Dat is hetzelfde als je een wapenfabrikant bent. Dan krijg je toch ook niet automatisch de schuld dat er weer een miljoen mensen uitgemoord zijn? Diegene die het gebruikt, die is verantwoordelijk voor zijn of haar daden...dus ook als ie "Illegale" mp3/wma bestanden op zijn of haar XBOX zet.
Nee, je kopieert je eigen muziek voor eigen gebruik. (Zoals je ziet is het niet mogelijk standaard muziek bestanden over Live uit te wisselen.) Hartstikke legaal dus! *)
Maar als je foto bestanden kan overzetten, krijg je dan de link naar virussen/hacks/cracks/ weet ikv eel wat allemala niet ????!!??
Foto's ---> extensie ".JPG", deze kunnen geen virussen dragen Net zoals de muziek extensies ".MP3" en ".WMA". Dus je XBOX zal heus virusvrij blijven. De mogelijkheid om je XBOX vol te stouwen met mp3's/wma's/jpegs is al een hele stap in de richting van een multimediale alleskunnende doos. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.
ik heb nog een leuke site gevonden ... waar je straks je muziek van af gaat downloaden http://www.xboxkaraoke.com de liedjes gaan $1.99 kosten en ze komen van http://www.eatsleepmusic.com zij zijn tevens partner van M$.
kweenie of jullie het al weten hoor, maar het komt gewoon als downloadable content las ik ergens, du gewoo 40 euro via je creditcard betalen, proggie downloaden, en klaar. /edit: gevonden, kijk hier maar eens onder game releases.
denk t nie, hoe kom je dan aan die mic? volgens mij koop je em gewoon en kan je meteen dingen downloaden.
Maar de Xbox speelt normaal geen CD-R's af dus dan is het wel lastig om er mp3's op te zetten. :{ Met CD-RW's kan het wel maar die vind ik zo onhandig (duur, langzaam om te branden en mijn stereo herkent ze ziet).
je kan nu mp3 af spelen foto's afspelen vanaf je server of gewoon downloaden met xbox live ... je moet een progje op je computer zetten (soort xbconnect) om je xbox te kunnen herkennen en presto je hebt toegang tot je muziek en foto's
Als het goed is kan ik 'm morgen ophalen die XBOX Music Mixer. Zo ja, dan laat ik jullie allemaal weten hoe het is en of het een beetje werkt. Als ik tijd overheb, dan schrijf ik er misschien een artikel over.
Trouwens al je nummers download kost het je 1 dollar per liedje dat heb ik een keer ergens gelezen van dat contents downloads!
Hij is nu uit in de UK, maar hij komt voorlopig nog niet naar ons kikkerlandje .. je kan hem wel bestellen via vijv plm of dvdcrave enz.... De reviews zijn vaag ... face it de xbox mixer is niet voor iedereen bestemd...
Het lijkt mij pas gaaf als je ook divx films naar je xbox kunt pompen, als dat kan, zal ik het ook wel kopen.