Project Zero / Fatal Frame: Munitie?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Farting Bob, 16 sep 2003.

1. Farting Bob

Farting Bob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Project Zero / Fatal Frame

Gister het spel gekocht. Ik vroeg me af, wat voor nut heeft het alle geesten te fotograferen? Ik dacht niet dat je er net als met gevechten punten mee kreeg?

Ik las dat je op een gegeven moment foto's overschrijft, als je er meer dan 100 hebt genomen. Maar heb je dan niet een soort munitie? Je vindt onderweg nieuwe films. Aangezien ik las dat je ook nogal aan backtracking doet en ook nog eens veel random spawning ghosts tegenkomt, je ze niet af kunt schudden .... kom je nooit zonder film te zitten? Anders kan ik de foto's van andere geesten laten 'schieten'.

Wel origineel spel en een naar enge sfeer :)!.

2. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moved --> Game Help

3. DeltaOne

DeltaOne Guest

bob, issie ergens een beetje goedkoop te halen?

sorry voor offtopic maar ben benieuwd, wil hem ook halen..

4. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Dixons, ik weet niet of dat per zaak verschilt. Die zaken sluiten niet latijd aan. Ik had hem bij Dixons Maassluis gehaald, ik wachtte al een tijdje op een aanbieding.

5. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    €30 bij de Dixons.

6. DeltaOne

DeltaOne Guest

ok dan, thanx..

7. Technoob

Technoob You're depressing

Leuk Bevonden:
    4
    Voor wat ik me er van kan herinneren krijg je voor elke geest waar je een foto van maakt punten. Probeer zo lang mogelijk te wachten voor het maken van een foto voor de Criticalshot. Geeft extra veel punten.

Met die punten kun je dan je fototoestel upgraden.

8. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Re: Project Zero / Fatal Frame

Je krijgt wel punten voor het schieten van de geesten. En nee, je foto's worden niet overschreven. Wat je het beste kan doen is met je punten je camera zelf upgraden (dus geen extra specials ervoor kopen). Zorg ervoor dat je je camera zo snel mogelijk upgrade met range, speed en max. value.

Als je het spel normaal speelt en zoveel mogelijk gebruikt maakt van de 'shutterbug moment' (dus als de cirkel rood wordt) moet je ruim voldoende films overhouden. Ga na, ik hield na nacht 4 (de laatste nacht) ontzettend veel type-90 films over, dus je kan best wel wat verbruiken. Gebruik alleen in nacht 2 zoveel mogelijk type-14 en type-37 films, aangezien type-74 films erg schaars zijn en die zal je echt nodig hebben bij enkele bosses.

Maar het is een cool spel he? Ik vind het persoonlijk een van de beste voor de XboX. Waar zit je nu ongeveer in het spel?

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  9. Farting Bob

Leuk Bevonden:
    0
    Oops, eventjes weggeweest :). Ik moet nog verder gaan, had intussen eventjes Devil May Cry 2 in de PS2 gepropt en was erg verslaafd hieraan.

Het is alleen geen spel (Project Zero) voor mij om te spelen vlak voor het slapen gaan, het is qua sfeer echt een van de engste games ooit voor mij. Maar erg strakke camera hoeken hebben ze gekozen. Ik hoop alleen niet dat ik verdwaald raak, is nogal het geval bij mij vaak. Ik was overigens nog bij de eerste nacht, maar ik ga opnieuw beginnen .... eventjes oefenen eerst nog en inderdaad upgraden! Thnx voor je antwoord. Het is inderdaad een zeer apart spel, origineel ook!

10. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Als je eenmaal voor dit spel gaat zitten dan laat het je niet meer los. En maak je maar niet druk over verdwalen, zo groot is het niet enne....ik zou me meer druk maken over de vele schrikeffecten in het spel. Dit is het enige spel waar een maatje van me (die echt wel wat gewend is) natte bilnaadstrepen van angst op zijn stoffen bank achterliet

Deel Deze Pagina