mmm, retevaag ! ik druk ook op Quote, PLAK een tekst die ik wil quoten en druk op submit reply. dus zo met plakken: en zo met typen: /EDIT: lol
http://www.neoseeker.com/forums/index.php?fn=browse_forum&f=68&d=11350 ook een goeie board voor raw 2
ja, die ken ik al maar ik heb er verder weing aan, want niemand kan de release datum naar ons toe halen
ga je gang regel dat maar ff lukt je toch niet het licht aan THQ enzo niet aan dimplus..... dimplus kan geen games release-date veranderen.
* kuch * * kuch * ! natuurlijk snap ik dat het aan THQ ligt, aan niet aan dimplus, maar toch. Ik kan gewoon niet wachten
geen tijd __________________ 'K own aan hardware: 1 X-box + 2 controllers ( geen small ! ) + DVD Kit 'K own aan software: Splintercell, 007: Nightfire, Rocky, Deathrow, Amped, Dead or Alive 3, Unreal Championship, Enter the Matrix en Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball 'K wil: WWE Raw 2, True Crime: Streets of LA, Rogue Ops, The Terminator 3, Halo 2, Soul Caliber 2, Starcraft: Ghost, True Crime, Half-Life 2, Freedom Fighters, Ninja Gaiden, Fable, Top Spin en Full Spectrum Warrior + vele andere ! NEEJ, DIM->[]<-LUS heeft Raw2 verschoven wat is dimlus?
je drukt op quote, typ iets onder de quote, laat een regel over. en drukt op submit reply. nou en dat vind ik wel boeiend, dat de release date veranderd is
zo beter ? maar alsnog zal ik dan maar gaan wachten maar er is geen site/winkel waar je hem voor 3 oktober kan krijgen ? mooi, bestuur jij de vluchtauto ? neem ik de wapens mee
muhahaha... * jat guns bij lokale gunsdealer * * Zoekt blackspider op in nieuwe farrari * * rijden naar fabriek * * vallen samen binnen * * vul zelf maar in )
* Pakken snel alle Raw 2 kopiën * * Stappen in nieuwe farrari, maar vergeten alle andere games mee tenemen * * gaan terug, slaan tegenstribbelende THQ directeur neer, die net op bezoek was ( ) * * rijden blij weg * * missie succesvol en plannen een nieuwe overval *
bellen op: hallo, met THQ bedrijf. hoi, zeggen we dan, we willen een afspraak met de directeur, sorry, die is neergeslagen, ow, jammer dan. gaan op bezoek en drijgen dat als de spelen die ze maken later komen, we de hele boel in de fik steken
jongens hoe bedoel je offtopic....ik zal nix tegen een mod zeggen maar als een van die mods dit ziet heb je een grote kans dat ie een slotje krijgt en dat wil ik niet.. maar anyway als ie vrijdag in deutschland in de shops ligt heb je grote kans dat ie hier er ook ligt en zo niet dan haal ik m zaterdag in duitsland...want ik ga er toch heen
sorry, het spijt me, kun je het me ooit vergeven, zal het nooit meer doen en als het goed is komt het hier 3 octo, snap er niks meer van