ik heb nightfire op de xbox geleend maar ik kan nergens de taal instellen en hij is nu altijd frans (misschien dat ik dit op het begin snel heb doorgeklikt en dat dat nu opgeslagen is ofzo). mn buurjongen heeft 'm op de gamcube en daar moet je gewoo altijd als je m opstart de taal kiezen. dus mijn vraag -> waar kan je dit instellen?!
Misschien is het gewoon de franse versie. Ik weet niet of je de taal kan veranderen, heb het spel niet. Probeer een in het opties menu te kijken. Of vraag aan degene van wie je hem geleend hebt hoe het zit. Is de achterkant eigenlijk ook in het frans, en het boekje ook? Dan is het denk ik gewoon de franse versie... Omlette du fromage!
ik heb het spel ook, je kan het niet veranderen, ik heb alles eraf gegooid van mijn hard disk, anders weet ik het ook niet.
vaag, de hoes van de game is gewoon nederlandstalig en bij de gamecube versie kan je bij het opstarten van de game uit 5 talen kiezen
Hoort dit niet bij games cheats/help? Naja, heb ik ook al eens gehad met Turok. Zo'n frans vertaald spel dat blijkbaar bij de andere was verzeild. Blijkbaar was het een vergissing want de rest in de winkel waren allemaal engelse versies, kon'm toen gewoon wisselen. Toch wel redelijk k*t als je'm helemaal in het Frans hebt
Ik heb 'm ook en kan gewoon uit een paar talen kiezen de eerste keer dat ik 'm opstart (als ik dus nog niks gesaved heb)
ff de savegame van de harde schijf wissen en nog een keer proberen dan maar. edit: het is gelukt . nu nog ff uitvinden hoe je de sensitivity kan veranderen.
kan je de gevoeligheid van het mikken eigenlijk wel instellen want bij de controlleropties staat er niks over