[KOTOR] Mooiste,leukste,saaiste planeet *Spoilers!!!*

Discussie in 'Algemeen' gestart door XboxRulez4ever!, 24 sep 2003.

  1. XboxRulez4ever!

    XboxRulez4ever! XBW Luizak

    Berichten:
    1.335
    Leuk Bevonden:
    1
    mooiste,leukste,saaiste planeet.....

    Wat vonden jullie nou de mooiste , leukste en/of saaiste planneet? vergtel het hier!!! en ook warom.

    >>>>>>>>>>>>SPOILERS INSIDE<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<








    Mooist: Dantooine

    Zelf vind ik de mooiste planeet die ik nu bezocht heb toch wel Dantooine. dat zal waarschijnlijk ook wel komen door die hele verrandering die je in 1keer krijg na Taris(veels te donker). gewoon het lijkt egt alsof alles om je heen ook echt leeft zoals het gras waar zo de wind doorheenwaait, die rare beesten die door de luchtvliegen en goed gedaan gewoon

    Leukst: Kashyyyk

    egt heel dat verhaal rondom Zaalbar, hoe je er achter komt warom hij gebant was van zijn planeet,over zijn broer en vader. dat verhaal vond ik gewoon egt heel goed om te volgen.

    Saaist: Taris

    gewoon ik had daar(aan het begin) gewoon heeel de StarWars feeling niet, wat ik egt heel jammer vond.(heb er zelfs aan gedacht om het spel te ruilen) pas aan het eind van die planeet kwam die feeling pas, en dat vond ik dus egt heel jammer. en darom vond ik die planeet erg saai, omdat de tijd zolangzaam ging:9

    PLAATS HIER JULLIE MENING.

    Laterosss
     
  2. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste :
    Dantooine
    Zoals het gras opzij ging als je er langs liep,
    de zon. Gewoon erg mooi. Toen ik uit
    de stad op Korriban kwam, op weg naar de
    sithbase vond ik ook ff mooi, die bergen in de achtergrond
    en dat zonlicht..

    Leukste :
    Edit: Korriban..Die tombes vond ik erg leuk, ook de keuze's
    die je moet maken in de sith-academy..leuk om ook eens
    een 'traitor' te spelen (ik ben light). }:]

    Saaiste
    Achteraf misschien toch wel Taris..
    Maar toen ik er mee bezig was vond ik het absoluut
    niet saai!. Ik had ook geen last van (te) donker beeld
    er zit namelijk een Brightness optie in het menu :p
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2003
  3. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste:
    Dantooine
    Het gras dat op zo'n mooie manier beweegd als je er langs loopt, de mooi afgeronde lijnen van de stenen, de zon, de lucht.
    Alhoewel "unknown Planet" ook een erg mooie zon, lucht en water had...

    Leukste:
    Korriban
    Die tempels vond ik fantastisch om te bezoeken, proberen alles te halen (zwaard van Ajona ofzoiets). Gewoon de leukste planeet.

    Saaiste:
    Manaan
    Na Tatris had ik het wel gehad met het "stad gevoel". Op manaan kom je weer eerst in een soort stad... verder vind ik die planeet op de 1 of andere manier te lang duren... Ook weinig side-quests

    Heb hem net btw uitgespeeld in 50 uur! Op de Light side, nu beginnen met de dark side :)
     
  4. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb pas 4 planeten gehad : Taris, Dantooine, Tatooine en Taris. Ik heb al wel de Korriban en MAnaan gezien bij mijn broertje

    De mooiste :
    Manaan vond ik er tog wel mooi uitzien. Heb et zelf niet gespeeld maar met dat water zag er wel cool uit.
    van de planeten die ik zelf gespeeld heb is Dantooine de mooiste, lekker veel groen en dan die zon :D

    De Leukste :
    De Saaiste :
    Bij deze 2 kan ik geen planeet kiezen. Ik heb nou 4 planeten gespeeld maar vind niet dat de planeten voor elkaar onder doen. Ze zijn allemaal even cool om te spelen. Als ik tog het saaiste moetst kiezen dan is het het eerste level, de training, daar vond ik niet veel aan.
     
  5. JaN Nl

    JaN Nl Just another guy

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm, mooiste: manaan, gewoon mooi dat water
    leukste: korriban, lekker beinvloed worden door de darkness
    de saaiste: hmmm, kasyyyk, te donker, kut bomen en haarballen
     
  6. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je geen spoilers wil lezen sla dit dan over:

    <SPOILERS><SPOILERS><SPOILERS><SPOILERS><SPOILERS><SPOILERS>









    Mooiste:
    Unknown PLanet. mooie omgeving het strand is echt heel erg vet. het is alleen een wat saaie planeet. Ship parts zoeken, een beetje heen en weer lopen van de ene naar de andere kant. Het enige wat wel strak was (in mijn geval) het hele kamp afmaken, en het was ook de eerste keer dat ik destroy droid had gebruikt. wat wel goed in die tempel van pas kwam.


    leukste:
    De Leviathan, daar had ik Juhani voor gekozen, en dan moest je stealth enzo, dat was wel vet. En natuurlijk tegen vet veel Sith vechten op den duur. En als laatst Malak (vond ik alleen wat tegenvallen omdat die wat te makkelijk was.)

    Maar aangezien De Leviathan geen planeet is kies ik voor Korriban denk ik. Daar had ik echt het gevoe, dat ik een undercover Light Jedi was, die er eigenlijk helemaal niet thuis hoorde. En ik had gekozen om tegen de Aprentice en de Master tegelijk te geaan vechten, dat was ook wel strak op het laatst van Korriban.

    Manaan vond ik trouwens ook wel geinig, proberen om onder de rechtbank uit te komen.


    saaiste:
    Taris. ik vond boven nog wel even leuk, maar aangezien je al snel naar de underground gaat en het daar gewoon donker is met rioolen enzo (waar ik dus al helemaal niet van hou) vond ik die planeet al snel saai. toen heb ik em weinig gespeeld. op Dantooine vond ik em pas echt strak worden.
     
  7. Nederland

    Nederland Geen

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    - Leukste
    Tatooine. Gewoon vanwege de grote woestein, veel afwisseling, groot dorp, leuke battles. Korriban was ook errug leuk vanwege de tombes en het hele verhaal eromheen.

    - Saaiste
    Manaan, gewoon erg saai.
    Kashyyyk. Pfff, daar ben ik echt in twee minuten doorheen gesjeest. Zoals al eerder werd gezegd, teveel haarballen en bomen.

    - Mooiste
    Unknown planet. Erg geile graphics, mooie stranden, de zon, de palmen, kortom; het ware zomergevoel.
     
  8. vwolfs

    vwolfs Sgt Pepper

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste :

    Zeker die " Unknown Planet " . Die graphics zijn wel echt super goed : het water, de stranden , de gizka's , ... . Die tempel was ook wel cool.

    Leukste :

    Moeilijke keuze : ik vind Dantooine en Korriban allebei heel leuk. Korriban met zijn coole tombs en de Sith Academy, terwijl Dantooine weer fijne side-quest had en je er een Jedi kon worden. Als ik er een van de twee zou moeten kiezen is het toch Korriban.

    Saaiste :

    Kashyyyk omdat ik die omgeving al niet fijn vind en ik haat gewoon die wookies met hun stomme ' taal '. De quests waren er toch nog redelijk goed.
     
  9. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    SPOILER ALERT!!!!















    Mooiste:
    Unkown planet: ik kreeg echt een vrolijk gevoel, toen ik dat gezellige strand enzo zag. Ook is het contrast goed gedaan tussen natuur en schepen.

    Leukste:
    Leviathan: erg leuk bedacht, en ik vond het ook spannend om te doen, met al dat " ons lot, ligt in jou handen crap"
    Hier komt ook één van de grootste plotwisten die ik gezien heb, wat erg stoer vond. (mijn bek viel echt open, ik zweer het)

    Saaiste:
    Moeilijk, moeilijk; toch Manaan. Ik had het helemaal gehad met al dat wit, en ik vond dat gezeik met die vriend van jolee ook geen moer aan. Ik weigerde die cheat te verdedigen, want jedi's zijn toch into justice ofzo? :cool:
     
  10. da_master_chief

    da_master_chief Morrowind Master

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    My thoughts exactly.
    Het beste stuk van het hele spel vind ik toch wel die plotwisseling op de Leviathan. OMFG, ik zat er ook echt met mijn mond open van verbazing.

    Ik vond dat stuk onder water ook zo irritant op Manaan, dat ging zo laaaaangzaaaaaaam.

    Maar ik vond de Unknown planet wel een beetje aan de korte kant, maar die was zeker het mooiste.
     
  11. boo-shem-ee

    boo-shem-ee Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste: Manaan
    De flyby van deze planeet vond ik wel zo'n beetje de mooiste ook al had ik hem al tig keer in de intro gezien. De architectuur zowel boven als onderwater was ook prachtig. De modellen van de Selkaths verdienen een eervolle vermelding (mooi natte huid-effect).

    Leukste: Korriban
    De quests waren over het algemeen niet origineel maar erg leuk. Als light Jedi de academy binnendringen maakte het nog leuker en spannender. Een paar kwaadaardige dingen doen (de concurrentie uitroeien) en uiteindelijk beide leiders en de hele academie bevechten was geweldig. De dark side points die ik er voor kreeg maakte me niks uit :D

    Saaiste: geeneen eigenlijk, er waren wat trage momenten in het spel maar ik vond ze niet echter hinderlijk.
     
    Laatst bewerkt: 30 sep 2003
  12. Humorke

    Humorke God of Fire

    Berichten:
    502
    Leuk Bevonden:
    0
    SPOILER

    De Mooiste Planeet:
    Toch wel moeilijk...
    "Unkown Planet" toch wel. Mooi strand enzo. Het verhaal neemt daar wel een mooie wending, zeker erna, als je Bastila terugwint via de dark way.

    De Leukste:
    Weer eens moeilijk...
    Korriban en Tatooïne toch.
    Tatooïne vond ik altijd al zo vet, al van in de films
    en Korriban was ook wel vet.
    Ook al nam het verhaal een hele leuke wending op het schip en na Unkown Planet


    De Saaiste
    Achteraf bekeken misschien minder, maar toch wel Taris.
    Ik vond de eerste keer mission niet :{ En ik heb heel de sewers bezocht.
    Achteraf bij m'n vriend op het spel, deden we een stap naar links, en hup daar was Mission al.
    Ik haat echt die sewers !
    Kaschyyyk was soms ook wel lastig, omdat het veel te donker, dom en harig was.
     
  13. PeaCock

    PeaCock Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste:
    Unkownplanet, vanaf het moment dat je daar komt aanvliegen! WOWZERS! Echt een paradijs! Mooie palmbomen, wit strand en een mooie lichtblauwe zee_O_

    Leukste:
    Korriban, niet al te gemakkelijk. De siths zijn echt lol. Altijd maar lekker killen. En die tempels vond ik relaxt, lekker uitdagend.

    Saaiste:
    Kasyyyk! Wat was die makkelijk en saai! Heb over de hele planeet maar een halfuurtje gedaan! bah
     
  14. Mikau

    Mikau HK-47

    Berichten:
    100
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste:
    Manaan, al dat water, ik vond het er echt heel mooi uitzien.

    Leukste:
    Manaan, dat stuk onderwater vond ik echt heel erg goed, gaf me echt een onderwater gevoel, beetje Deep Blue Sea achtig, erg leuk. Ook dat sneaken op de Leviathan (oid) was leuk, maar das geen planeet.

    Saaiste:
    Dantooine, alleen maar van die domme grasvelden, ziek werd ik ervan. Net als Tatooine, is alleen maar 1 grote zandbak

    Ik heb nou net vandaag met Dark uitgespeeld na 30 uur, ben nu al bezig met Light :)
     
    Laatst bewerkt: 12 okt 2003
  15. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    ligt er natuurlijk ook aan hoe goed je bent opdatmoment van het spel.
    Ik had korriban bijvoorbeeld in een half uurtje gedaan omdat ik die op het laatst pas ging doen.
     
  16. Aremas

    Aremas Kijk een Avatar

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooiste
    Unknown World Gewoon bizar mooi met die tempels en vrackstukken.

    Leukste
    Manaan dat onderwater gedeelte enzo vond ik wel grappig

    Saaiste
    Tatooine niet veel te zien :{
     
  17. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    De Mooiste Planeet:
    Tot nu toe Dantooine :) hoe alles beweegt etc

    De Leukste:
    Geen planeet maar een schip : Leviathan echt een supercoole onthulling en ook leuke spanning :)

    De Saaiste :
    Manaan, vond het totaal geen boeiende planeet geen leuke quests etc
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Mooiste:
    Unknow planet: jemig wat is dat strand mooi in het begin zeg met dat kapote schip daarachter zat echt effe met verbazing tre kijken

    Leukste:
    Koriban vond het leukste om al die groten in te gaan als lightsider en eigenlijkk alle dark dingen op een light manier op te lossen
    Ook leuk is geen planeet: starforge aan de binne kant. heerlijk die massa's dark jedi's die op je kome afrenne eindelijk wat tegenstand


    Saaiste:
    Manaan. Manaan zelf wel leuk maar vond de quest er beneden niet zo leuk. toen ik er kwam moest ik gelijk denken aan de film deep blue sea. Had net the thing gespeeld dus daar leek het ook wel een beetje op. vond het beetje flauw stukje verhaal.

    Trouwens effe replay op taris saai
    taris vond ik wel cool. je hebt natuurlijk nog geen lightsaber maar het is de enige planeet waar je nog een beetje moest opletten met je vechtstijl als er teveel waren was je de lul op de andere planeten ramde je iedereen zo in elkaar
     
  19. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    op dantooine vond ik juist altijd mn rust. heerlijk vond ik dat. lekker met master jedi's praten enzo. vind het jammer dat ie opgeblazen is:+
     
  20. Sun_Zize

    Sun_Zize ^^

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vond taris het leukst wegens de grote stad
     

Deel Deze Pagina