Conflict Desertstorm 2 ervaringen?

Discussie in 'Algemeen' gestart door WHAT, 23 sep 2003.

1. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ik weet niet zeker of ik dit spel wil kopen. Dus heb ik de een vraag Is CDS2 veel anders dan CDS1 en zijn de controls goed of irritant (had gehoord van slechte controllers)

help mij_O_

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik vond cds 1 echt zalig in co-op. Heb enkel nog maar p & reviews gelezen en daarin stond dat cds2 niet erg veel verschilde met de 1e versie. Graphics waren niet erg verbeterd, niet echt veel variatie in de levels. Vind ik wel behoorlijk spijtig want ik keek uit naar'm. Misschien als er toch positieve reacties komen van owners dat ik' m nog ga aanschaffen of eerst eens huren.

3. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    hoeveel levels zijn er eigenlijk en waar kan ik die reviews lezen?

4. XBOXLIVE!

XBOXLIVE! Guest

Ik heb de demo ervan gespeeld, en hijs echt vet!!:D De graphics zijn btw wel beter dan deel 1!:D

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    de demo heb ik ok gespeeld maar dat was pc is de xbox versie veel anders en hoe is moeilijkheids graad want vond deel 1 redelijk makkelijk

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in de andere CDS2 thread gehoord dat er maar 8 levels zijn. En omdat ik dit spel meer zie als een expansion op een goede game koop ik hem toch maar niet. Ik heb spellen gezien die mijn 70 euro (!!!) meer waart zijn.

7. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    8LEVELS!!!! nee man dat kan niet

8. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    bedankt

9. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    8 levels? Mmm dat is echt wel heel erg weinig. Kan ik bijna niet geloven. Vorige cds had toch veel meer levels? En als ie dan bijna niet verbeterd is van graphics, wapens, levels,... dan gaan ze'r toch zeker geen 70€ voor vragen!

10. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    dat zijn links naar Pirates of the Caribieen

Laatst bewerkt: 23 sep 2003
  11. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het blijken er toch meer te zijn, namelijk 10. En inderdaad voor de belachelijke prijs van 70 euro. :{

12. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb CDS2 gekocht. Ik heb hem nog niet veel gespeeld (geen tijd gehad).
    Tot nu toe heb ik alleen level 1 gespeeld, maar de graphics zijn wel verbeterd hoor.
    De controls zijn ook wel wat beter geworden, het verschilt niet veel met 1, maar commando's geven gaat makkelijker. De controls vind ik wel goed, het speelt lekker. Ook de personages zijn wat gedetailleerder, en de moves zijn verbeterd. Je kunt nu ook zijwaarts rollen als je op de grond ligt, da's echt handig. Verder zijn de oude moves verbeterd en realistischer.
    Ik weet niet uit m'n hoofd hoeveel levels er zijn, zal ik is nakijken. Maar er is wel een xbox live functie voor downloadbare content!!:D

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Lol:+ :) Zat blijkbaar met m'n gedachten bij Pirates of the Caribbean, heb er voor mezelf wat over opgezocht om'm mss te kopen. Foutje:) maar op die sites kan je ook wel (p)reviews van cds 2 vinden normaal.

14. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    10 levels zijn er
    keb um al uitgespeeld
    was in 1 dag klaar, best zonde van je geld dus ik moet um alleen nog ff ruilen

15. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    graphics beter? laten we het erop houden dat er nu wel echte filmpjes zijn, die zijn wel mooi, het spel zelf nix

Commando's geven gaat precies hetzelfde als deel 1 nog...
    moves verbeterd? welke dan? heb je deel 1 wel gespeeld je blaat namelijk maar wat

16. Keano NL

Keano NL Keano

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 1 zeker wel gespeeld en vaak genoeg. De graphics zijn echt wel verbeterd, je moet geen super graphics verwachten van dit spel.
    De moves zijn zeker verbeterd, alles een stuk soepeler enzo.
    Ze hebben sommige controls van de commando's verandert, tis nu wat simpeler.

17. kale

kale Robbie Williams

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat veel mensen wel aan het zeuren zijn over dat ie nog teveel op deel 1 lijkt. Maar je moet je dan ook afvragen, is dat wel zo erg? IK bedoel, ikzelf heb echt veel tijd doorgebracht met het spelen van CDS.
    Het feit dat je eigen tracks kon invoegen en op die manier relaxed door de missies ging vond ik echt uber (try Reanimation!!)

De controls vond ik goed te doen en niet ingewikkeld, de graphics waren ook niet verkeerd. Ik heb hem na een tijdje weggedaan, maar heb daar nu nog spijt van eigenlijk.
    Je moet natuurlijk wel een beetje van dit soort spellen houden, maar ik ga hem zeker halen....

Tip voor de meeste mensen met CC:
    op deze site is hij maar 40 euro : CDS 2

18. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    heb hem toch nog gekocht en ik vind hem zeker vet
    vooraal co op ruled dik en de grafisch is hij wel verbeterd
    weet iemand eigenlijk wanneer die D Content komt?

Deel Deze Pagina