Bizarre doch kleurrijke games.

Discussie in 'Algemeen' gestart door da -Z-, 29 aug 2003.

1. rickpatat

rickpatat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    10 uur is wel erg kort. Toch staat de game op mijn verlanglijstje, lijkt me echt een leuke afwisseling.

2. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Ik kijk oook echt uit naar VV, lijkt me dat het een van de toppers van de XboX kan worden :)

3. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    V V lijkt me eigenlijk helemaal geen bal aan kijk uit uit naar kameo :)

4. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    *blaast stof af*

Weet iemand al een releasedate voor de game Psychonauts? Ben het ff kwijt namelijk maar wil wel dit pareltje van Tim Shafer a.s.a.p. spelen

5. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dan zul je helaas eerst moeten wachten tot ze een nieuwe uitgever hebben gevonden. Microsoft zelf zou de game eerst gaan uitgeven, maar heeft het onlangs in z'n botte kop gehaald om de titel af te stoten. Het platformgenre loopt namelijk niet zo lekker op de Xbox en dus zagen ze er niet zoveel heil meer in. Op de site van ontwikkelaar Double Fine staat echter nog Kerst 2004 als releasedatum en ze schijnen hard gewerkt te hebben aan een speelbare demo voor de E3 beurs, dus laten we maar hopen dat een andere ontwikkelaar hem snel oppikt. Mij lijkt de game iig helemaal te gek. Met name de hele Tim Burton filmachtige sfeer spreekt me zeer aan. Het enige waar ik wel wat moeite mee heb is hoofdcharacter Raz die ik nu niet bepaald een erg aansprekend figuur vind. Je moet toch een bepaald soort binding voelen met een hoofdcharacter en dat heb ik gewoon niet echt met dit figuur. Desondanks lijkt het mij een toppertje en hoop ik hem dan ook snel te kunnen spelen.

Laatst bewerkt: 29 apr 2004
  6. nielsracing

nielsracing My vinyl

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker zonde dat Microsoft van gedachte is veranderd. :mad:

Edit: jeej, m'n 400ste post _O_ ;)

7. da -Z-

da -Z- mijn knijn = fijn

Leuk Bevonden:
    27
    Microsoft trekt zijn handen af van een producer als Tim Shafer?????? 8)
    Man man man, nu weet ik zeker dat de aarde binnenkort vergaat!! Dat is toch niet te geloven? Ik zit al op dit spel te wachten sinds begin 2003 en met mij heel veel andere Lucasarts adepten. Hmmmm, rare rare rare zet van MS

Deel Deze Pagina