1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Alles tegen elkaar

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Jeepster, 12 jun 2002.

  1. Jeepster

    Jeepster Insiding rulz

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    De ultieme consolewar: Hieronder alle consoles, + wat ik erbij vind. If u want, doe het ook es, ben benieuwd naar jullie meningen. Enne, het wordt wel duidelijk als je het leest:

    PC: Aanpasbaar, mooi, beste controls ever
    GBA: Tussendoortje, in OV / auto, vooral voor arcadegames
    Xbox: Krachtpatser! goed, maar wanneer is de limiet aan graphics bereikt? Alleen voor de happy few
    GC: kiddy (zegt iedereen), graphics ok, maar de titels: MWAH
    PS2: lekker veel games, en goed 2e hands te krijgen, en nog lang niet uitgekotst qua graphies!

    1 lucky point voor mij, inmiddels met alle platforms ervaring!!! :D

    said again: benieuwd naar jullie reacties! :)
     
  2. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    PC: Mooi, upgradable, veels te duur met nieuwe videokaarten die je om je 3 maanden moet kopen om een beetje bij te blijven, goede controls, onpersoonlijk door moelijk met vrienden in dezelfde kamer gamen, Quake 3
    GBA: Handig dingetje alleen gaat tering snel vervelen (kut nintendo spellen alleen tony hawk 3 was vet)
    XboX: Fantastische controller (heb grote klauwen), mooie graphics, op dit moment te weinig goede games
    GC: Kiddy, ENORME KUT CONTROLLERS (heb ik te grote klauwe voor)
    PS2: Klasse apperaat, pro evolution soccer, graphics slecht (ben dus pc gewend vind xbox soms tegenvallen)
     
  3. Koen14

    Koen14 Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    0
    PC: Mooie graphics, vaak perfecte controls, veel games, maar je bent er te veel tijd en geld mee kwijt om hem te onderhouden: Dan weer een nieuwe 3d-kaart, Virusscanner, maar je moet ook denken aan defragmenteren bijvoorbeeld. En een gewone multiplayer spelen is niet leuk.
    GBA: Geen ervaring mee, maar het lijkt me gewoon erg handig en leuk voor op vakantie.
    Xbox: Mooie graphics, veel goede opkomende games, en er zijn ook al wel een paar toptitels. En Xbox-Live wordt wreed!
    Gamecube: Daar zijn bijna geen titels op die me aanspreken, maar ik vind het wel een fijne controller. Tja, wat kan ik er nog meer over zeggen????
    PS2: Heel veel goede titels, maar heeft wel mindere specificaties dan zijn concurrenten.
     
  4. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou :{ voorut dan maar ....

    Pc --> beste graphics, veel kewle rts/strategy/shooters .... upgraden kost veel moolah ... :confused:
    GB(A) --> Advance weinig mee gespeeld, leuk dingetje vooral op vakantie en op weg. Heb wel een GBC en vooral Kirby ruulde :D *kijkt vertederd* KIRBYYYYYYYYYYYYYYYY! oeps! ik gaat weer verder ....
    Xbox --> Beste console graphics, controller is goed, Halo/Munsj/DOA3 en veel goeie toekomstige games
    NGC --> N/Rare: komen altijd met goeie originele games ... Pikmin/Mario/PD .... Controller iets te klein en te veel knoppies ....
    PS2 --> Weinig goeie games voor min gage komen vaak ook uit voor box ... Alhoewel Ico, NBA street en nog 'a few' games mij wel interesseren ....

    mzzl Mnsj nd b
     
  5. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    PC: Upgradable, voor FPS en online-gaming (voorlopig?) de beste keus. Trouwens ook voor Championship manager :). Maar dat was het dan ook wel.

    GBA: Leuk voor op vakantie, maar die games zijn veel te duur...

    Xbox: Technisch veruit de beste, maar wat is de toekomst? Als de userbase zo ver blijft achterlopen (met name in Japan), hoe interessant blijft de console dan nog voor uitgevers? Aan de andere kant: het is wel de meest toegankelijke console voor ontwikkelaars.

    GC: Kiddie? Nee. Misschien een kiddie-uitstraling, de controller is idd net speelgoed, maar het gaat om de games. De console met het sterkste eigen gezicht (de bekende Nintendo-touch). Je moet er wel van houden.

    PS2: Grootste userbase, gigantisch veel geweldige titels, maar in technisch opzicht begint-ie toch wat slijtageplekken te vertonen. Hoelang kan-ie nog mee?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2002
  6. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Xbox 0wned de andere consoles qua mogelijkheden, PC zal natuurlijk main platform blijven van meeste games, upgradable, MAAR DUUR! voor meer dingen te gebruiken...

    :+
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    PC: tsja, ik hou van consoles, snelle laadtijden, makkelijk met z'n vieren spelen, dus ik heb m'n PC eigenlijk nooit voor spellen gebruikt. Ben vast de enigste hier, maar ja....

    GBA: Ik heb er een, ik heb tot nu toe alleen maar tijdens de kerstvakantie gespeeld, best wel zonde eigenlijk.

    XBOX: Tof apparaat, anders had ik 'm niet gekocht maar ik vind het aanbod in topspellen beperkt, en na de E3 zijn er wel wat leuke spellen, maar het valt toch mee allemaal, ik had eigenlijk meer en beter verwacht van Microsoft.

    GC: ziet er leuk uit (graphics) en heeft leuke spellen die ik op de Xbox mis.

    PS2: er zijn voor mij geen spellen waar ik een PS2 voor zou willen kopen....en de graphics zijn gewoon verouderd.
     
  8. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Pc: om af en toe een spelletje te dlen

    GBA: Tof ding voor reizen

    Xbox: Apparaat met veel mogelijkheden, nog niet echt spellen die me aanspreken.

    GC: Leuk ding maar niet mijn ding.

    PS2: Lichtelijk Verouderd maar wel de vetste games tot nu toe.
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ligt niet zo zeer bij MS, meer bij de uitgevers die het vertikken die games snel in Europa uit te brengen :)
     
  10. Chukie

    Chukie Casual-visitor

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha mensen vinden de gamecube kiddy omdat andere dat vinden !!! is dat niet triest?

    Feit blijft wel dat GC een kiddy image heeft..

    Maar mensen geef toe dat ze hun best doen ervan af te komen.
    Stond laats zelfs in de playboy een GC reclame nou ik neem aan dat de kids daar nog niet aankomen !!
    Verder zijn de reclames van de cube allerminst kiddy !

    OVer de console war zooi:

    Ik vind alleen de GC en de X-box goed. De ps2 heeft meer goede games, maar ik ben zo iemand die altijd het nieuwste wil en dus hoef ik geen console die gewoon minder is als deze 2.
    Bovendien ben ik ervan overtuigd dat de x-box en de cube games gaan maken en al gemaakt hebben ( Halo en SSBM) die gewoon beter en leuker zijn dan de games voor de ps2.


    PC en Gba boeit me niks..Op mijn PC speel ik alleen championship manager.
     
  11. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    PC: lekker om online te gamen en kwa grafics uiteraard het mooiste NeverWinternights volgende week!

    Xbox: een aparaat die power uitstraalt, controller ligt perfect in de hand. veel goede games te verkrijgen. maar sinds de release komt er nu eigenlik bar weinig behalve morrowind en unreal T.

    GC: een leuke console die je makkelijk kan meenemen naar vrienden, spellen met hoge fun factor (ssbm), grafics van top niveau ( star wars) maar in de toekomst zie ik niet echt boeiende titels, behalve zelda, metroid en mario. PS: controller vind ik wat te klein, ik vind die controller niet fijn.

    PS2: controller ligt lekker in de hand ( Xbox controller vind ik wel fijner) kwa grafics flink verouderd, maar de aanbod van spellen zijn echt superieur. flink wat topgames te verkrijgen dus.......
    maar toch denk ik dat PS2 niet lang meeer meegaat.

    GBA: leuk om op vakantie te gaan, maar spellen veel te duur.
    en thuis speel ik er zowat niet mee. want dan heb ik mijn consoles en pc :p
     
  12. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    Is de PC tegenwoordig ook een console?
     
  13. Jeepster

    Jeepster Insiding rulz

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging om platforms, niet om consoles. en de pc is wel degelijk een platform bloody...
     
  14. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    and I quote:
     
  15. Jeepster

    Jeepster Insiding rulz

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontuchpleger met insecten.
     
  16. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    <ff offtopic> ik signaleer opgekropte woede, heeft iemand je wat aangedaan in je jeugd ofzo</ ff offtopic>
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik waarschuw je, wat is het nu van dit overigens bijzonder RARE gesprek uitlokken? Vind je een thread niet leuk? Negeer die thread.

    Inderdaad: Mierenneuker.
     
  18. Bloody_Apron

    Bloody_Apron Guest

    je waarschuwt me? uitlokken? ik zei alleen maar dat pc geen console is wordt die gast boos en noemt mij ontuchtpleger met insecten...mag ik dan niet reageren?
    is goed ik zeg al niets meer Sir Kobold the great
     
  19. Nitroke

    Nitroke Kielse Rat

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    /me geeft Bloody_apron gelijk. zen opmerking was nu eenmaal terrecht.

    Ik vrees dat je op de verkeerde man aan het schieten bent Kobold..

    greetz,
    Nitroke
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Vind dat wel grappig, Bloody was ook werkelijk aan het mierenneuken (is een spreekwoord betekend dat je van hele kleine details een punt maakt), Jeepster zegt dat. Bloody voelt zich gelijk bedreigt en maakt een HELE rare opmerking over iemands jeugd.

    Volledig terechte waarschuwing. Jeepster heeft toch gelijk al shij zegt dat Bloody een miereneuker is om het daar over te hebben?

    Dat heeft niks met opgekropte woede te maken.

    Als ik iets fout typ, en iemand diet beetje smart ass en wijst mij daarop vind ik hem/haar toch ook een mierenneuker? kan je beste vriend zijn, betekend niet dat jij gelijk minderwaardig bent ofzo...

    Bwhaha dat je er uberhaupt over doorging? :9

    Anyways, is mooi zo. Vergeten en vegeven.
     

Deel Deze Pagina