Goed oude tijd

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door zeroxxl, 23 sep 2003.

1. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Dat was ook mijn lievelings spel, Probotector2 ligt in een plastic stofvrijhoesje als pronkstuk van mijn collectie in een kast.
    meesterlijk spel.

Maar ze hebben al een nieuw deel ervan op de PS2:
    deed het helaas niet zo heel goed op de ps2 dus naar een xbox versie kunnen we fluiten

2. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Das leuk jongens, maar ga dit even over MSN bespreken! Deze thread gaat over retro-games, niet over download-sites.

Gracias! :D

3. Thul

Thul Ich Tha Shitmannetje

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nog heel veel op MIJN SNES _O_

4. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil oook snes en nes op pc maar die sites werken nie:confused:

5. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @ RuffRyder Nee hoor hij zou eigenlijk ook voor de xbox,ps2 en gamecube uit komen. Maar helaas heb ik verder niet veel meer van de game gehoord. :mad: Maar als je op www.zuxxez.com kijkt zie je dat hij ook op de xbox komt.

6. Outlander

Outlander Join the Mages

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben als gamer begonnen op de msx... maze of galious, castle vania, en natuurlijk metal gear solid waren DE games.

Zo af en toe speel ik nog wat via de msx-emulator en af en toe blaas ik het stof van mijn msx. Verkopen zal ik hem nooit.

Daarna kwam de amiga 500.... maar deze heb ik wel verkocht.

7. styliciouz

styliciouz grasshoppert

Leuk Bevonden:
    0
    K heb er af&toe ook ergt spijt van dat k al mn compioeters verkocht heb. Atari2600, C64, NES, SNES, Gameboy(s), Gamegear, Lynx, PS..... snik, snik :'-(

8. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik ben juist blij dat ik al mijn oude consoles nog thuus heb staan. Namelijk nes snes n64 ( was nintendo freak ) Mega drive saturn dreamcast en ps. Heb dus geen emu nodig en heb ook veel classic games zoals DBD1+2 Ninja gaiden, Zelda1+2 rygar puch out wrath of the blackmanta castelvania1-3, Mario/duckhunt en zelfs adventures island en nog veel meer. Verzamel ze want ze worden geld waard. Heb mijn verzameling bijna compleet. Vindt een dumb vaak in je buurt en ga de videotheek eens bezoeken, heb ik ook gedaan en games voor een prikki gekocht gemiddeld 5 e per spel betaald.

En die ouden games blijven het leukst zoals die oude bluawe mannekke Mega Man

9. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

Hoe heete die game nou was op de snes,
    was zo soort tarzan ventje, danm ik kweet het nie meer

10. Kane

Kane Xcusses voor de post

Leuk Bevonden:
    2
    tarzan?

lol.. ik heb een NES, SNES, GB, GBC, GBA, GC.. en mun broer heeft een xbox... (ja heb 1 generatie overgeslagen.. toen ging ik fanatiek pcen :p) maarhum.. ik heb dus niet klagen :p

11. Nesem

Nesem the realest NESEM

Leuk Bevonden:
    0
    Tarzan ventje??? Ehh je hebt bionic commando waar je een soort haak hebt waar je aan kan slingeren maar das een militairsoldaatje. Om schreef hem eens beter dan weet ik vast wel welke het is.

12. Chief Bram

Chief Bram *Xbox-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een snes aangeschaft een tijdje geleden en super mario all stars is heel erg leuk maar ik heb wel een klein probleem met het spel: Ik raak rap gefrustreerd bij het spelen van games en als je bij mario perongeluk en vijandje teveel aanraakt ben je direct een leven kwijt, ik haat dat! :mad: :mad: :mad:

13. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik verlang naar een vervolg op deze game(of remake):

chrono trigger, hmmm.

14. Nicotjeh.

Nicotjeh. Guest

ja zo oerventje zijn 2 delen van,

15. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Er is een vervolg van op de Playstation:

16. mrhalolover

mrhalolover XBX

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet t, maar ik heb nooit een ps(2) gehad(er is ook een remake op de ps)

17. toetje

toetje Hardcore 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Op de Amiga vermaakte ik me vroeger uren en uren. Heerlijke games, simpel maar omdat je ook niet veel meer gewend was zo goed. Rick Dangerous, de eerste Test Drive, Operation Wolf, Outrun, Esprit challenge, Golden Axe, Midwinter, P.O.W., 100-en spellen had ik (en ze staan nog steeds bij mijn ouders). De Amiga roeleerde zwaar _O_

Van mij mogen ze wel een keer een 100-tal Amiga-spellen op 1 disc-je gooien voor de Xbox. Ruimte zat op zo'n schijfje toch?

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  18. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel nog steeds heel vaak Zelda: A Link to the Past op de Snes _O_

19. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15

Pitfall heb ik helemaal kapot gespeeld op de ..ehh... kut hoe heet dat ding ook alweer...zo'n zwarte computer...MSI ofzo? Daar hadden we wel 200 spellen op ofzo. Toen waren mijn ouders nog gek op gamen 8) als ik me goed herinder hadden we ook een Atari met Road Runner..

Edit//
    Ping!
    Het schiet me ineens te binnen, het wat een MSX! :)

Laatst bewerkt: 29 jun 2004
  20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik bedenk met dat ik nog de eerste C&C game heb liggen...

Zometeen even Warcraft 3 opslaan, dan eens zien of die nog wil installen. 8)

Deel Deze Pagina