Ik heb mijn 2 games + controller gekeregen!

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Tr@m$, 21 mei 2002.

  1. Chefke

    Chefke Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    k ruk diej stikker er wel vanaf
     
  2. [Sla!ne]

    [Sla!ne] -=[The Horned God]=-

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach... Ik ben pas sinds 19 April aan het wachten. Nog voordat ik hem aangesloten had he bik nog gemaild en heb net toch maar wel ff gebeld. Die kerel (Collin) zei dat ik wel in het systeem stond en dat het nog een 'matter of time' zou zijn voordat ik hem kreeg omdat het 'cause of all these applications' nogal druk was. Oftewel als het er over een weekje or so nog niet is, dan bellen we wel weer.
     
  3. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    IK HEB HEM BINNEN YESSSSSSSSSS!!!

    echt beterz kwam thuis van school en hoor ik dat mijn broer geslaagd is en dat het pakje er is gekomen.
    nou das toch een mooie thuiskomst.

    fusion frenzy is echt wel een kicke spelleke jonge met zijn drieën spelen zo das echt wel vet.

    en azurik moet ik nog aan beginnen ff de tijd voor nemen.

    me happy :)
     
  4. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    killbee heeft nu binnen en n u mag ik wel een keer aan het beurt zijn pleaseeeeeeeeeeee
     
  5. XboxruleZ

    XboxruleZ Xtraordinary

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    1
    En ik....
     
  6. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Of ik...... :{
     
  7. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    oke jij dan maar ik weleerder he hahah
     
  8. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor luitjes.
    MAAR IK HEB ME PAKKETJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    er zat zelfs een mooie brief bij (die nu ingelijst boven mijn bed hangt) en ja jullie horen het goed: DE BRIEF IS IN HET NEDERLANDS.

    thank you BILL:) :) :) :) :) :)
     
  9. Raptor

    Raptor Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot hoe laat werken die gasten bij FedEx?
     
  10. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    tot 18.00
     
  11. Sperminator

    Sperminator Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Snik ik voel mij zo verdrietig. Zo verdrietig dat ik er aan begin te denken om mijn xbox om te gaan bouwen uit wraak :mad:
     
  12. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    wat staat er in?

    ps. iedere keer als er gewoon een busje aankomt storm ik naar buiten en sleur ik dit vent er uit en zeg: WAAR IS mijn XBOX PAKKETJE? , dan kijken die gasten me raar aan WAAR HEB JIJ HET OVER... en dan word ik wakker , iedere dag (het geneesmiddel? HET PAKJE!!!)
     
  13. killabee

    killabee Brute Force

    Berichten:
    860
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Hartelijk dank voor het aanvragen van het onlangs geïntroduceerde Xbox "Customer Reward Pack". Het is een een groot genoegen je dit pakket met 2 gratis games en een Xbox Controller toe te sturen, Als teken van onze waardering voor het feit dat je al vanaf het begin hebt gekozen voor Xbox.

    We willen graag dat je zoveel mogelijk geniet van je "Xbox Experience", we hechten veel waarde aan jouw speelplezier.

    Nodig je vrienden ui en "play more", samen op je xbox met de bijgaande Xbox Controller.
    Houd Fantastische "Co-operative play"-games zoals Brute Force in de gaten, waarmee je veel plezier zult hebben van je exytra controller, helemaal als je als scherpschutter je tegenstander wil uitschakelen :)

    We hopen dat je nog veel plezier zult hebben van "de Xbox experience", of je nu aan het fraggen bent in Halo, schopt en slaat in Dead Or Alive 3 of de macht over het stuur probeert te behouden in Rallisport Challenge!

    Dank je voor je keuze voor de Xbox en vergeet niet een bezoekje te brengen aan PLAYMORE.com

    Het Europese Xbox-team

    -----------------------------------------------------------------------------------------



    nou dit is de brief die je erbij krijgt.
    en dat gezichtje staat er ook echt bij in de brief al dan niet in kleur natuurlijk.
    en ik snap trouwens niet wat ze bedoelen met
    "........van je extra controller, helemaal als je als scherpschutter je tegenstander wilt uitschaken."

    hoezo heb je daar een extra controller bij nodig?

    en het viel me ook op dat je geen "u" gebruiken maar "je".
    niet dat het erg is hoor.
    dit is wat formeler zo. dus ze nemen aan dat de meeste mensen met een xbox toch de jeugd is anders zouden ze geen "je" erin zetten maar "u" neem ik aan. toch?

    p.s. nou heb ik pijn aan mijn vingers van het typen.
    heb die brief met de hand moeten typen scanner is kapot en gaat zo sneller, maar auw nou stop ik echt.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2002
  14. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog wachtemn tot begin juli:9:{
     
  15. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    ik moet nog wachten tot begin juli:9:{
     
  16. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    huh dubbel?? that's awesome...
     
  17. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Triple zelf als je doorgaat met tegen je zelf praten :D :+
    Populair draadje is dit eigenlijk:}:]
     
  18. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    ja hoor net binnen gekregen, het rare is, ik heb mijn adres goed opgegeven, een of andere aap heeft een andere opgeschreven...dus FedEx was op dat adres gaan zoeken, terwijl dat huisnummer niet eens bestond, en heeft toen weer een adreswijzigiing gehad in de goede straat maar wederom een verkeerd nummer, dat speelde zich allemaal gisteren af. vanochtend werden we gebeld (ik lag nog te ronken) door FedEx en toen vroegen ze waar we woonden en uiteindelijk toch goedgekomen..GAMENN!!!!
     
  19. softrunner

    softrunner Active Member

    Berichten:
    509
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag even met microsoft gebeld.
    ik wacht al vanaf 20 april.
    mijn pakje is dus spoorloos, en alles is weer opnieuw besteld.
    kan dus denk ik weer 28 dagen wachten *zucht*

    ach als ik pgr maar krijg voordat deel 2 uit is.
     
  20. pirathaban

    pirathaban Hulkmania

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit nog steeds te w8en elk geluid ik hoor van een auto kijk ik naar buitennnnnnnnnnnnnnnn ik kan gewoon niet w8ennnnnnnnnn=( =(
     

Deel Deze Pagina