1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[KOTOR] Star Forge Droids

Discussie in 'Algemeen' gestart door berend, 22 sep 2003.

  1. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    star forge droids

    hoe versla je die focking star forge droids???????
     
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Door de computers te hacken die zich ook in die kamer bevinden.
     
  3. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    star forge droids

    he karel, hoe kan je in die computers loggen tijdens combat?
     
  4. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    tijdens combat kan je volgens mij niet inloggen
     
  5. berend

    berend Santa Blows

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe versla ik ze dan?
     
  6. nickyb

    nickyb ...

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    vechten denk ik he;) ;)
     
  7. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in ieder geval zorgen dat je de force power Stun Droid (en verder upgegraded) hebt, Zorg dat je een van de poppetjes bent die die power kan en blijf hem doen. Laat ondertussen de andere 2 de droids afmaken.
     
  8. schijterwt

    schijterwt *-*

    Berichten:
    1.188
    Leuk Bevonden:
    616
    zo sterk zijn ze niet hoor, ze doen iig niet veel damage. gewoon hakken en proberen te stunnen ofzo
     
  9. C()Rr0$!oN

    C()Rr0$!oN [BiEr] AlfA

    Berichten:
    713
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn kwa schotkracht niet erg sterk, maar die vage powers van ze (vlammenwerper / bevriezen) doen wel focking veel damage!
     
  10. ZeRo T

    ZeRo T Banned ;)

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had me droid meegenomen met een flame trower en Bastilla en ikzelf met lightsabers. En dan steeds bastilla laten curen, want die heeft goeie cure krachten. Dan moet het makkelijk lukken, bij mij is het ook in 1x keer gelukt.

    Trouwens dat hacken is leuk gedaan :)
     
  11. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm? Je kan niemand meenemen hoor? Je moet iig door de laatste deur lopen. Deze is niet gelocked dus je zou er zo doorheen kunnen lopen. Wil je echter al de droids uitschakelen, dan moet je dat met de computers doen die daar staan.
     
  12. Technoob

    Technoob You're depressing

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    4
    Over welke Star Forge droids heb je het eigenlijk. Je krijgt namelijk 2 keer te maken met de Star Forge Droids.

    De eerste keer als je nog door de Star Forge heen loopt en de 2e keer als je in een ruimte bent opgesloten waar om de zoveel seconde de door jou gesloopte droids weer "re-spawnen"

    Bij de eerste lading gewoon volop knokken en met de tweede lading die generatoren mollen via die computers die naast die generatoren staan
     
    Laatst bewerkt: 22 sep 2003
  13. Sphinx

    Sphinx Active Member

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    1
    Bullshit.....

    Je bent alleen...

    Je moet zorgen dat er geen driods in de buurt zijn...
    en dan moet je een panel hacken/slice-en...
    Dan destroy generator aan klikken.... je moet 6 panels slice-en...dus denk om je computer spikes...:p
     
  14. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    naast elke computer staan dozen met slice dingen. btw had eerst niet door en heb ongeveer vijftien minuten staan vechten. zijn niet zon sterk
     
  15. Joris Springer

    Joris Springer Tjilper

    Berichten:
    960
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook gewoon de deur rammen en naar het volgende gedeelte gaan :)
     
  16. VySio

    VySio DJ Bowie!!!

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik wou net zeggen, ik had daar ook wel 15 minuten staan vechten. waarvan 7 minuten met constant destroy droid, en toen was het op (heb namelijk best veel Force Points) toen was ik er zat van. En heb maar even rondgekeken. Misschien kon je ook wel gewoon door de deur heen :p

    Maarja 2 keer slaan was ook genoeg.

    Ow en waar die anderen het over hebben, met meerdere personen zal nog wel op Dantooine zijn. dat ze de eerste Star Map hebben gevonden. Daar zijn ook 2 droids, en die kunnen ook wel wat met bevriezen enzo.
     
  17. DarkRyder

    DarkRyder The darkness is near

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe moet je ze nu verslaan (de droids die deheletijd terug komen),
    jullie hebben het over computers, maar ik kan niet inloggen tijdens het gevecht, hoe hebben jullie het gedaan?
    Je hebt dus slices nodig die in die tonnen zitten??? komen die er pas als je zo'n droid molt ofzo?

    Ik heb ook geprobeerd door de deur te gaan, maar daar kan ik ook niet op locken als ik in combat zit, het probleem is dat ik niet uit die combat situatie kom en dus een kwartier lig in te hakken en rond te lopen om zo'n computers te kunnen hacken waarna ik het maar opgeef
    HELP!
     
  18. DS The Best

    DS The Best Whitepoison

    Berichten:
    740
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan wel inloggen en de deur rammen tijdens het gevecht, je moet op B drukken en dan is de "combat mode" uitgeschakeld, dan kun je gewoon inloggen. In die tonnen zitten gewoon computer spikes, je logt in op je computer en dan klik je óf op de optie om een friendly droid te maken (die met je meevecht) deze kosten helaas wel 13 spikes, je kan ook alleen zoregn dat er geen nieuwe komen, die optie kost 5 spikes, heb je te weinig spikes, dan zul je op de deur moeten rammen (ik wist btw niet dat dat kon, maar had gelukkig spikes zat, heb zelfs nog een friendly droid gemaakt)
     
  19. Makaveli| NL

    Makaveli| NL Mafkees

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt waarschijnlijk de droids in de Ancient Ruins op Dantooine, deze moet je eerst vernietigen voordat je kan inloggen op die oude computers. En hier heb je wel degelijk je party members beschikbaar.
    (ik had ook m'n droid bij me! shield disruptor en flame thrower doen wonderen!) :p
     
  20. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Als je security skills hoog genoeg zijn kan je die deur ook gewoon openen!En om in die computers in te loggen moet je inderdaad ff op "B" drukken,dit om battle mode te cancellen.
     

Deel Deze Pagina