[KOTOR] Helpthread Dantooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zit je vast op de tweede planeet die je tegen komt in Knights of The Old Republic, Dantooine, thuisbasis van de Jedi Academy, vraag het dan hier!

    Wees zo duidelijk mogelijk met vragen.

    En voor degenen die antwoord pogen te geven: GEEN SPOILERS!
     
  2. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit vast bij die Ancient ruines, ik snap niets van die computers of wat dan ook iemand een goede tip voor me???

    Salva
     
  3. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ja het is makkelijk, op een begeven moment gaat hij vragen om de gebieden van DOOD en van LEVEN.

    DOOD voorbeeld : woestijn
    LEVEN Voorbeeld : Bos(forest)
     
  4. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    En dat gaat bij beide computers op dezelfde manier of hoef je er maar 1 te doen??.

    Alvast bedankt voor jou hulp.
     
  5. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Nee, je moet 3 van elke soort geven.
    Dus bij de ene computer 3 leven, en bij de andere 3 dood.
     
  6. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik hoorde van zo'n groene jedi gast dat je lightsaber crystals kan vinden op dantooine. waar precies? ik heb die lightsaber van dat ene darkjedi wijf(2 rooie om precies te zijn) al wel heb dr vermoord(darkside) }:]
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  7. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    oei joei dan krijg je op je flikker als je terug naar de counsil gaat!!, maar je moet naar de cave Die kom je van eigens wel tegen.
    Zorg wel voor wat antidote kits voor die spinnen daar binnen.
     
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    hoe heet dat gebied waar die zit?

    of moet ik eerst zo'm marlimainian(ofzo) met 2 zwaarden versaan? want die is behoorlijk irrietant want die springt in de lcuht en dan heeft ie me in 1x dood.
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  9. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mijn heet dat gebied ook zoiets met cave nogwa, en die met die twee zwaarden en z'n maatjes moet je pakken op je sterkst is best pittig.
     
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    ik ben nu jedi guirdian level 2 en scoundrel level 8. kan ik hem nu aan? en welke praty members had jij dan? (mijn character heeft nu 2 laserzwaarden en inproved 2 handed weapons skill.)
     
  11. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    bij mij was iedereen volges mij al level 10, dat stuk met die kerel met die 2 zwaarden kwam ik ook pas als laatst. volges mij zit die grot in het gebied wat onder die kerel zit maar je kan er ook met een omweg komen.
     
  12. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Grove heet het gebied ja........
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    die mandelorian hoef je niet perse nu al gelijk te verslaan als je daar geen zin in hebt. eerste keer toen ik dark was heb ik hem pas verslagen met drie jedi's van rond de level 17 ( eerder had ik geen zin) tweede keer level 10 toen viel hij ook zo neer probeer gewoon goed te hakken ( ik ben soldier btw)
     
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zit die mandalorian eigenlijk? Heb wel al z'n gang maten gevonden maar hemzelf niet. :eek:
     
  15. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Das niet zo mooi, heb je nog een save game van vlak ervoor? Ze komt nl later nog van pas, en zelfs als je darkside bent hoef je haar niet te vermoorden..
     
  16. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ik heb eerst ook zo'n gang verslagen bij 2 van die vliegschhepjes ofzo en pas helemaal op het einde toen ik van die starforge af kwam zag ik ze oppeens staan en heb ze toe gelijk verslagen. deze planeet vond ik trouwes wel erg kort.... zijn die andere ook zo kort want over de eerste planeet deed ik veel langer
     
  17. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Dantooine is naar mijn mening de kortste planeet. :)
     
  18. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu net die blauwe lightsaber maar is minder sterk dan mijn 2 zwaarden die ik eerder had?? worden ze nog sterker??
     
  19. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    ja je kan ze sterker maken met chrystallen die je in grotten kunt vinden. op dantooine is ook ergens zo'n grot te vinden
     
  20. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    kan je ook items wisselen die je party members hebben en die wil je bijv. aan een andere party member geven
     

Deel Deze Pagina