Xiii

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wolfje, 16 mrt 2003.

  1. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ut was een grapje. :)
     
  2. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze thread hoort niet op de 6e pagina !

    Dit word een geweldig spel!

    [​IMG]

    Weet iemand of je met system-link in het spel bijvoorbeeld met zijn 2en op 1 TV en iemand anders op een andere TV kan spelen net zoals Halo, dus niet iemand op de ene TV en de andere op een andere TV..

    Ik hoop dat iemand het weet, want ik wil met 2 andere vrienden kunnen system linken en dat kan bijna met geen enkele andere game behalve Halo.
     
  3. Stryker

    Stryker *

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    1
    Is er eigenlijk al wat bekend, wat te doen is over Live? Misschien is het al een keer gezegt, maar ik heb geen zin om de hele thread door te lezen. Ik hoorde eerst iets van maar 4 man over Live in één game.

    Het zag er trouwens errug goed uit bij Gammo.


    [​IMG]

    De UK Boxshot. Ik vind hem niet erg mooi.
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2003
  4. Ruttyx

    Ruttyx Oh inverted world

    Berichten:
    2.830
    Leuk Bevonden:
    5
    Waarschijnlijk gewoon alle normale modes als death match en capture the flag + nog wat anders. En system link zou denk ik het zelfde zijn als halo.

    FF wat meer informatie:

    DEVELOPER
    Ubi Soft

    EU PUBLISHER
    Ubi Soft

    EU RELEASE
    31-Oct-2003

    US RELEASE
    09-Oct-2003

    ONLINE PLAY
    Yes

    Filmpjes:

    Preview

    Interview

    Filmpjes +screenshots

    [​IMG]

    XIII features a conspiracy of epic proportions, and players will unravel clues behind the story’s compelling and mysterious events. XIII includes themes of amnesia, in which players must uncover sinister plots against themselves, the U.S. government, and even the president himself. The only clues players have are the roman numerals XIII tattooed on their shoulder and a key to a safe deposit box in a New York bank.


    XIII utilizes next-generation Unreal Engine technology
    Cel-shaded graphics and the unique flashback visuals add to the novel effect of the comic license
    Complete interactivity allows for players to utilize every object in the game as a weapon
    A variety of skills and weapons at the players disposal

    assassinated.

    [​IMG]

    Het verhaal :

    You wake up on a desolate strip of New England beach. The near-fatal impact of a bullet has left your head pounding, and your memory is completely erased. What's more, the number XIII has been mysteriously tattooed on your chest, while your pocket holds a key to a New York City bank box.

    Head swimming in amnesia, you struggle to your feet, only to encounter more assailants intent on finishing the job. To your shock, you handle the hitmen with the killing skills of a professional. Now it's time to the bank in search of any shred of information about your lost identity and your possible involvement in the President's murder.

    What lies ahead is a deadly quest—not only into your shadowy past, but also into America's darkest corridors of power


    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2003
  5. Homer Simpson

    Homer Simpson freaXbox

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt echt de nieuwe golden eye. Dit is zo vet he. Ik heb de demo gespeeld en de gameplay is egt vet goed, lekker snel. En dan ook nog Live. 30 Oktober duurt te LANGGGGG!!!!!!!!
     
  6. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    alleen het verhaal he, tis gewoon 'the Bourne identity' tuurlijk was de game al in ontwikkeling voor de film maar het boek (van Ludlum) was er al veel eerder.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ehm... de strip XIII waar het spel op gebasseerd is was er weer eerder dan het boek van Ludlum |:-
     
  8. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    fuct!! hoe oud is die strip wel niet?
     
  9. tompie

    tompie his royal dumbo

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    het verhaal is geschreven eind jaren 80 begin jaren 90, en is steengoed, btw: andere strips van dezelfde scenarist zijn largo winch en thorgal (eerste is een [slechte] serie van), ook heel goede strips
     
  10. Heavenraiser

    Heavenraiser The raiser of heaven

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    25
    what zeg je?
    jason mc fly?
    dacht ik wel
    ik own de shit
    je weet toch...
     
  11. oryk

    oryk Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is echt supervet, heb 'm zeer cheap gezien op gamerelease

    Ook de demo was niet te versmaden... Waarom toch altijd wachten? :'-( :'-( :'-(
     
  12. Aart

    Aart XBW Senior

    Berichten:
    223
    Leuk Bevonden:
    3
    kap eens met die spam! Dit is de zoveelste keer.
     
  13. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe krijg je de ''dual wapon'' skill?
    de andere skill's heb ik, (ik heb het spel uitgespeeld) maar mis alleen die!
    wie helpt!?!?
     
  14. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb XIII gisteren gekocht voor een belachelijke prijs van €24,99 (inc btw) en het is het dubbel en dwars waard.. echt een tip..!! ook leuk voor je Live-verzameling uit te breiden..
     
  15. MaNiAc E

    MaNiAc E The Supreme Necrotic

    Berichten:
    251
    Leuk Bevonden:
    0
    voor 24,99 waar?
     
  16. Velvet_Dark

    Velvet_Dark Finish the Fight...

    Berichten:
    1.008
    Leuk Bevonden:
    3
    Jah, klopt.
    Dat doet Ubi met games die niet aanslaan bij het publiek !
    Jammer, deze game heeft echt wel iets !
     

Deel Deze Pagina