baantje bij de sith..*Spoilers*

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkstar, 21 sep 2003.

1. Darkstar

Darkstar Guest

baantje bij de sith..

hoe kun je bij de sith komen? ik kwam op manaan al een vrouw tegen die een baan aanbood aan iemand anders, maar toen ik tegen haar ging praten zei ze dat ze wist dat ik connecties met de republic had.... ookal ga ik solo en zonder jedi outfit ze zegt dat telkens, weet iemand hoe ik op een andere manier bij de sith kan komen?

2. Snakie

Snakie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen baan bij de sith krijgen, je kan wel sith worden op korriban...

3. Darkstar

Darkstar Guest

dat bedoelde ik eigenlijk:D op korriban? ga ik daar maar eens heen mijn char heeft een lijkbleke kop en je ziet de aders lopen zo dark maar hij hoort nog bij de republic en dat is niet m'n bedoeling:p ik zit nu in een quest dan moet ik onder water op manaan ik kan nu die submarine halen, maar blijft alles hetzelfde als ik nu naar korriban ga? of is de hele quest weg als ik dan weer terug keer naar manaan?

4. majidamarus

majidamarus »Sovjet Red Army«

Leuk Bevonden:
    0
    jep dan is t zelfs nodig want je kan geen force pursuade doen of wat voor shit dan ook dus je moet dan maar ff opschieten met KOTOR en je naat Korriban haasten

5. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    ajah ik heb ook een probleem met sith worden, ik ben al binnen. De baas van de sith acadamy zei dat ik naar een "Dark Lord grot" dinges moet gaan :confused: ik weet niet eens waar dat is.Weet iemand waar dat is (iemand al sith hier)??

6. Skycraper

Skycraper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben sith maar je moet gewoon die temples binnen gaan en de rest volgt vanzelf wel....

deze bevinden zich achter de acedemy

Laatst bewerkt: 23 sep 2003
  7. Darkstar

Darkstar Guest

ik ben nu sentient, moet nu de laatste opdracht doen (2e tombe van links) majah, ben al redelijk sterk... jedi guardian lvl 5, en 100% dark:D en de 'kill' force power, die is super relaxed vooral tegen die klote sand people

8. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    MAN!!! IK zit helemaal vast in die 2e tombe, ik moet die ringen moet ik verplaatsen enzovoort... maar dat lukt niet en als ik die andere gang in ga met die 2 grote monsters dan ga ik DOOD!! :mad: PLLLZZ heeeeeeellllpppp

9. Darkstar

Darkstar Guest

die gang met die ringen hoeft niet, en bij die monsters, je moet gewoon tussen ze door rennen die hendel omzetten, en dan door d egeopende deur rennen, door een of andere bug kunnen zij die kamer niet inlopen en kun je ze dus gewoon killen met je blaster...

10. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    ringen omzetten is makkelijk: even logish nadenken
    volg dit volgende op en het lukt je
    LEgenda
    B= bovenste ring
    Mb= tweede ring van boven
    OB= derde ring van boven
    O = onderste ring

R= rechterpilaar
    L= linker pilaar
    M= midden pilaar

B------------------ R betekent bovenste ring naar rechterplilaar

KOMT IE
    B------------------M

MB ------------------ R

B------------------- R

OB ------------ M

B ------------- L

MB -------------- M

B -------------- M

O ------------- R

B ------------ R

MB ----------- L

B -------------- L

OB ----------- R

B ----------- M

MB ------------- R

B ----------- R

en VOILA

11. Skycraper

Skycraper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze thread hoort nu een beetje bij korriban duss ..... closed???? :) weet niet maar antwoord is geweets toch....???

12. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb dat gedaan maar ik ben nu geen sith volgens mij want ik moest bijde leraren killen:mad:

13. NasieHap

NasieHap Dark-Elf

Leuk Bevonden:
    0
    dat komt omdat jij!, eerst iets in de bed van de sith academy baas een soort vergifteging heb gezte daarom heeft hij ook zijn power verloren, ik heb ze ook alle2gekild en nu kan ik niet verder :p "lol" omdat als je die academy weeer binnen gaat dan komen al die sith mannetjes je killen :p :mad:

14. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    zo sterk zijn die niet mar is er iemand die wel sith is geworden?

15. Nederland

Nederland Geen

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan geen blijvend lid van de Sith worden, punt.

16. Red XIII

Red XIII Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe ben je er dan achter gekomen, ik zie nu niet zo snel een verband tussen die dingen:{

17. VySio

VySio DJ Bowie!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zou gewoon een beetje gaan puzzelen, uitleggen is ook wat lastig. gewoon denk van; de bovendste mag wel boven degene die eronder zit, maar er mag niets onder de bovendste komen.

Dus de bovendste moet zoiezo als laatst naar de rechterpilaar. zoek de rest zelf maar uit, misschienw as dit duidelijk genoeg, ik had em in 2 keer.

18. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet bij die ringen gewoon net zolang puzzelen tot je de onderste ring op de rechter pilaar hebt daarna is het makkelijk.

19. Bemsma

Bemsma Guest

Je kan wel sith worden je moet gewoon bij die twee sith bazen van de acedemy voor die vent kiezen en dan moet je dat wijf afslaan en dan ben je sith

20. Bemsma

Bemsma Guest

Je kan wel sith worden je moet gewoon bij die twee sith bazen van de acedemy voor die vent kiezen en dan moet je dat wijf afslaan en dan ben je sith

Deel Deze Pagina