Weet je niet of je moet kiezen om een scout, scoundrel of een soldier te worden? Of een Jedi Guardian of Sentinel? Vragen over de verschillende characters in het spel? Stel ze hier! Ook hier geldt weer: Geen spoilers!
Hint: Jedi Consulars moeten een hoge Wisdom hebben (goed effect op Force Powers.) Jedi Guardians a la Soldier> constition en dexterity en strenght hoog, als het kan natuurlijk ook wisdom.
he ik had in mijn team 7 mannetjes kurt, bastilla, mission, zaalbar, die kleine hack droid, die oude neger jedi en die candourus maar je kan nog 2 andere een andere droid en nog iemand krijgen maar waar kan je die vinden
Der is nog een jedi te vinden op Dandooine (zeg ik niet teveel over, want is volges mij spoiler alsk et zeg), en op Tatooine kan je nog een robot vinden (deze moet je blijkbaar erges kopen).
Je suis un Guardian. Er is nix mis met m'n Dex. & Strenght, maar waarom constitution? Dit zorgt toch alleen maar voor Xtra levenspunten? Anyway, mijn Constitution is nu 12, en dat is hoog genoeg voor mij. En m'n wisdom 14, is dit hoog genoeg om toch nog goed te worden in the force ondanks dat ik een guardian ben? ('k ben trouwens ook een scout) Wat is er eigenlijk zo goed aan 'the Sentinal' ? Waarom zou je deze eigenlijk kiezen?
Droid vind je in een shop op Tatooine en Juhani vind je op Dantooine. Bij die quest van de Jedi Counsil. @DoDgie: ze hebben allemaal een unieke skill. De guardian heeft volgens mij een force jump, de consuler force/energy immunity, en die andere heb ik geen idee van.
Tja, dat is allemaal al bekent voor mij. Daarom vraag ik ook wat er zo speciaal is aan de Sentinal. Ik zal n's in het boekje kijken, misschien staat het daar in
Gezien je een scoundrel bent, zul je ook wel die ene force gerichte jedi zijn. Hoeveel force points heb je eigenlijk?
Force Points:220 Fortitude:13 Reflex:16 Will:20 Wisdom van 20 Defence 27 Level: Jedi Consular:12 Level: Scoundrel:8
jah hallo hey joh Dit is dan 10 seconden voor ik Darh Malak aan het einde versla. Dit is bij het einde.
Ook hallo, yo! Hoezzie? jij Hoe dan ook, ik heb nog een lange weg te gaan, helemaal overnieuw om wat duidelijker te zijn! Ik was aan het vechten met wat van die horn Cathhounds(ofzo) op dantooine, en na enige tijd was mijn char & canderous verslagen, en alleen carth stond daar nog met de helft van z'n HP & z'n 2 blasters, tegen 4 cathhounds.. Nou wou ik dus ff een savegame loaden, maar inplaats daarvan savede ik m'n game! Nou zit er niks anders op dan overnieuw beginnen..
Je kan ook proberen naar een "overgang" te rennen met Carth Ik weet ff niet hoe ik het anders moet noemen, zo'n overgang van west naar east of de grove of whatever Dan krijg je als het goed is je Partymembers weer terug. Doe dan op de mapkaart "return to the Ebon Hawk" (iedereen full health) en dan meteen weer terug op de map kaart naar last location..
kan toch nie??? dat kan d8 ik niet je moet met je hele party compleet zijn om naar een ander gedeelte te kunnen reizen...
Ik heb het al een paar keer gedaan.. Ook als 2 van mijn partyleden dood waren Bv in de grove waar je die mandalorion lord of zoiets moet killen...Daar heb ik het ook gedaan. De health van de vijanden blijft zelfs hetzelfde, dus ook als ze half dood zijn.
ik kan nooit verder als mijn party niet compleet is. dan staat er iets van je party is niet compleet ga ze zoeken of wacht ff... staat er niet maar dat wordt er wel mee bedoelt anders zou het spel wel makkelijk zijn staan bij een deur beetje vechten. terug gaan. healen met force opnieuw gaan vechten tot jhe heb gewonnen.... bij mij doet hij het in iedergeval niet...