Halo pics liggen :)
     
  6. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    toch nie je halo verzameling die je al heel lang hebt staan he ;)
     
  7. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    zijn hele recente pics, geen grote engine aanpassingen zijn er geweest na deze genomen zijn.

    jaggies zitten er in, het is maar 640x480 resolutie onee! 480x320 geloof ik?

    ik weet de tv resolutie niet zo goed, anyways, niet dat je ze ziet, maar af en toe zijn er wel jaggies, kan niet anders, elke game heeft dat wel ergens.

    hoewel de tv aan soort automatische anti aliasing heeft en het niet zo erg opvalt 8)

    ja zo ziet het eruit mensen

    dat strand level is gewoon meesterlijk!

    de scene waarin je dus over het water en strand vliegt....mijn god..mooi
     
  8. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    bwhehe....kwijl..Halo lijkt me echt strak...It's minneee GRRUUAAHHH!!
     
  9. Paula

    Paula Guest

    Kobold, je kan lullen wat je wil, maar als Halo er zo uitziet, IS het nooit mooier als Max motherfucking Payne, of je moet ff je ogies opendoen, of een nieuwe 3d kaart kopen, wantuhhhhhh dit lijkt nergens op. Misschien dat het ook wel ermee te maken heeft dat de plaatjes stilstaan. Shrimp TV deed er ook zo positief over, maar ik snap niet dat ze het zo onwijs mooi vonden, maarja, ik heb geen bananen, ik heb geen bananen vandaag. Ik heb radijsjes, heeeelee mooie,,,,, WIIIITTTEEE en rooiiieee, maar ja, ich habe keine bananen. Ich habe keine bananen vandaag
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 12 dec 2001
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ik vind deze screenshots LELIJKER dan andere die ik gezien heb, en ik vind hem ook lelijker dan dat ik hem gespeeld heb in het echt.
     
  11. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    nee okay!
    als jij dat niet mooi vind dan moet je halo niet kopen!
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    download de ShrimpTV aflevering eh 11 volgens mij, daarin wordt Halo geshowed, de kwaliteit van het filmpje is natuurlijk niet optimaal, maar je ziet wel Halo, en zijn prachtige omgeving.. de game play.. de golven die breken.. :9 :9
     
  13. Paula

    Paula Guest

    Ja, ik ben gekke Henkie niet. Die had ik vorige week al (uiteraard) binnen gehaald, maar ik blijf zo over Halo praten. Volgens mij zijn jullie zo akelig trots op je mooie glimmende felbegeerde xboxie dat jullie completely xbox geil zijn. Nou, dat kan, uiteraard. Maar ik blijf bij mijn positieve, en ben eerlijk. Halo is mooi, maar zooooooooooooooooooooo mooi is het niet. KLAAARRR Sluiten die hap =( =( =( =( =( =( =( =( Trouwens WOUTER goddamned, waneer leer je eens fatsoenlijk lezen en praten man? In mijn 1 na laatste reactie zei ik dat Shrimp tv er zo positief over was, ehmmm, zou ik dan misschien de laatste (1e aflevering over Halo) aflevering bedoelen? Duhhhhhhh beter lezen!!!!!!!!! Ennuh Kobold, als dat prutje echt zo goed was, was je er 24 uur mee bezig, ook al had je hem 25 keer uitgespeeld. Dat je voor dit alles tijd heb (internet and shit) zegt al genoeg. Ennuhhhhhh wisten jullie dat thee in een boom groeit?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 dec 2001
  14. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    ik nie snappen jouw opmerking :confused:
    prutje? 24 uur?
    ik geen tijd heb?


    :confused: ]:-
     
  15. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik snap t nie..vertel nog eens :):r
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    wij kunnen ook zeggen dat paula misschien wel jaloers is omdat hij er geen heeft en daarom ons aanvalt, maar dat doen wij toch ooknie?

    daarmee bedoel ik: wel beleeft blijven AUB :mad:

    als je onze mening niet respecteerd, dan is dat helemaal okay, maar daardoor zijn wij niet gelijk slechte personen onder de ban van een of andere vezonnen xbox-betovering

    ik ben een rationeel mens, en ik weet wat ik zie en niet zie. daaruit vorm ik mijn mening.ik roep niet blindweg halo is mooi, ik heb het hier voor mijn smoelwerk en ik kan vergelijken.
     
  17. Paula

    Paula Guest

    Beste Kobold, ik val niemand aan. Als ik jou zou aanvallen, zeg ik bijvoorbeeld dat ik je moeder nog laatst zag rijden, zonder zadel op haar fiets. Van dit soort dingen. Maar dit doe ik niet, dus ik blijf beleefd. Precies wat jij wil, dus ik begrijp je probleem niet. Die van die xbox betovering vond ik wel bruut ja, daar wist ik ff niks op, DAMN, YOU GOT ME!!! En inderdaad, ik respecteer jullie mening wel, behalve die van jou, (uiteraard) simpel gezegd omdat jij betovert bent. Er heerst zo`n slechte Guy Lechuck voodoo spell op jou, waarschijnlijk overgenomen uit Monkey Island 3. Snappie? En volgens mij val ik niemand lastig, maar alleen jou, simpel gezegd omdat ik goede argumenten heb voor alles wat jij uitkraamt. Ghe, mij lul je er echt niet uit hoor. Neverrrrrrrr

    Tuurlijk ben ik jaloers, wie niet. Dit heb ik al trouwens een keer gezegd hoor, in herhaling vallen is inderdaad makkelijk. En ik heb vandaag ook Halo onder mijn lieve snoezelig gezichtje gehad bij Futurezone, en daar werd maar weer bevestigd waar ik al bang voor was. Max Modderfucking Payne ruled nog steeds voor de pc. Trouwens, die tech demo van de nieuwe Serious Sam voor de pc, wow. Ik heb trouwens plaatjes gezien bij ign voor de xbox van maxie, maar deze winnen het nooit van mijn vette bruute iiyama 19 inch 1600 x 1200 met gepatendeerde troepies. En je moet overigens geen woorden als rationeel gebruiken, dat past niet bij je. En je vult trouwens zelf in dat je een slecht persoon bent, dat heb je mee niet horen zeggen hoor. Hoe komt je er toch op? Of eigenlijk, hoe kom je er af?

    Oja, dit is een verbetering van dat vorige stukkie wat je niet snapte: (en inderdaad, ik heb niks te doen doen nee, I WANT MY PS2 !!!!!!) (geintje hehe) (maar blijft toch leuk) (he) (zei je wat) (nee hoor) (praat gewoon ff tegen mezelf) (ok) (dat mag) Kobold, als dat prutje (!!) echt zo goed was, was je er wel 24 uur (nog steeds) per dag mee aan het gamen, day in, day out baby en had je geneens tijd (en voornamelijk zin) om hier er met ons over te discusieren. Tenminste, als ik iets bruuts zou hebben, en ik zou er zo enthousiast over doen alsdat jullie dat zijn, zou ik dit dus menen en hier ECHT niet gaan rondhangen, net zoals jij doet. Snappie?? Ik bedoel, geef mij metal gear solid 2 en mij zie je hier voorlopig echt niet meer hoor. ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 dec 2001
  18. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3

    oww!! nee okay dan heb je gelijk , dat kan! :9
     
  19. Liquid

    Liquid Kobrakai

    Berichten:
    777
    Leuk Bevonden:
    0
    [offtopic]Aaaaah, ik krijg waarschijnlijk binnenkort m'n Xbox! Whaaaaaa! Als ik em heb, horen jullie het :p }:][/offtopic]

    Oh en Paula... MGS 2 is binnen 15 uur uitgespeeld hoor... :r

    Dat neemt natuurlijk niet weg dat het geen supergame is, maar de replay-value is iets te laag vind ik. Het blijft echt niet leuk om de game keer op keer te spelen. Maar bij Halo is het net andersom. Door de vette multiplayer modes blijf je bij deze game terugkomen. }:]
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2001
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Waar vandaan mike?
     

Deel Deze Pagina