Xbox Woorden... Lees en geef jouw mening!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cyberia, 21 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyberia

Cyberia Guest

Ey allemaal!!

Overal hoor ik mensen over Xbox praten...

Maar ik hoor ook heel veel andere dingen die naar mijn gevoel verkeerd gezegd zijn!!
    Zoals:

'De' level ... 'Het' level klinkt toch veel beter??

Sommige mensen zeggen ook console tegen een controller... erg stom, dan krijg je dit:

"Hey man, ik heb lekker 4 consoles bij mijn Xbox... Cool hè!!"

Dat is toch ook fout???

Kunnen jullie allemaal zoveel mogelijk woorden met de goede uitspraak en andere dingen geven ?? (Zoals lidwoorden, verleden tijd enz!!!!) Dan zetten de mensen die het verkeerd doen zichzelf niet iedere keer voor lul!!

Cyb.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vind eigenlijk dat de level beter klinkt dan het level :+ Sorry dat ik het zeg, maar vind je deze thread zelf niet wat dom? Mogelijk verkeerde uitspraken zitten bedenken & die dan posten? Naja, ik zie er niet echt het nut van in.
    Greetz

3. Niekname

Niekname Anti-Tooske

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, deze thread slaat nergens over:+ . En het level klinkt beter...8)

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Eh is eht nu de bedoeling dat we gaan zeggen dat een copntroller geen console is, een xbox geen gamecube en een dvd geen video...? Ik snap de bedeoeling niet helemaal... Ene , het level en de levels!

5. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is duidelijk het level :+ Maar verder gaat dit echt helemaal nergens over...het controller, het TV, het dolby 5.1 setje, het goedste geluid, de goede geluid....and on and on and on...:)

Case closed

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina