New here+Xbox

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Brabus Freak, 25 sep 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brabus Freak

Brabus Freak Range Rover TD6

Leuk Bevonden:
    2
    Hoi allemaal...
    ben nieuw hier!
    Tim, 15 jaar en ik ben naar hier verwezen door Corolla Friend

Ik heb nog geen Xbox maar hij komt er aan :9
    Heb wel ff 2 vraagjes:
    -Wanneer komt de nieuwe?
    -Kan ik hem op een versterker aansluiten?
    we hebben nl een versterker voor de dvd met surround, dus dan heb ik surround op de Xbox

Greetz BF

2. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Welke nieuwe? Xbox 2 komt in 2006 ofzo, en je kunt hem op een surround set aansluiten, moet je alleen wel de goeie snoeren hebben.

3. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Welkom !
    Ja je kan je xbox aansluiten op je versterker, dat heb ikzelf ook gedaan. Je hoeft alleen maar verlengsnoeren voor je geluidskabels te kopen bij de betere electronica zaken (rood en wit), plug die in een ingang bij je versterker (ik gebruik dvd/aux), tune je versterker op die stand (dvd/aux) en zet het geluid aan...
    Its so easy 8)

4. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dan kan je genieten van stereo-geluid (eventueel dolby prologic, maar toch is de optie die hieronder komt beter) :eek:

Wat je ook kan doen, is een advanced SCART-kabel en een optisch kabeltje kopen, waarna je kan genieten van echt Dolby Digital-geluid. Dan moet je versterker wel een optische ingang hebben.

5. Brabus Freak

Leuk Bevonden:
    2
    Ja... da heb ik wel, een optische uitgang
    Dan ga ik maar voor die oplossing

6. Viking

Viking de noorman

Leuk Bevonden:
    0
    Uhh hangt wel een beetje van je versterker af. Ik heb het zelfde gedaan als Sostic. Alleen mijn versterker heeft een ingebouwde chip die het geluid omzet in dolby digital. Dus ik kan wel van dolby digital geniet zonder dan ik een scart-kabel nodig hebt. Het hangt er maar net vanaf wat voor versterker je hebt:) .

7. gerjan

gerjan Guest

als je nieuwe versie bedoeld, niet xbox next ofzo die komen zo'n beetje elke paar maanden, nu is v1.5 gesignaleerd

8. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat kan dus niet, waarschijnlijk bedoel je Dolby Prologic (II), waarbij de versterker een surround (geen digital) signaal maakt uit het stereo signaal. Dolby Digital is wat anders en geeft veel betere kwaliteit.

Let goed op, je moet een optische ingang hebben, geen optische uitgang, anders heb je er niks aan.

9. Brabus Freak

Leuk Bevonden:
    2
    Heb het ff nagekeken,
    heb 3 ingangen...

10. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Welkom Brabus Freak!

Nu je jezelf zo netjes voorstelt wil ik meteen een mooie functie van dit forum aan jou voorstellen: de zoekfunctie
    De vragen die je stelt zijn al vele keren op dit forum gesteld én beantwoord, en je kan je antwoord dus d.m.v. de zoekfunctie opzoeken. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina