1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Leviathan (Sith Schip)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Skycraper, 24 sep 2003.

  1. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    zit vast op schip

    ik ga dus van de 4e naar de 5e planeet en wordt ik opgewacht duss als ik ff op dat sacship heb gevochten wil naar de brigde maar daar kan je alleen heen met die spaceshuits pakken (1) maar ik krijg hem niet aan ook niet als ik al mijn wapen afdoe of naakt ga staan .... help me... :'-(

    zal wel weer wat over het hoofd hebben gezien |:-


    en ik heb deze thread gemaakt omdat ik deze nergens kon plaatsen
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  2. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoek de vorige verdieping nog eens goed door. Er is namelijk een kamer ergens in het midden waar nog een paar space suits liggen. Succes! :)
     
  3. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    okee dus ik heb er mer nodig bedankt :) zal me nu wel lukken anders vraag ik het gewoon weer nogmaals bedankt
     
  4. biertje-bbm

    biertje-bbm Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt er maar 1 nodig...ik denk dat je in de war bent met de enviroment suite (van manaan). Het ruimte pakje ligt in de armory.....effe goed kijken
     
  5. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    --

    die heb ik ook maar ik kan hem niet aandoen ik ehb ed goede ik weet het zeker
     
  6. ewout

    ewout Addicted 17-05-02

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hoeft 'm ook niet aan te doen!
    je loopt gewoon naar de deur en dan doe je 'm automatisch aan, als je de deur wil openen :)

    succes!
     
  7. Skycraper

    Skycraper Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt :) wel vaag dat dat niet hoeft ???


    edit ==>

    moet ik trouwens meerdan 1 pak hebben of is 1 pak genoeg??? ik kan het nu niet proberen vandaar anders was deze vraag niet nodig.... broertjes zit nu en nog wel een tijdje..
     
    Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  8. Munch & Abe

    Munch & Abe InsideGamer.nl

    Berichten:
    745
    Leuk Bevonden:
    0
    1 pak is genoeg, resulteert direct in 3 pakken voor alle 3 je partymembers.
     
  9. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    uhm ik heb ook een vraag, ik zit nu dus ook op dat schip, maar met wie van jullie crewmembers hebben jullie gebruitkt op dat schip, ik ben nu met mission bezig, maar het wil nog niet egt lukken :'-(
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb Jolee Bindo gebruikt, ik had hem al voorzien van een paar leuke Force Lightning powers, ideaal om een aantal guards tegelijkertijd uit te schakelen. Liep ie daar in z'n onderbroek met bliksem te schieten 8)
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had Juhani gebruikt. Met haar kan je onzichtbaar worden zodat je met een redelijke stealth skill ongezien de basis door kan sluipen. Mission is idd niet het meest geschikte persoon hiervoor. :p
     
  12. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    mission gebruikt, en het is me nu easy toch gelukt, gewoon met haar stealth(was vegeten dat ze die had:eek:)en haar snipeshot. ging toch heel makkelijk.
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Threadtitel iets verduidelijkt
     
  14. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    nee joh, dat robotje knalde iedereen gewoon neer:p
     
  15. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik ha ook juhanni. En dan met force wave iedereen de lucht ingooien. Hilarisch! Vooral als ie die guard in de gevangenis lokt! _O_
     
  16. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    heb eerste keer stealh gebruikt me juhani tweede keer dat ik het speelde heb ik canderous gebruikt. je moet gewoon degen gebruiken die normaal in je party zit (probleem als je dus carth jij en balista je normale party members zijn. Anders mot je je zorgen dat je daarvoor een ventje alvast equiped met stuff zodat ie ze spullen bij zich heeft. beste is juhani hoeft je niet zo veel te vechten.

    btw volgens mij word r2d2 ventje niet aangevallen door sith. (dacht ik)
     
  17. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten, als je namelijk T3-M4 selecteert als redder krijg je een puzzel. Een robot probeert het geheugen van T3 te wissen, maar je kunt dit voorkomen door een stuk of 4 wiskundige sommen op te lossen (oa zoals op Tatooine en Manaan). De eerste 3 snapte ik wel, maar de 4de was gewoon gokken. Ik gokte verkeerd en het was game over :/

    Toen besloot ik maar met Canderous en zijn betrouwbare blaster de rest te redden :)
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    canderous heeft bij mij dat zwaard van zaalbar. is trouwens force drain een beetje relaxte dark move? wil dark worden maar zit effe te checken hoe het met force pointen zit. Of is het zo dat als je dark bent dat light side points gewoon kosten zoals het zou zijn als je neutral was of is het zo dat je er extra voor moet dokken?
     
  19. Majin

    Majin Bye bye~~

    Berichten:
    1.415
    Leuk Bevonden:
    0
    komt bastila nog terug?
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    depend hoe je act
     

Deel Deze Pagina