Soul Calibur 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door MoJoo, 15 mei 2003.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heb hem net ff gespeeld, wel de ps2 versie maar ja. Hij speelde echt lekker soepel alleen had hem zo uitgespeeld. Moves zijn echt wel mooi.
     
  2. -Immortus-

    -Immortus- Live! > The Rest

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    single player boeit mij persoonlijk niet echt, als ik een fighter koop is het meer met het idee : kameraden, kratje bier, SCII op de box en fighten! :)


    "vs real people is what its all about IMO"


    8)
     
  3. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens ik heb hem vandaag bij de bart smit gekocht en jongens HIJ OWWWWWWWWWWWWWWNEEEEEEED het is dat ik moest eten maar ik was echt neit wecht tehalu van me xbox ZEKER EEN AANRADER>!


    Ps. Ook de w8 tijden tot het spel begint is niet langer als 1 sec echt geweldig.
     
  4. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Morgen ff halen.
     
  5. Demolition-Man

    Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    2
    Multiplayer nog niet geprobeerd, maar SP is zo vettttt!!!!!!!!!!! Ik ga weer gamen..
     
  6. The Summoner

    The Summoner X...B...O...X

    Berichten:
    890
    Leuk Bevonden:
    0
    hopelijk kan ik hem morgen ruilen voor pirates of the caribbean!
     
  7. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Sirieus single player is zo fucking goed en zo uitgebreit dat ik hier waarschijnlijk langer mee bezig ben om uit te spele dan de meeste spellu :)


    multyplayer is ook super geweldig ff 2 uurtje met een m8tie zittu te spelen!/
     
  8. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    ik word abonnee van PU + 25 euro krijg ik soul calibur 2 :D
     
  9. vassilli

    vassilli Guest

    Mij lijkt het me wel een coole vechtgame, en ik vind vechtgames meestal ook super cool. Maar om er 60/70 euro voor neer te leggen.:confused:Want DOA 3 vind ik kwa replay tegenvallen. Dus ik wavht denk ik op DOA: Online, dan blijft het via live leuk. Of kan iemand me ompraten?
     
  10. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelduur 8.0
    Alhoewel kort, erg veel te unlocken en te verdienen.


    staat er in de revieuw muhahahha hebben zeeker the weopon mode nog niet geprobeert uit te spelen.

    en vassili je moet het zelf weten maar ik vind dead or alive niks vergeleken bij bij sc2 en ik vind dat je van doa online helemaal niks kan verw8 maarjah want is wel cool over live maar ziet er echt niet uit damn heb je die screens gezien man.
     
  11. slayer15

    slayer15 ill Ñino

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    soulcalibur

    holy shit holy shit holy shit:9 _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ ik aanbid dit retegoeie spel man, het is de beste fightinggame die ik ooit gespeeld heb ik heb em meteen nadat ie uit was gekocht en tjong wat speelt ie lekker. Als je schopt en slaat moet je gewoon richten op low middle of high. Je kan niet zomaar gaan buttonsmashen, zoals bij DO3 (niet dat dat vervelend is of zo), maar het maakt het de gamer moeilijker, je bent effe bezig om het onder de knie te krijgen, maar als je het eenmaal onder de knie hebt, dan ben je zeker lekker bezig. 6 balken vol trucjes. Sappige graphics waar je echt rillingen van krijgt. En bovendien ik raak gewoon niet uitgespeeld |:- |:- :D . dit spel krijgt van mij een dikke 10. Koop em zeker je zult er geen spijt van krijgen. ( tenzij je er geen reet van kan that is)
     
  12. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet niet meer waar ik dacht ergens gelezen te hebben dat Yoshimitsu van Tekken in de game zou zitten.:eek: Klopt dit?
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  13. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    ene Yoshimutsu zit er in lijkt er niet geweldig op maar jah ziet de vergelijkenissen........... en de truckjes die die kan naartuurlijk!
     
  14. NEN ISO 9002

    NEN ISO 9002 Tokugawa

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg hem gister in de brievenbus van gcshop en ik vind hem wel tof: hij reageert sneller dan doa3, je hebt meer controle. graphics zijn toch its minder dan doa3, niet dattie lelijk is hoor , sc2 ziet er wel goed uit, maar af en toe zie je wat rare clipping ofzo...

    Wat mij verder opviel: het doosje is lichter! het lijkt alsof er is bezuinigd op de verpakking. Ook de handleiding stelt helemaal niks voor.
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nou ook yoshimitsu gehaals met de weapen master mode ofzoiets. houd dit in dat ik ook link kan halen??? Ik dacht dat yoshimitsu alleen voor de ps 2 was???. oohh kut dat was zeker heihachie ipv yoshimitsu
     
  16. rebel_INS_NL

    rebel_INS_NL Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    gelukkig is yoshimitsu niet alleen voor de ps2 want hijs zwaar vet :D
     
  17. MoJoo

    MoJoo Owned in Alle FPS.:)

    Berichten:
    879
    Leuk Bevonden:
    0
    Heickikati is alleen voor ps2 yoshimutie is voor allu versies.
     
  18. Ruben III

    Ruben III Rando

    Berichten:
    380
    Leuk Bevonden:
    23
    wel flink frusten som s:confused::confused:
     
  19. Scoutmaster

    Scoutmaster Guest


    lol het is heihachi d8 ik inplaats Heickikati:+
     
  20. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    is die ouwe nog niet dood :9
     

Deel Deze Pagina