[XOne] [Centraal] Creditcard (Rabocard/Mastercard/Visa)

Discussie in 'Games' gestart door MrLaurens, 12 mrt 2003.

  1. Veggie

    Veggie Guest

    je cc was toch verbonden aan je bankrekening???
     
  2. wurgeend

    wurgeend blauwtje

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    dit is mijn thread niet en steeds als iemand reageerd op deze thread dan krijg ik een email.
    HUH??????????????
     
  3. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    omdat je er misschien wel eens wat hebt gepost??:confused:


    maar je kan je ook subscriben(abbonement opzeggen op de thread...
    onderin staat: Subscribe to this Thread, klik daarop...
     
  4. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, een Creditcard is gekoppeld aan een bankrekening.

    Bij mij is het zo dat ik een ABN AMRO Studentenrekening heb en een creditcard erbij. Hoef nooit rente te betalen erover. Als ik bijv. iets koop op internet voor 30 euro. Wordt er ook laatste dag van de maand 30 euro van mijn rekening afgehaald en niet wat andere bedrijven hebben + 10% ofzo. _O_

    Neem dus een ABN AMRO studentenrekening (nee, ik werk er niet maar heb er wel stage gelopen O-) )
     
  5. Kiara

    Kiara Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag naar de bank geweest om de papieren te tekenen voor mijn visa kaart. Ik moet nog tot 06/10 wachten eer mijn visa er is :'-( Maar ik heb wel al de laatste 8 cijfers kunnen krijgen. Kan ik daar iets mee doen? Waarschijnlijk nie, maar dacht het toch maar eens te vragen.
     
  6. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, daar kan je niets mee doen.

    Je moet dan het hele nummer van je kaart ingeven, op welke naam het staat, hoelang het nog geldig is. :9

    Xie je nog online.
     
  7. Kiara

    Kiara Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfffff godver |:-

    Ma als ik nu heeeeeeeeeeeeeel hard bij mijn moeder zaag voor haar nr, kan ik dan wanneer ik mijn kaart heb mijn eigen nr ingeven op dezelfde xbox? Want ik hou het niet meer uit :'-(
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    aaaah zielig 8)

    Voor dat antwoord kan je denk ik beste naar Xbox bellen. Die van Nederland is gratis, die van Belgie vast ook.

    Daar weten ze namelijk zeker het antwoord, hoop voor jou dat dat kan hoor. *)

    Succes
     
  9. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Ja, dat kan. Ik heb ook al eens mijn credit card gegevens vernieuwd.
     
  10. LimpBizkit

    LimpBizkit JR

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom heb je met xbox live een creditcard nodig ?

    Als je Xbox live koopt, Waarom heb je dan nog een creditcard nodig ??:confused:
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    zie de centrale credit card thread
     
  12. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    De bekende credit-card issie nou wel of niet nodig?

    Wazzup goeie mense van het game leven.....
    Ben zo juist verslaafd geraakt aan xbox live echt respect voor die shit _O_ Ik speel het nu dagelijks bij een vriend van me...
    Ik wil het zelf ook kopen maar hoe zit het met die credit card? is het nou echt nodig? en kan je bij 2 xbox live pakketten 2x het zelfde credit card nummer gebruiken?
    Als je hier meer over weet laat ff je antwoorden wete thnx_O_

    playing HALO is like Nike JUST DO IT!!!!!!!
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    De cc is voorlopig nog nodig! Microsoft ging voor een andere betalingsmethode zorgen denk ik. Maar ik weet niet wanneer & wat precies.
    Ik veronderstel wel dat je twee x dezelfde cc kan gebruiken maar dat ben ik niet 100% zeker. Normaal zou het wel moeten kunnen.
     
  14. Wasabi

    Wasabi Forza Utreg

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke thnx _O_
     
  15. mvdstam

    mvdstam Active Member

    Berichten:
    1.333
    Leuk Bevonden:
    4
    Wasabi is toch japanse hete groene saus stuff wat je bij de sushi eet???

    Anyway, Microsoft is zogenaamde Scratchkaarten aan het maken en d.m.v. die scratchkaarten zou je ook voor live! kunnen betalen. Dit is gepland voor q1 2004.

    Suc6 en ik zie wel op LIVE! verschijnen ;)
     
  16. Supercharged

    Supercharged Active Member

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik geloof dat ze vanaf maart 2004 de nieuwe betaalmethode (zonder credit card) gingen introduceren, nu heb je m in ieder geval nog wel nodig...
     
  17. majidamarus

    majidamarus »Sovjet Red Army«

    Berichten:
    357
    Leuk Bevonden:
    0
    ja op de realease date van xbox en live gaan ze ook nieuwe betaalmethode invoeren voor live
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    thread gemerged
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    * 1 : Startpakket, bij FRS kost het 29,95, bij andere plekken vaak 59 euro. Zit een headset in + demo disk met daarop ook Xbox Live installatie voor op de Xbox en natuurlijk een aanmeldcode.
    Eerste jaar betaal je niets omdat je die startpakket hebt gekocht. Daarna kost een jaarabbo 59 euro of per maand 7 euro geloof ik.

    * 2 : Betaalde downloads. Nu kan je nog gewoon voor veel games extra levels downloaden voor niets. Maar er komt binnenkort bijvoorbeeld een dansspelletje van Konami op de Xbox uit en daar kan je dan tegen kleine betalingen extra liedjes voor downloaden om na te doen. (wordt de test voor Microsoft om te kijken of mensen ervoor bereid zijn te betalen en zo ja, hoeveel)

    * 3 : Ja, je kan met 2 op Live. Je kan wel maar een Microfoon/headset gebruiken. Je buddy hoort niets wat men zegt en kan ook niet meepraten. Het is wel zo dat niet alle games 2 personen ondersteunen op een Xbox. Maar bij MotoGP2 en Mechassault weet ik dat het gaat.

    Succes en tot online! :)
     
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Zeg, gaat dit topic over het installeren van Xbox Live en welke kabels je daarvoor nodig hebt? Ik dacht het niet. Hiervoor hebben we andere threads.

    Het gaat hier over Credit Cards, niets meer en niets minder, laten we het bij het onderwerp houden a.u.b.
     

Deel Deze Pagina