Neverend-nieuwe RPG

Discussie in 'Algemeen' gestart door Zilverpijl, 25 sep 2003.

1. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zag er nog geen thread over dus bij deze.

Artikel komt van http://xbox.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=15154

Hier zijn ook screenshots te vinden. Lijkt mij wel een mooie game.

Neverend exclusief voor Xbox en PC

23-09-2003 | Dave Bakker

Als we de screenshots mogen geloven, dan beloofd Neverend van Mayhem studios een absolute top RPG te worden. Oordeel zelf!

Liefhebbers van RPG’s hebben heel wat om naar uit te kijken want Mayhem studios heeft de RPG Neverend aangekondigd. Mayhem studios, ondermeer bekend van Empire of magic heeft vandaag een aantal screenshots vrijgegeven voor hun aanstaande RPG titel die je op Insidegamer kunt bewonderen. Deze zien er in iedergeval veelbelovend uit en doen mijzelf denken aan de grote werelden van Morrowind en Pirates of the Caribean. Neverend zal alleen uitkomen op de PC en op de Xbox, wat uiteraard zeer goed nieuws is voor de Xbox die zich hiermee meer en meer weet te onderscheiden van de concurrentie. RPG’s trekken vaak een bewuste doelgroep aan en voor die groep is de keus van een Xbox dan ook eigenlijk niet meer dan logisch geworden met top titels als Morrowind, Knights of the Old Republic en straks dus Neverend.

Het verhaal van Neverend:

In de wereld van dappere ridders en beeldschone maagdelijke dames doolt een eenzaam figuur wat luistert naar de naam: Agavaen. Zij is een aan lager wal geraakte fee met gebroken vleugels uit vervlogen dagen. De mensen zijn bang voor haar en lopen het liefste met een boog om haar heen. Hierdoor duurt het niet lang totdat zij haar plek gevonden heeft binnen het dievengilde. Niet bepaald het stereotype gedrag wat je van een fee zou mogen verwachten, maar ze hoort nu in iedergeval ergens thuis. Maar op een zekere dag veranderd alles…
    De meeste dieven blijken zomaar te zijn vertrokken met onbekende bestemming samen met al het gestolen goed. De leider van het dievengilde zoekt zijn toevlucht in de drank en botviert zijn woede op de fee. Hiermee maakte hij een enorme vergissing wat hij zich pas realiseert op het moment dat hij sterft. Agavaen blijft nu helemaal alleen achter in haar zoektocht naar geluk in de magische wereld van Neverend.

Verschillende aspecten van het spel:

Er wordt een geavanceerde manier van renderen toegepast die het mogelijk maakt dat jouw spelkarakter zich in prachtige omgevingen voortbeweegt met meer dan een miljoen polygonen. Tevens zal er volledige interactie mogelijk zijn met de omgeving.

Gevechtscenes zijn volledig 3d met een dynamisch bewegende camera die zich aanpast aan de gevechtssituatie. Tijdens de gevechten heb je keuze uit verschillende wapens en toverspreuken die je in verschillende combo’s ook met elkaar kunt combineren.

Je hebt volledige bewegingsvrijheid in de 3d wereld waardoor je kunt reizen tussen verschillende locaties en telkens nieuwe gebieden kunt gaan ontdekken.

Aanvullende informatie:

Een fantastisch en meeslepend verhaal

De eigenschappen van het spelkarakter veranderen naarmate je verder speelt om uiteindelijk te transformeren in een echte fee.

Mogelijkheid om je eigen spells te maken

ATBS (active battle system) wat de gevechten met andere personages altijd weer anders maakt waarbij je kunt kiezen uit veel verschillende wapens, toverspreuken en combo’s

EAX 2.0 en EAX 3.0 sound support

Volledig 3d spelomgeving. Deze omgeving is net als de overige personages volledig interactief.

Veel adventure-achtige voorwerpen en non lineaire dialogen met andere personages maken deel uit van Neverend.

Neverend zal in het voorjaar van 2004 verschijnen voor PC en Xbox.

2. Cyber-Ninja

Cyber-Ninja Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dit kan nog wel eens wat worden maar ik krijg alleen niet zo'n ridder gevoel als ik de screens ziet van deze game. Vooral als ik de huizen ziet.

3. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoah, weet nog niet of ik deze ga halen, ga denk ik eerder voor de RPG's als KotOR(heb ik al), Sudeki, Fable en Jade Empire

4. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Het ene moment heb je geen RPG's, het andere moment gooien je ze dood met RPG's. Niet dat ik daar iets op tegen heb, RPG's zijn vet.:D

5. Dit lijkt me een super game, ik ruik het :)

Deel Deze Pagina