MM3 Downloadable Content a.s. dinsdag? Ik heb gehoord dat er Dinsdag nieuwe auto's komen voor mm3... weet iemand daar meer van?? alleen reageren als je er iets van weet... No off-topics!
Euh ik weet niet maar staat hier niet dat er iets aan zit te komen... Of het Dinsdag is weet ik niet, maar ik hoop het wel... /EDIT: hier staat het nog een keer...
Cool man! Jammer dat het niet bekend is wanneer precies. Wat denken jullie dat het zou zijn? Ik denk alleen wagens, geen steden of gamemodes. Dat komt misschien later nog.
Ohja nu zie ik het ook staan. Toch niet alleen auto's he? Moesten we zolang wachten op alleen nieuwe auto's? Misschien oordeel ik te snel, maar ik wil het liefst ook nieuwe modes.
Voor Midtown Madness 3 Content Downloads wil ik zelfs wel een paar euro neerleggen. Maar er net een nieuwsbericht dat ze dat voor het eerst gaan doen met Mech Assault. En aangezien deze downloads nu al zijn angekondigd, zullen ze wel free of charge zijn toch? Ik kijk er naar uit!
jongens ik zei GVD geen off topics en er is er maar 1 van de 9 die normaal reageerde!! /Mod houd jij je is ff in, iemand corrigeren moet je op een nette manier doen! btw. zie ik geen rede waarom jij hier ingrijpt! Eastmaster
Ik hoop dat het een nieuwe stad is, maar ik denk dat je daarvoor zou moeten betalen, dus ik verwacht een nieuwe auto en een paar nieuwe races. We zullen het morgen zien Hoezo Volgens mij hebben de meeste tog wel normaal gereageerd
ey doe is ff normaal joh.... in ieder geval ik heb ook van verchillende mensen op amerikaanse fora gehoord dat content 100% deze week komt en aangezien er staat 22 sept. denk ik dat wij het 23 kunnen verwachten aangezien zoiets altijd vertraagt word.
Maar als hij er in Amerika al opstaat waarom zouden wij hem dan niet al kunnen downloaden Gaat dat niet allemaal via hetzelfde netwerk
Hoe komen jullie erbij dat er vandaag of morgen iets komt voor MM3. Op de site van Xbox staat alleen dat er vandaag een SoF2 map komt (die overigens al te downloaden valt)
Bwhaha, Slurpgeit . Niw, binnenkort dan ff die SoF2 content d0wnen . Maar als die MM3 content niet nu komt, wanneer is 'ie er dan? En komt er nou eindelijk 's een nieuwe stad ?
ik gok op 25 september dat hoorde ik namelijk al 3 weken na de release van de game en iedereen lachte me uit op live maar let maar op ...dat is de datum. hoop ik.