Inschrijven DTM Competitie (nr 2)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Cole Trickle, 10 sep 2003.

  1. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Albers aan de leiding idd! En ook Bleekemolen eindelijk wat punten, werd tijd :).

    Ook ik vind het aantal deelnemers nog wat laag. In de vorige comepeitie viel me al op dat meer mensen zich tijdens de competite willen inschrijven dan daarvoor :confused: .

    Willen jullie met 10 deelnemers beginnen, of zullen we de inschijvingstermijn wat uitbreiden, of geheel niet sluiten (zoals in de laatste competitie)? Laat het ff weten.
     
  2. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien het er niet echt naar uitziet dat er nog mensen reageren denk ik dat we beter gewoon volgende week kunnen beginnen.. Wat mij betreft mogen deelnemers zich nog aanmelden tot de eerste 3 races voorbij zijn.. En vanaf de 4e race kunnen mensen zich aanmelden voor de daaropvolgende competitie (als ie gehouden wordt.. wat mij betreft iig wel) en beginnen we alvast met de voorbereidingen daarvoor..

    Wat denken jullie?
     
  3. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Euhm we hebben nog een deelnemer, Michiel Timmer, dat is een vriend van me hij heeft echter wel de pc versie maar daar zijn geen grote bezwaren tegen aangezien ICT boy ook pc deelnemer is... zijn info komt binnen kort op de site, waarschijnlijk wordt hij morgen weer geupdate...
     
  4. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    De site is wederom vernieuwd ditmaal staan bijna alle deelnemers erop en is er een race verslag van vorig seizoen toegevoegd. Vinden julie dit verslag zo duidelijk te lezen of heb je er nog op of aanmerkingen over?

    DTM Site
     
  5. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Netjes hoor :). De letters en achtergrond hebben niet heel veel contrast, maar zijn wel in de echte Xbox kleuren. Dus ik zou zeggen: "Houden zo!"

    Heeft Michiel zich al geregistreerd? Dan is hij natuurlijk welkom mee te doen.
     
  6. michielT

    michielT Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus al geregistreerd en ik sta zelf al op de site. Nu maar afwachten wanneer we echt kunnen beginnen!
     
  7. Lzzrd

    Lzzrd Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Count me in as well (ook al zal ik misschien niet iedere race rijden) !!
     
  8. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    OK je bent ingecount :D. Zou jij dan ook nog even je gegevens willen mailen voor de site, tenzij je anoniem wil blijven naturlijk ;)
     
  9. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook wel zin om mee te doen!! :D
     
  10. ID&T Rulez

    ID&T Rulez DVD's ruilen? PM me!

    Berichten:
    589
    Leuk Bevonden:
    0
    You're welcome! ;)
     
  11. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Nou wie houd je tegen?? ik zeg neem even een kijkje op de site en als je wilt stuur mail dan even je gegevens.

    edit/ De site is wederom geupdate dit maal met foto`s van degene die ze ingestuurd hebben en wat nieuwe buttons.. en dit maal inclusief ID&T ;)
     
    Laatst bewerkt: 23 sep 2003
  12. Lzzrd

    Lzzrd Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer beginnen we?
     
  13. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Boing
    12:00


    Middernacht 28 september. De inschijving is niet gestopt, maar we gaan beginnen!!!

    Inschijven blijft mogelijk de 1ste drie weken van de TOCA competitie (bijna unaniem gekozen!).

    Ingeschreven zijn de volgende 13 leden:
    Rivanov, ICT-Boy, DA_richard_-, nickske, ID&T Rulez, [2k], Quas, Makaveli| NL, michielT, Lzzrd, [JeLL!e] HALO, Joeri71, Cole Trickle.

    TOCA wordt dus gereden. In de volgende volgorde:
    week 1. Brands Hatch (indy)
    week 2. Oulton Park
    week 3. Silverstone
    week 4. Donnignton
    week 5. Kockhill
    week 6. Brands Hatch (gp)

    Deze draad kan worden gebruikt om (je vrienden?) in te schijven. Maar post je tijden in de nieuwe draad aub ;) (zie edit)


    /edit post je tijden hier!
    Mocht ik aanstaande woensdag nog geen tijden van jou hebben ontvangen, dan ontvang je nog een pm van bovenstaande link.

    het organisatiecomite
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  14. bass

    bass bass ...®

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    ik doe ook mee..............!!!!!!!!!
     
  15. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Heden 17 deelnemers aangemeld!

    Ingeschreven zijn de volgende 16 leden:
    Rivanov, ICT-Boy, DA_richard_-, nickske, ID&T Rulez, [2k], Quas, Makaveli| NL, michielT, Lzzrd, [JeLL!e] HALO, Joeri71, Cole Trickle, bass, Daniel NL, Gerbo en Go Ahead Eagles.

    De wedstrijd is dus begonnen (post je tijden hier).

    Mocht je nog niet je gegevens hebben opgegeven aan Joeri71 of aan mij, dan ontvangen wij deze (uiteraard geheel vrijblijvend) graag!
     
    Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  16. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    beetje laat, kan ik nog meedoen?
     
  17. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Natuurlijk kan jij nog mee doen, kijk even in de andere draad, daar staat nog meer info, en doe je mee mail of pm dan even je gegevens voor op de site...
     
  18. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    21 inschrijvingen heden!

    De volgende mensen hebben zich ingeschreven:
    Rivanov, ICT-Boy, DA_richard_-, nickske, ID&T Rulez, [2k], Quas, Makaveli| NL, michielT, Lzzrd, [JeLL!e] HALO, Joeri71, Cole Trickle, bass, Daniel NL, Gerbo, Go Ahead Eagles, masterChief88, snoort, SijmeZ en picht

    Jullie kunnen de tijden hier! posten
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  19. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Nieuwe inschrijving!!!

    Niekname heeft zich heden ingeschreven. We kijken uit naar jouw tijden.


    Dus nu staat de teller op 22, namelijk:
    Rivanov, ICT-Boy, DA_richard_-, nickske, ID&T Rulez, [2k], Quas, Makaveli| NL, michielT, Lzzrd, [JeLL!e] HALO, Joeri71, Cole Trickle, bass, Daniel NL, Gerbo, Go Ahead Eagles, masterChief88, snoort, SijmeZ, picht en Niekname
     

Deel Deze Pagina