Grotere harde schijf?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door jijsambalbij, 22 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jijsambalbij

jijsambalbij Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het nuttig om een grotere harde schijf in te bouwen bv. 80 gig?
    Men zegt van wel, maar wat kan ik er allemaal mee?
    Groeten Sambal

2. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, absoluut niet nodig, probeer namelijk maar is je gewone harde schijf vol te krijgen, is bijna nog nooit gelukt. Maar eh, als je het over je pc hebt, dan is dat toch echt wel het verkeerde forum...

3. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ondertussen de meeste xbox games wel gespeeld, en nog niets gewist, ook heb ik redelijk wat CD's overgezet op m'n xbox...maar nog steeds ruimte zat...het lijkt me dus totaal niet nodig

4. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Die gast heeft dus een modchip anders gaat het niet en volgens mij mogen we het hier daarover niet hebben

5. Fragile

Fragile Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De grotere hd icm met een modchip heeft zin om de Gamewereld naar de kl#te te helpen. Als iedere gamer een modchip zou nemen en illegale kopietjes, dan zouden er geen spelluhtjes meer gemaakt worden. En dat zou toch zonde zijn, niet??? :'-(

Voor lekker legaal spelplezier heeft een grotere hd geen zin, en mag niet eens volgens mij. Ik heb harstikke veel music en savegames downloadable contents op m'n hd staan. En nog steeds staat bij geheugenbeheer +50000 blocks free ;)

Dus we kunnen nog wel ff vooruit.....

Greetzzz

ps En schop aub 'men' onder de kl#te

6. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aan een grotere harde schijf heb je niks, ook al weet je die wat er standaard in zit vol te krijgen, of je moet je Xbox gaan *kuch*modden*kuch*. Als je namelijk een grotere harde schijf erin plaatst zal een normale Xbox alleen de eerste 8 GB gebruiken en de rest is dan gewoon leeg.

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  7. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Kerel die hd van de xbox is al zo ernorm groot, af en toe denk ik wat mot ik met al die vrije ruimte

8. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Zoals al is gezegd, grotere harde schijf kan alleen icm modchip en dat gaat weer tegen onze regels in.
    De huidige HD is voor savegames, content en muziek groot genoeg :)

[closed]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina