Rare is back of niet...

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nightbringer, 22 sep 2003.

1. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Is rare nu goed back of niet???
    Ik vind van wel ga alle x-box titels van Rare kopen.

2. Ruben III

Ruben III Rando

Leuk Bevonden:
    23
    en waarom vind je van wel?

3. enzopablo

enzopablo I-love-Live

Leuk Bevonden:
    0
    Rare is zoals als het al altijd was, alleen nu de vetste console ooit.

4. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat rare goed terug is hoor. grabbed by the ghoulies ziet er heel leuk uit hoor en die conker remake ziet er me ook cool
    uit:9 en dan nog perfect dark Zero... :D

5. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.131
    Ik wacht eerst af hoe de games worden, voor ik zoiets beweer :)
    Grabbed by the Ghoulies lijkt me niet echt zo cool, maar die Conker game lijkt me wel tof... :)

6. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Het is inderdaad een loze stelling, we hebben amper wat gezien van Rare. Grabbed by the Goulies ziet er best aardig uit en ook Kameo lijkt het goed te gaan doen, maar ik wacht nog even met de bewering dat Rare weer helemaal 'back' is totdat ik enkele eindproducten heb gezien.

7. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    als ze nou heel slim zijn maken ze een perfect dark remake met een paar extra misies die dervoor lopen en xbox live support en nog veel extra multiplayer levels en noemen dat gewoon perfect dark zero.

8. Mike

Mike Curaçao

Leuk Bevonden:
    3
    Klein dingetje, het is Xbox. :+

Maar om nog even door te gaan op dit topic, als Rare weet te presteren als wat ze ook op de N64 hebben weten te presteren dan komt het helemaal goed. Als voormalig Nintendo fan ben ik dan ook gelukkig dat Rare nu is overgekocht door Microsoft. It's just a matter of time, en dan zullen we vast wel wat fantastisch werk van Rare gaan zien. :)

9. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Mare er komt wel een nieuwe Perfect dark...
    De geplande datum is niet schrikken december 2004!!!!
    maar ja dan heb je ook wat.
    Kameo is uitgesteld tot mei 2004.
    Maar voor online choas hebben we Conker en die komt in oktober uit.
    Dit jaar...

10. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  11. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Hmmm ja ik weet het niet. Ik heb conker nog nooit gespeeld (zelfs nooit van gehoord tot de aankondiging ervan) maar het kan een ongelofelijk grappige game worden als je met 20 man ofzo in teams elkaar als knaagdier kan afschieten.

Grabbed by ghoulies kan mij op 1 of andere manier totaal niet boeien. Iedereen wil alleen de game omdat het door Rare gemaakt word maar volgens mij word het 1 grote saaie en eentonige game. Maar ik kan er natuurlijk naast zitten..

Kameo is toch wel de game waar ik mijn hoop op heb gevestigd. Nadat ik een keer een filmpje had gezien van hoe je character rond vloog was ik meteen verkocht. Het had zo veel sfeer en toen ik daarna zag hoe je dan ineens met een boxende cactus moest vechten wist ik dat dit wel eens de game voor mij kon gaan worden.

En over perfect dark zero, ja ik weet het niet. Heb PD nooit zo gevonden als golden eye en nu met die cartoony sfeer kan de game me nou niet echt boeien. Ik zal 'm alleen maar kopen als de reviews duidelijk laten merken dat het het niveau heeft van zijn voorganger en het liefst beter!
    Maar met het gerucht dat PDZ als launch game voor de Xbox 2 komt (wat me een zeer sterkte en slimme zet van Microsoft lijkt) zit ik nog niet naar deze game uit te kijken.

12. jensss

jensss ^^

Leuk Bevonden:
    2
    hey Nightbringer hoe weet je dat Conker live & uncut al in oktober komt?

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kijk op amazon daar staan de nieuwste releasen.
    Daar staat ook wanneer Halo 2 enz uitklomt...

www.amazon.nl

14. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    oke leer 1 ding: GELOOF NOOIT INTERNET SHOPS!!!

vooral amazon niet.

Check gewoon tothegame.com die zit er in het algemeen het dichtste bij meestal.

en de game heeft nog geen release date en het lijkt me sterk als die oktober haald.

Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  15. jeroen18xbox18

jeroen18xbox18 face my face

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx voor de site had ik net nodig heel effe een vraagje... Weet een van julie waar je de lijsten met het aantal verkochte gamecubes ps2's en xboxjes van over de hele wereld kunt vinden?

16. Velvet_Dark

Velvet_Dark Finish the Fight...

Leuk Bevonden:
    3
    Juist, die internet shops bdenken vaak zelf een datum, er is nog geen release datum van Perfect Dark 0, ik kan trouwens niet wachten op de E3 van 2004, dan zal de Game getoond worden.
    We hebben verder Rare nog niet op z'n best gezien !

Deel Deze Pagina