Goede oude tijd Ik heb laatst weer eens mijn goede oude snes van zolder gehaald en heel veel plezier gehad met Lufia Rise Of The Sinistrals. Ik vind dat ze zo'n soort game wel voor de Xbox mogen maken. Wat vinden jullie nou goede (snes) RPG's die ze wel voor onze X-doos uit mogen brengen
ja double dragon was dol met zijn tweeen, waarom komt daar geen game van op de next-gen consoles, dd heeft toch een redelijke naam opgebouwd
how about Decathlon op de Commodore 64 best wel wat joysticks daaraan versleten... en RSI-polsen en Prince of Persia 1!! all-time favourite misschien wel...
Zoals wel vaker gezegd, zulke games moet je niet uitmelken, en de herineringen moet je koesteren . Maar ik persoonlijk zou er totaal geen moeite mee hebben .
dat soort sperllen moet je idd niet uitbrengen, vooral niet op de xbox ofzo omdat dan de graphics/controls verneukt worden.. hooguit op de PSP/GBA/N-Gage ofzo..
Ze moeten t niet uitmelken maar als ze een goede game willen maken mogen ze van mij wel s aan de gang met Probotector
Bruce Lee op de C64 heb ik me ook een tijd mee vermaakt: Of deze, Skool Daze: Dat was ook zo'n wazige game Maar om deze oude games nou op de xbox uit te brengen....
idd een nes spel, lijkt in de verte niet op de originele rygar (legendary warrior). andere klassiekers: wonderboy in monsterland, ghost 'n' goblins, shinobi. maar dan wel in de arcade versie.
Ja man zal wel kikke zijn. Een mooie rpg vindt ik terranigma en secret of mana ze zouden die wel naar de box kunne brengen met een nieuwe verhaal ofzo. O ja en bij Ninja gaiden zouden ze deel 1/3 als bonus op de dvd kunne zetten, de origineele nes versie. Ik speel ze nog zo nu en dan.
w00t ja!!!!!!!!! Deze games waren/ zijn ook zo gaaf. Die skool Daze speelde ik ook altijd, k wist alleen eigenlijk nooit wat de bedoeling was. K weet alleen nog dat je propjes kon schieten tegen de leraar. En ow man, k ben weer zoet!!! Sorry, maar mijn xbox bites dust dit weekend. K heb ff die nes-emulator met 600 games gedownload. Double Dragon II ROELT EEUWIG!!!
@ styliciouz, Die Rygar lijk veel op Ninja Gaiden zeg. En dat kan kloppen want ik zie dat het door tecmo is gemaakt. @ RuffRyder, er zou eerst wel een Duckhunt achtige game uit komen voor de xbox. Ik had toen een nieuws bericht gelezen over Chickenshoot op xbw. Kijk maar op www.chickenshoot.com en www.zuxxez.com voor pictures en een demo. Hmm ik zou zelf niet weten van welke game ze een vervolg moeten maken. Dan zou ik zeggen Ninja Gaiden, maar dat wordt al gedaan.
OW dat level was zo zenuwslopend . Was in een helikopter en dan ging die deur steeds open en dan werd je er uit gezogen. Vooral met zo'n grote gozer die je dan naar die deur pleurde. Ja, dat waren nog eens tijden .
w00t . SYSTEM REQUIREMENTS: Minimum - Pentium 300 MHz - 64 MB RAM - DirectX™ compatible 3D graphics card with 8 MB of RAM - 8x CD-Rom drive - DirectX™ compatible 16 bit Soundcard - Windows® compatible mouse - Windows® compatible keyboard - 100 MB free HDD space - DirectX™ 8.1 Lijkt me voor de PC toch . *Wilt weer spelen .
Kent er nog iemand die goede sites weet waar nes en snes roms van te downloaden zijn. Bij google vindt ik namelijk downloads die het niet doen en bij I-mesch is ook weinig te vinden. Ik zoek spellen als Lufia, secret of mana, etc