[KOTOR] Helpthread Taris

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    zorg gewoon dat je zalbaar met een sterk zwaard heb en jouw personage met een zwaard en dan nog je jedi girl met een lightsaber dan pak je hem zo gewoon goed healen
     
  2. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm toch wel als je ze eruit haalt en alleen die oder erin stopt loopt ie er alleen heen en dan loopt ie weer weg, dus dat beest nog niet dood.
     
  3. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe kom ik met die droid in die base, en waar is die base???
     
  4. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    dus stop je er een sonic grenade bij en klaar
     
  5. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zit nu op Taris, had hetzelfde probleem met die Ancor of hoe noemt dat grote beest, sffs nog eens proberen. Maar heeft er eigenlijk al iemand op Taris een light saber? Zelf vecht ik met longsword & vaporize sword samen. Jedi girl met blasterrifle & carth met 2 blaster guns. Heb al hele tijd geen betere wapens gevonden. (wel 2 weapon lockers maar daarvoor is m'n skill niet hoog genoeg...)

    ps: weet iemand goede feats voor melee
     
  6. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt zeker daitoone ofzoiets overgeslagen want als je daar eerst heen gaat wordt het een stuk makkelijker :)



    edit Srry maakt even een denk fout. keek tre snel d8 aan tatiooooonee
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  7. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hallo, Taris is de eerste planeet, dus nog voordat je naar andere planeten mag/kunt reizen. Logisch dus dat ie nog niet op Dantooine is geweest...


    En trouwens, volgens mij heb ik die rancor verslagen door alleen dat odour te gebruiken, voor de rest niks, hij viel vanzelf dood neer :confused:
     
  8. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    nee je kan op taris nog geen lightsaber gebruiken want je bent geen jedi op dat moment ....
     
  9. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    woei taris completed :cool:

    @ -•I©£-BÕÿ

    Je moet gewoon parfum bij die lijken gooien dan valt dat hele beest dood neer
     
  10. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    btw je kan wel een lightsaber krijgen op taris. zodra je die vulkar brejak dood heb gemaakt moet je hem onderzoeken hij heb een geel double bladed lightsaber voor bastilla.

    en haal eerst de stuf uit de lijke bende en dan stop je er een granaat in en dan een odor en voila bye bye rancor


    o ja heeft iemand die andere rancor gezien ( niet de kleintjes maar de grote) staaat op achterkant van plaatje
     
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Heb juist in Vulkar base wat mensen gedood die bij die engine voor die swoop racer stonden ofzo; was daar vulkar brejak bij? Want ik heb geen lightsaber of zelfs geen enkele remains gevonden van die vulkar' soldiers...
     
  12. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat was hem, hij heeft ook geen lightsaber omdat het geen jedi is :eek:
    Remains zou je wel moeten hebben gekregen...
     
  13. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em gekocht en hijs super verslavend en heb er nu 5 uurtjes opzitten (kocht em dinsdag)

    ben nu in de lower city, bij al die zwervers enzow.
    moet dan meisje in de sewers gaan zoeken, ik ben alleen bang dat ik daar dood zal gaan.

    Mijn lvvl is 4 en ik kom die gevechten van ajuur maar niet door (4e en 5e gevecht)

    Weet dat ik erg noobisch kilnk, maar dit rpg genre is echt totaal nieuw voor me, vooral het combat systeem is erg wennen


    maar, het is zeker erg vermakelijk.

    Hoelang duurde het trouwens voor jullie van taris af waren?
     
  14. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Iets van 9 uur geloof ik voor Taris....weet 't niet zeker...:)

    Maar als je nou erg gewond ben, ga dan gewoon terug naar je basis (op x drukken in je MAP, kan volgens mij vanuit de uppercity alleen?) Dan wordt je leven weer gevuld. Ga dan op dezelfde manier (MAP -> X) terug naar waar je was....:+

    Is dat eigenlijk een b'tje cheaten, of zijn RPG's zo bedoelt :confused:
     
  15. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is naar mijn smaak wel een beetje cheaten,


    op die manier ga je naar de darksite overhellen, want daar zitten alle cheaters :\
     
  16. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan kan ik je aanraden veel medkits in te kopen :) En deze optijd tijdens combat in te zetten

    (PS. ik vind 't ook leuker spelen om niet telkens terug te gaan naar je basis...haalt de vaart er zo uit :))
     
  17. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, oke

    nou dan ga ik die sewers maar in. ik schijt in mijn broek maar goed.

    alleen een beetje van die gemuteerde wezens zullen geen pijn doen, denk ik.


    of zal ik toch eerst al die gasten in de cantina van ajuut afmaken (al lukt dat niet echt)
     
  18. Saaur

    Saaur Active Member

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten in de cantina afmaken? :confused::confused::confused: Klinkt niet echt bekent in de oren....

    een tip: Als je verweg staat, laat iedereen z'n 1e 2 schoten(beurten) met Sniper dinges afvuren (degenen die dat kunnen) en dan 1'tje achterhouden met een rifle (of iig zo zwaar mogelijke schieters) en de andere 2 met zwaarden laten vechten....

    weet niet of 't 't handigst is, maar 't werkt bij mij wel aardig
     
  19. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Offtopic:confused:aaur msn ff aan of pm inbox ff legen ok:)
     
  20. the riddler

    the riddler Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    dat klopt ja, ik laat karth altijd schieten vanaf een afstandje met een ion canon en ikzelf maak ze af met zwaarden.

    ben trouwens sinds de aanval op het schip niet zoveel wapens meer tegengekomen.

    Cantina....jeweetwel die gevechten die je moet doen voor Ajuur de Hutt in de upper city....
     

Deel Deze Pagina