Yo, Ik wou graag even melden dat Conflict Desert Storm 2 nu overal te koop is.. Dus voor de mensen die erop zaten te wachten is dit goed nieuws!*) Ik hem hem in iedergeval cker aanschaffen Post hier je reacties en gedachtes over dit spel..
Dit postte ik ook op de frontpage: Ik heb de singleplayer demo gespeeld op de PC en ik moet zeggen dat het meer een expansion pack is als een écht (vernieuwende) deel 2. Ik pak hem wel een keer in de budgetbak. Edit: Interface was hetzelfde als deel 1. Ook de wapens en de geluiden hetzelfde. En natuurlijk de setting (Irak). Na het spelen keek ik meteen even of ik niet een demo van deel 1 aan het spelen was :{
Vind het niet zo erg dat het meer van hetzelfde is. Deel 1 was ook top, zeker als je het coop speelt. Dit wordt dus weer genieten
Inderdaad er zitten wel wat verbeteringen in maar het is gewoon een nieuwe missie... Maar wel toppie!
Hij is wel live enabled maar dit slaat alleen op het downloaden van content. Broes: het geluid is wel veranderd, deel 2 is voorzien van dolby digital. Gisteren even gespeeld, net zoals 1 maar dan betere graphics en nieuwe missies. Wat ik trouwens in deel 1 miste was dat je in een liggende positie niet zijwaards kon bewegen, in deel 2 kan dit wel (rollen).
hmm ik ga deze zeker wel halen, is echt vet om met ze 2en te spelen..hoeveel kost ie dan? Is het niet zoals dat ghost recon island thunder voor 30 euro??
ben nu bij missie 8 (nog niet gespeeld) ik las op het message board dat het spel maar 10 missies heeft?? als dat zi is....belachelijk maarja jullie horen het snel (als het er 10 zijn is het zo uitgespeeld)
ik heb hem ook al gezien maar ik heb een demo gespeelt en de besturing daar van was brak is dat nu nog zo of niet
Ik heb het spel sinds gister, ik heb deel één ook gespeeld maar het is meer van hetzelfde. Ik vind het mijn €60 niet waard. Ik breng hem dan ook terug om iets fatsoenlijkers te gaan kopen. Ik moet geen game die bijna hetzelfde is als zijn voorganger en alleen maar wat andere missies heeft. Wat ik overgens misleidend vond was het feit dat er op de doos Xbox live enabled stond, dit is ook wel een beetje zo, want je kunt namelijk content (die nog niet beschikbaar is) downloaden. Maar ik heb deze game in eerste instantie dus niet aangeschaft om alleen maar single player te gaan spelen maar echt voor het live netwerk. dit blijkt dus niet te kunnen, een echte tegenvaller !!!!
Als je het eerste deel helemaal geweldig vond, is het tweede deel ook helemaal geweldig. Alleen ik had iets heel nieuws verwacht en niet weer hetzelfde met alleen maar andere missies. En waar ik naar kijk bij het kopen van spellen is toch wel of het via live kan. Dit stond idd op de doos maar is alleen maar content voor te downloaden dus ik vind het gewoon tegenvallen en voor mijn gevoel echt het kopen niet waard.....
Ik zit te denken om dit aan te schaffen maar eerst een paar vraagjes: - Is het nou een FPS (First Person Shooter) of een TPS (Third Person Shooter)?? - Is het dat je in je eentje loopt of is het een soort van Brute Force?? - SplitScreen Multiplayer?? - Bots?? - Is het de moeite waard om deel 2 te kopen, of ben je met deel 1 langer zoet??