IK zou toch wel willen weten wat nou die onbekende game zou zijn. Natuurlijk hoop ik dat het Pro Evolution Soccer 3 is. Alleen het feit al dat er geen goede footies zijn op dit moment Wat denken jullie nou welke game het is of welke je hoopt dat het is . Wel beargumenteren aub.
Jade Empire of Phantom Dust Jade Empire omdat het van Bioware is .Zegt genoeg lijkt me (zie KOTOR) Phantom Dust omdat het een nieuwe Xbox spel is
Zou je misschien even willen uitleggen waar deze thread over gaat? Er zijn ook mensen die xbm niet lezen!
Goed er schijnt dus dat er een Onbekende game aan zit te komen en die word dus ontmaskerd in het volgende xbox magazine. Lets's hope pes3
lekker nuttig topic.. als het een onbekende game is.. waarom gaan mensen dan zitten gokken?? En dan al helemaal op Final Fantasy of PES :|
Waarschijnlijk is het Jade empire omdat het Spaanse officiele xbox magazine daar ook al aandacht aan besteed. (die scans die hier stonden maar weer weg gehaald moesten worden omdat die nog niet uit is)
ik denk een soort van feel-good game, waarin je met z'n allen, vijanden of niet, hand in hand over een weiland met madeliefjes moet huppelen waarna je bloemetjes gaat plukken ofzow... ik denk dat je gewoon beter kunt wachten tot dat blad uitkomt waarin het bekendgemaakt wordt, als iedereen gaat gokken weet je natuurlijk nog steeds niets ...onzin....