Ik snap dat je bent teleurgesteld, dat zou ik ook zijn, maar bij gcshop.nl zit ook een forum, daar staat volgens mij een rede enzo, en je kan het daar ook ff vragen. Mail anders ff. Ik heb goede ervaringen 3 games besteld en in 10 dagen binnen (postbank doet er al 8 dagen over, zij 2 dus)
Uitgever stuurt om een of andere reden geen exemplaren meer op heb ik vernomen. Ik bedoel, je wilt toch je spel verkopen of zie ik dat nou verkeerd. :{
Niet bij gcshop, gcshop doet vaak pas een week of 2/3 voor de release een preorder.... dus wacht maar ff af zou ik zeggen
mijn ervaring goede service alleen dat bestellen soms lang duurt 1 ding is toch vervelend ze accepteren geen hotmail adressen
Kijk ff op www.tothegame.com edit:/ nou ja, ik ben de slechtste niet, maar de release is op 7 november. Het staat trouwens ook in de FAQ dat je tothegame.com kunt gebruiken
Ik koop er altijd, sinds een paar maanden. Zijn goede prijzen, goede service en gewoon aardige gozers. GCshop
in principe goede service en idd aardige gasten, alleen als je bijvoorbeeld pre-ordered moet je het ook alleen om de prijs doen, want in de gewone winkel is hij vaak eerder te krijgen, neem nu soul caliber 2, die ligt nu in de winkel bij ons, alleen gc shop heeft hem pas over een paar dagen, en dan moeten ze hem ook nog eens opsturen, maar daar kunnen zij ook niets aan doen, dus, in principe, als je het niet erg vind een paar daagjes langer te wachten, kun je daar het beste bestellen
weleens wat besteld, geen problemen mee. Ik koop alleen liever m'n games in de stad, heb ik ook een reden om eens een frisse lucht te halen Maar verder de beste online (dus niet beter dan de FRS) shop.
gcshop vind ik een zwaar relaxte winkel, net sc2 uit mijn bus gevist, zou eigenlijk pas de 26 komen . Wat zijn de kerels toch tof bij gcshop
ik heb vandaag Colin McRae Rally 4 besteld bij gcshop.nl meteen via internet geld overgemaakt..rond 3 uur gedaan...maar nu 20:51 staat er bij orderstatus: het te ontvangen is (nog) niet overgemaakt komt dat door het internetbankieren, dat het zolang duurt? of duurt dat altijd ff voordat ze daar hun geld krijgen
Ja idd. Maar ik heb nu in plaats Moto GP 2, Colin McRae Rally 04 besteld. En die krijg ik morgen binnenMoto GP 2 had ik al een tijdje van een vriend geleend(rivanov). En ik heb moto gp 1 al heel veel gespeeld. Dus het spel was niet meer super verslavend. Dus maar een ander spel aangevraagd, omdat MGP 2 toch niet op voorraad was en dit konDus alles is toch nog goed gekomen.