1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Car tuning?

Discussie in 'Algemeen' gestart door GravityWell, 12 jun 2002.

  1. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er een XboX-Spel waarbij je je auto's ook daadwerkelijk kan/moet tune?? Dit zou mij echte vet lijken...!!
     
  2. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    moet je (denk ik) nog ff wachten op sega`s GT2002
     
  3. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien The Fast And The Furious-The-Game? Nog nix over gevonden maar wie weet...
     
  4. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Daar heb ik nog helemaal niks van gehoord, wist niet eens dat die al aan gekondigd was.
    Maar ik weet het wel zekers dat je bij seg`s GT2002 wel heel veel kan tunen.
     
  5. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    Yup, ik weet ook haast cker dat het daarin wel kan. Die game heeft heel veel weg van GT3 voor ps2
    En voor de FnF-game:

     
  6. CyberMonkey

    CyberMonkey Proud xbox-owner

    Berichten:
    517
    Leuk Bevonden:
    0
    Als die functie in the fast and the furious niet inbegrepen zit weet ik het ook niet meer!
    volgens mij zul je geld moeten verdienen met racen en missions en kan je zo nos en zo kopen.
     
  7. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft er ff snel een page over/van Sega GT2002, voor dit lui kind?? :+...Waneer moet deze game uit komen dan?? :confused:
     
  8. sirrah

    sirrah wait i'm reloading

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    bij rallisport kan het een beetje. (ik heb altijd de power op de voorste wielen en de gearbox op de juiste stand)
     
  9. Martijn

    Martijn I have returned!

    Berichten:
    1.269
    Leuk Bevonden:
    1
    Das niet echt tunen, das gewoon de auto afstellen. Er zit echt verschil in. :)
    Plus dat het hier volgens mij gaat om het uiterlijk tunen. Andere uitlaat,spoilers etc.
     
  10. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier heb ik 't niet over ik heb het over uiterlijk (zoals Martijn hier boven vermeld :)) En ook natuurlijk een soort van optie om nieuwe motors te kopen (van bestaande auto's) Of dit het geval is bij Sega GT2002 weet ik niet. I Hope So...

    Ik weet niet of dit uberhaupt kan, maar zijn er mensen hier die contact hebben met bepaald game-developers?Such as MS?
    Lijkt me stug, but forth asking...

    Het lijkt mij dus echt mooi om je car te kunnen tunen (uiterlijk en innnerlijk) Fast and Furious like...:)
     
  11. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Was er op de DC ook niet zo'n game...Danm hoe heet het nou :confused:
    Je reed door Tokyo en je kom bepaalde mensen uitdagen voor geld en met dat geld kon je nieuwe dingen voor je auto kopen...

    Zo'n spel maar dan iets verder. Ik heb overigens van Sega GT 2002 nog nergens echt dingen gezien die er op duiden dat je je car vet erg kan tunen...:mad:
     
  12. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    zo'n game lijkt me echt de bom (ik vind cartunen namelijk ook echt super dope)

    En ik hoop echt dat ze het in The fast and the furious game inplenteren

    ze zouden een game moeten maken die het motettunen heefft van GT3 maar dn nog uitgebruider. Dat je ook echt alles aan de wagen kan tunen. ook het optische. En dat je dan ook aan streetracing kan doen
     
  13. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe you know exactly what I'm thinkin'...:D
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2002
  14. SijmeZ

    SijmeZ Family Guy

    Berichten:
    1.059
    Leuk Bevonden:
    4
    het is exactly, maar goed boeiend. tunen is wel lachen, eigenlijk moet een race game een soort pgr zijn met eigenlijk alleen maar street races en een paar challenges erbij (top speed & average is wel lache), met een beetje rsc erbij, veeeeeel auto's en natuurlijk tunen. deze combinatie zou een echte gran tourismo beater zijn. sega gt is denk wel lache, maar als je bij XBW nieuws kijkt zijn het beste wel lelijke omgevingen en auto's.
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik weet NU zeker dat het kan bij sega GT2002.
    Kijk maar bij The ungodly Movie-Mayhem post! op de XBW site.
    Daar staat een filmpje van sega GT2002 en daar laten ze zien dat er onderdelen en hele auto`s worden gekocht
     
  16. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0

    Pciez
     
  17. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Oké jij je zin..p:b



    Tja, zoals SijmeZ ookal zegt de auto's en omgeving zien er niet echt denderend uit, hoe erg ik ook van tunen hou vind ik toch dat heb er PGR-Like uit mag zien...Ik heb btw in verschillende reviews
    gelezen dat het spel er gelikt uit zag...Ik hou daarom ook wat meer van de screenie's als de game is uit gekomen...
     
  18. GravityWell

    GravityWell 1337 N00b...

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry modjes/admin's,

    Maar ik vond dit klein schopje toch wel ff nodig, ik zou namelijk echt graag antwoord hebben op mijn vragen (zie eerder dit topic...:'-()
     
  19. $uperman.nl

    $uperman.nl Active Member

    Berichten:
    1.516
    Leuk Bevonden:
    0
    een beetje als deze flashgame

    maar dan veel veel veel veel veel veel veel veeeeeeeeeeel uitgebreider
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik hoop dat PGR 2 tuning zal bevatten enzo, maar dan moeten ze wel weer terug naar het MSR scala qua autos..
     

Deel Deze Pagina