[KOTOR] Helpthread Tatooine

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Raafke

    Raafke Active Member

    Berichten:
    337
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk bij de Krayt-dragon, je moet dan eerst die kaart van de baas van de sand people halen en dan kan je naar een ander deel van de woestijn en daar ligt dan een grot waar die Krayt Dragon in zit, die moet je wel eerst afmaken.
     
  2. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja die draak heb ik al afgemaakt.:) Ik ben er al een paar keer naartoe gelopen, maar daar is helemaal niemand meer. Ook niet als ik in m'n eentje ga.
     
  3. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    Weet nou echt niemand het?
     
  4. dewd

    dewd Active Member

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je bij de grot van de krayt dragon bent, kun je via een pad ook nog naar het stuk van de sandpeople. Daar kom je hem tegen..
     
  5. M_Master

    M_Master Active Member

    Berichten:
    659
    Leuk Bevonden:
    3
    He Bedankt dewd:D Zo effe uitproberen.
     
  6. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op tatooine, ik moet die droid kopen om met die sand people te communiceren ( ik speel light)
    ik heb geen geld voor droid, want kost 4000 credits.
    ik heb 3 swoop races gewonnen bij die hutt, en heeft reward gekregen. elke bond ofzo is 60 credits waard.
    mijn vraag is: hoe kan ik die bond gebruiken bij die droid dealer?
     
  7. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me nou helpen met die bonden? hoe kan ik ze gebruiken, want ik moet die droid hebben.
     
  8. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    racing bonds verkopen bij een handelaar/verkoper.
    (*"show me what you Have in stock" *Press X for Sell list* *select racingbonds* *press 'A' to sell.*)
    Gesprekken worden gevoerd door de mian character. Repairs etc moet je laten doen door je party member die de meeste skills daarvoor heeft. Dat maakt wel uit. (probeer met bjv Bastila met security= 0 een doos open te krijgen> werkt niet. Probeer met je eigen char>lukt niet. (skill to low) droid erbij>unlocked.
    Mijnen ontmantelen>degene met de hoogste demolition skill (Zaalbar, Mission, main char)
    Dozen/deuren openen> diegene met de hoogste security skill (in samenwerking met evt security spikes)
    Computers> diegene met de hoogste computeruse skill (die hoeft dus minder spikes ervoor te gebruiken!)
    Reparaties aan droids etc> diegene met de hoogste Repair Skill. Deze heeft minder parts nodig. Dit kan soms 50% schelen!!!!
     
  9. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Elite ik weet niet wat het probleem is, maar ik kan die racing bonds niet selecteren bij sell list. die bonds die staan gewoon niet in het lijstje, maar ik heb ze wel.
    kan je die bonds wel verkopen bij die droid shop in tatooine?
     
  10. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    ja, daar heb ik ze allemaal verkocht, dus dat moet wel.
     
  11. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    laat maar het is met veel moeite gelukt, ik ging effe op L en R drukken. toen kwamen die racing bonds wel te voorschijn bij sell list. erg vaaag allemaal...................
     
  12. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Trouwens, je kunt ook afdingen op die droid hoor.... ik heb na wat afpersingspraktijken die droid meegekregen voor 2500 credits :cool: (terwijl ik toch zo light mogelijk probeer te zijn, lukt alleen niet altijd hehe :D).
     
  13. The Fish

    The Fish Wallah

    Berichten:
    242
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hier (die erg gelduldig/good speelt) al met die Storyteller van de sandpeople gesproken? Ik nml met veel moeite wel maar voor zover ik het begreep kon ik er behalve een lange saaie geschiedenis geen enkele side-quest uithalen. Uiteindelijk toch maar die hele clan uitgemoord (ze werden al snel boos) want ik had voor de rest toch al alle quests op tatooine gedaan.

    Ik ben nu helemaal klaar (dus ook alle subquests) met Tarris, Tatooine en Kasyyyr en ben nu bezig met Manaan. Maar als ik alle star-maps heb gevonden, duurt het spel dan nog lang of niet? Want die werelden heb je vrij snel uitgespeeld nml.
     
  14. greenbean

    greenbean Pow! ur dead!

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb een vraag.

    in die woestijn lopen van die vreemde beesten rond. als je die dood maakt krijg je iets met dragon in de naam geloof ik. mijn vraag: WTF kan ik ermee ik kan het niet gebruiken en als ik bij inventory zoek vijnd ik het ook niet. plz. geef ff antwoord als je het weet.
     
  15. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan het verkopen voor heel weinig want waarschijnlijk heb je een license voor het hunte dus dan zou je dat kunnen verkopen je hebt het ook niet nodig duss het maakt niet veel uit
     
  16. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik zal skycrapers antwoord ff wat verduidelijken: je kan de Dragon Skulls verkopen bij de hunting lodge. Als je die kerel daarzo aanspreekt krijg je de optie: "I have something I want to sell you" of iets dergelijks. Dan kom je in het verkoop-menu, als je dan op de X-button drukt krijg je de sell-opties. Dan kun je de skulls selecteren en ze verkopen. Maar veel credits krijg je er niet voor, ik geloof een stuk of 40.
     
  17. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Hoe heb je dat gedaan, geraak maar tot 4000 en ben light side dus kan'm niet bedreigen. En wat is dat met racing bonds? Krijg je die als je wint en kan je die dan inwisselen tegen die droid of niet?

    Ik heb iets meer dan 5000 credits maar vraag me af hoe je die droid goedkoper kan krijgen... thx
     
  18. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.189
    Leuk Bevonden:
    617
    wat moet je op het begin van de woestijn met die vent tussen die robots doen? normaal geproken zou ik hem gewoon bevrijden maar die bastilla zegt dat ik hem moet laten zitten. wat moet ik nou doen? (ben een goeierik :))
     
  19. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    helpen natuulk, heb ik ook gedaan, ik speel ook puur goed, ik weet alleen niet of je hier nou ookdark/light points voor krijgt(je zal nu vast wel al weer verden zijn maar toch), je krijgt in iedergeval exp.
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    De meeste exp. points krijg je als je die droids handmatig stopzet, dan moet je een soort van logica-puzzel oplossen die voor elke droid anders is. Als je goed logisch nadenkt, en eventueel pen en papier erbij houdt om wat berekeningen te maken zijn die puzzels niet zo heel moeilijk. Ik zou alleen wel saven van te voren, aangezien de droids ontploffen als je een fout antwoord geeft :eek:
    Daarnaast bespaar je hiermee ook nog eens je repair parts :cool:
     

Deel Deze Pagina