[KOTOR] Helpthread Kashyyyk

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zit je vast op de planeet Khashyyyk, de thuisplaneet van de wookies, vraag het dan hier!

Wees zo duidelijk mogelijk met vragen.

En voor degenen die antwoord pogen te geven: GEEN SPOILERS!

2. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest van zo'n groep gaste op deze planeet van die aapjes (weet niet precies hoe ze heten) vange voor geld, maar nu heb ik die groep weggejaagd en zijn die aapjes nog steeds "evil". Kan ik dat spul dat die gaste moesten hebben ook nog ergens anders verkopen of ben ik dat nou voorniks aan het verzamelen??

3. Nosh

Nosh innit?

Leuk Bevonden:
    9
    Graag iets duidelijker, aapies? een groep gaste?

4. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Ja srry, ik zit dit op school te type en weet niet precies alle namen :confused: Maar je moet eerst voor een oude Jedi een groep jagers uit zijn gebied verjagen. Als je bij die jagers aankomt vragen zij of je van die wezens (die op apen lijken / volgens mij FasH ofzow) voor ze wilt vangen. Je kan de hersens van die beeste dan voor 20 verkopen, maar toen joeg ik die groep dus weg voor de Jedi maar had nog van die hersens over :confused: kan ik die nog ergens anders verkopen :confused:

5. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt eerst de dark side oplossing gekozen (kath aapjes vermoorden) en dan de light side oplossing door dat monster binnen te laten en de Czerka Corp weg te jagen

ik denk niet dat je die hersens dan nog ergens anders kan verkopen
    misschien aan de czerka corp in het docking station waar je rumteschip staat, maar daar ben ik niet zeker van

6. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
    Owkeej, ik zal kijken

Alweer een vraag (:{ Lijkt wel alsof ik op deze planeet als enige probleme heb :{):

Er staat in zo'n gedeelte een wookie (Grrrrwwk ofzow) en hij is aangevallen door mandalorians. Je krijgt te horen dat de mandalorians je alleen aanvallen als je ongewapend bent. Dus ik daar ongewapend rondlopen tot er opeens in een cut-scene 3 mandalorians verschijnen. Ik pak snel me wapens weer, slacht ze af, en ga terug naar die wookie :confused: Maar hij blijft maar zeggen dat ik die gasten moet gaan afmaken :confused:

7. dewd

dewd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zijn een stuk of 4 van die mandolorian partys.. Dus je zult het nog een aantal keer moeten doen..

8. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    overal waar er wookie lijken op de grond liggen moet je je wapens ff wegstoppen
    uiteindelijk zal 1 van die gecloakte kerels een signal device ofzo laten vallen, dat moet je dan in de mandelorian swoop bikes stoppen die jer daar ergens verlaten vind

hierna komt de mandelorian commander ofzo en dan moet je die +zijn 2 slaafjes doden
    zijn helm is het bewijs dat je ze allemaal gedood hebt
    ga die dus ff laten zien aan die gwrrrrr wookie

9. C()Rr0$!oN

C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

Leuk Bevonden:
    0
  10. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemnd nog wat tips voor het verslaan van calo nord op Kashyyyyk

11. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    uhm ik kwam die tegen op tatooine, maar dat is dus altijd anders zoals al duidelijk is.

mijn manier, hoe ik hem versloeg was door eerst van die con......granaten(dat ze vast blijven staan op de grond) te gooien, en daar na een paar fraggranates. en als ze dan weer kenne begwegen, rag je ze in elkaar(ze hebben nu als bijna halve health) eitje:9

12. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx, het is al gelukt. in fact: ik heb de star map al

Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  13. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Kan dit niet op die sandplaneet aan de broer van mission? Hij vraagt je om iets te halen voor een of ander drankje wat hij wil maken.
    Ik ben light dus heb niks met dat smokkelen te maken O-).
    Om bij die broer te komen moet je wel eerst wat met mission praten zodat je verder komt met haar verhaal.

14. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ligt het aan mij of ben ik de enige die moeite heeft met de drie mandalorians? ben nu al een dag of drie aan het proberen om die kerel te verslaan. en hoe komt het trouwens al je je wapens weer wil pakken, bastila geen lightsaber kan gebruiken, alle tips zijn welkom
    party: jolee bindo, bastila

15. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    daar had ik ook eerst last van, maar dan moet je gewoon ff met bastila weglopen van het gevecht, zodat zij geen target meer heeft, en voila.:9

16. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt niet van wapen wisselen als je met een aanval bezig bent. Dus dan gewoon ff een paar tellen wachten en weer op start drukken en dan kun je normaal gesproken wel wisselen.

17. Dokter Gonzo

Leuk Bevonden:
    0
    ok, ik ga het proberen. thnx

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik heb juist mandelorians gedood & dat ritual beast. Kom nu bij zo'n oude hologram-terminal die vanalle vragen stelt. Weet iemand de antwoorden die je moet geven zonder dark side points te krijgen? Als je namelijk te "goed" antwoord zegt hij dat het antwoord fout is, geef je dan een "kwaadaardige" oplossing krijg je op het einde weer dark points...?

19. da_master_chief

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon antwoorden wat jij denkt dat goed is. Het komt altijd goed.
    Dus light antwoorden lukken uiteindelijk ook.

20. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Jep, heb "light" antwoorden gegeven. Moet je gewoon tegen die robots vechten maar krijg je star forge toch. Juist ontdekt. Naja toch bedankt:)

Ik kan nu weg op kashyyyk, alles gedaan buiten die ene rowir teruggevonden ofzo? Nochtans heb ik beneden alles afgezocht. En ik had eerst ook zo'n robot'shead dat informatie bevat over een merchant eli die iemand had vermoord ofzo. Moest dat aan iemand laten zien. Maar sinds die revolutie van die wookies zijn alle czerka merchants daar weg.... Iemand raad?

Laatst bewerkt: 28 sep 2003

Deel Deze Pagina