[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zit je vast in de eerste planeet die je tegen komt in Knights of The Old Republic, Taris, vraag het dan hier!

    Wees zo duidelijk mogelijk met vragen.

    En voor degenen die antwoord pogen te geven: GEEN SPOILERS!
     
  2. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik zit inderdaad vast:mad:

    ik heb nu zo`n wookie gevonden met dat mission mens.
    wat nu? ik snap er echt niks meer van :mad:
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    nu zit je dus in de sewers, ga de sewers een beetje verder verkennen(probeer een verdieping omhoog te komen)
    en je komt dan vanzelf bij de ingang van de vulkar base(en je komt nog iets anders tegen:9 (iets groots)

    suc6
     
  4. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    jah daar ben ik nu |:- hoet he fuck kan ik dat beest verslaan ik heb alles al gebrobeerd :confused:
     
  5. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt vlak voor dat je dat beest ziet een soort potion opgeraapt, leg die bij de skelleten neer (gebruik je stealth generator) en hij zal hier op af gaan.
    (Ik weet niet zeker wat er gebeurd, want ik heb 'm gewoon vermoord :p )
     
  6. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    keb geen potion gezien, maar hoe heb je hem dan vermoord?
     
  7. Maserati

    Maserati Active Member

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    0
    ren langs hem, en ga bij de deur achter die rancor staan, daar kan hij niet bij komen, gooi allemaal granaten, maar ga niet naar hem toe, schiet 'm helemaal dood, blijf maar doorschieten, maar zorg dat jij niet naar hem gaat en dat hij niet naar jou komt.
     
  8. Vivi Ornitier

    Vivi Ornitier Active Member

    Berichten:
    809
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb gewoon 3 poison grenades gebruikt ,was er direct aan :)
     
  9. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Makkelijkste manier om die Rancor te doden is om 1 van die 3 Odour dingen die je in een lijk hebt gevonden met stealth in die lijken stapel te doen en dan zie je wel wat er gebeurt
     
  10. the-X

    the-X XBox is the Future.

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    .....................................................................................................................................................................................................
    Ik hAD Davik en calo nord verslagen en ik moest dus in de ebon hawk gaan schieten in de gun tarrot ofzo...
    maar dat gaat bijna niet voordat je weet waar ze je aanvallen ben je al geraakt.
    hoe doe je diot???????????:mad:
     
  11. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    bedankt allemaal voor de reacties, ik heb eerst met stealth mode van mission allemaal meinen achter hem gelegd toen ben ik achter de meinen gaan staan ik heb op hem geschoten, hij rende op mij af door de meinen en hij was dood :) ik zit nu in de black vulkar base en ik moet zoon proto typeh pod racer terug jatten ik kan hem niet vinden :mad:
     
  12. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    :confused: gewoon met je analoge stick bewegen en op de knoppen drukken om te schieten..
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    ja goed mikken dus :)

    En op je radar letten (ik kwam er trouwens achteraf pas achter dat er überhaupt een radar was, las het in de handleiding, dus zonder radar kan ook :D), zo moeilijk is het niet...
     
  14. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu in de sith base :) kwam een een of andere dark jedi tegen, die ik niet kon verslaan....iemand nog tips voor in de sith base? Ik ga zo maar weer ff proberen :)
     
  15. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    de makkelijkste manier om dat huge beest te verslaan is zo'n Odour neer te legggen bij zo'n lijk + een sonic grenade en dan ben je kaar en over die engine kam gewoon de hele basis uit...
     
  16. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    moet je die sonic nade later erheen gooien of erbij doen.
    want alleen die oder erin doen dan komt ie er wel heen maar dan loopt ie daarna weer terug.
     
  17. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je moet hem erbij stoppen dus 2 voorwerpen stop je in dat lijk voordat je het venster afsluit :)
     
  18. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thx las het net ook al in die ubergrote thread
    je moet die 2 dingen die erin zitten niet eruit halen wat ik dus wel had gedaan.
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    of je die dingen er wel of niet uithaalt maakt geen een zaad uit heren
     
  20. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    ehmm, ja leuk en aardig maar hoe krijg ik die dark jedi het beste dood, als ik hem aanval kilt hij al binnen een paar sec al mijn lui :mad: Iemand een goeie strategie, of bepaalde wapens die erg sterk tegen hem zijn ??
     

Deel Deze Pagina