[KOTOR] Helpthread Korriban

Discussie in 'Algemeen' gestart door Darkwing, 20 sep 2003.

1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    np goser herriner wel dat je niet die qeste moet gaan doen samen met adat andere sith wijf want dan naait ze je ( btw voor light point gaa de eerste grot in en versla het wezen en zeg tegen de outcast siths dat ze weg kunnen ( light point)

2. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand me vertellen wat je moet doen in de
    tomb met die robots op een rij en die pyramide
    die de brug blokkeert? (tomb van Ajun of zoiets)
    Ik heb die datapads wel gelezen, dat er een
    steensoort is die ontploft als die heet wordt...
    Dus ik met die kleine robot naar binnen, om zijn
    flametrower te gebruiken, maar schijnbaar moet ik ook ergens
    zo'n stuk steen vinden?
    Heb je dat zwaard wat daarin ligt wel nodig?

3. Illreth

Illreth Fable Disciple

Leuk Bevonden:
    0
    @ Fusion

Je moet die pilaar in het midden "openen" en dan op B drukken en er een sonic grenader (volgens mij was het een sonic grenade) en dan ontploft de pilaar nu zul je wel met ranged weapons die droids afmaken

that's it

4. Fusion

Fusion Someone unfreeze me!

Leuk Bevonden:
    0
    Thanx! =)
    Probleem is nu , ik heb de laaste quest al gedaan, die
    ultieme test om sith te worden en nu kan ik helaas
    die grot niet meer in.. :confused:
    Maar nu weet ik in elk geval wat ik moet doen als
    ik hem nog een keer speel =)

5. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    uhm ken iemand mij please helpen!!!!!!!!!!!!

ik ben nu bezig me die laatse test(voor die sithgastleader) en nu moet ik in die grot bij een bepaalde kamer een heel moeilijke opdracht doen(vind ik)

opdracht : al die energie ringen moeten op de rechter pilaar komen(zonder dat de boel ontploft:confused:, hoe moet dit, ik snap het egt niet:eek:

EDIT: laat maar het is eindelijk na 4000keer gelukt(zweetdruppelsophoofdsmile)8)

Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  6. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    uhm maar dan toch nog een vraag wat moet ik nu doen? ik ben 100%light, dus ik moet dus allebij die sith bevechten ? op het laatst? want dat win ik nooit, ik heb geen partij gekozen voor geen van hum ik koos voor me zelf? dus moet ik ze nu allebij verslaan(ze zijn veels te sterk samen:eek:

EDIT: dit is de me dus ook gelukt, allebij:D
    en nu moet ik heel de sith academy afmaken}:] }:] whoehaahaha(en nog steeds light:cool:

Laatst bewerkt: 27 sep 2003
  7. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in die laatste grot, dus laatste oefening ofzo.
    Maar als je rechts gaat kom je 2 van de grote beesten tegen.
    Hoe kan je die verslaan, 1 laat ik ff in slaap vallen maar die komt snel weer terug.
    Hoe kan je ze het beste en het snelst verslaan?

8. Saaur

Saaur Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wil je ze echt verslaan of gewoon verder komen...ik ben er namelijk met stealth gewoon langs gegaan, hendeltje over, deur in :)

9. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, heb helaas geen stealth met mn main caracter nog niet tenminste :'-( lol.

10. XboxRulez4ever!

Leuk Bevonden:
    1
    als je de deur van die kamer binne komt, moet je gelijk naar links gaan, lanks de mur lopen net zolan tot er >>>>>> 1 <<<<<<<!!!!
    naar je toe komt lopen, ren dan naar achter, maak hem af, en dan het zelfde met de 2e, zo moet het lukken;) :9

11. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De beesten kunnen inderdaad tricky zijn, ik had Korriban voor het laatst bewaard en dat was de eerste keer dat ik ooit stimulants en een energy shield gebruikte (en ik had sinds einde van Taris geen medkits meer gebruikt tussendoor, cure/heal is zeer handig). En dan nog moest ik ze één per keer aanpakken, maar ja...het is een stuk simpeler dan de puzzel met die pilaren.

Het schijnt trouwens als je snel de hendel overhaald en dan die kamer in gaat dat die beesten je niet kunnen volgen en je ze dus van een afstand met granaten enzo kan aanvallen (niet erg heldhaftig echter ;)).

12. Funky Monkey

Funky Monkey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *)
    Hay. Wat ik heb gedaan (is ook simpel)
    Je gebruikt pistolen, gooit eerst met een granaat en als ze beginnen te lopen dan loop jij ook de HELE kamer rond (pas wel op dat je niet tegen de stenen loopt zodat je niet verder kan lopen)
    en als die beesten ver genoeg achter je zijn dan begin jij te schieten. Zorg wel dat de camera hun steeds volgt.
    Dus als jij loopt dan kijk jij achter je mannetje!!
    Duurt ff maar dan zijn ze wel dood!!!!
    O-)

Laatst bewerkt: 29 sep 2003
  13. PeaCock

PeaCock Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eyyz,

Ik ben nu aan het proberen prestige te krijgen. Ik heb al die Sith code verteld en de sith Renegades gevonden en gekilled..
    En nu heb ik nog niet genoeg, dus ik werd geadviseerd naar de tempels te gaan, maar daar kan ik telkens niet verder (deuren opslot)

Kan iemand me helpen,
    Alvast bedankt..

14. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Een tempel is gewoon niet bereikbaar op het moment, komt vanzelf nog. (links achteraan) Maar de andere 3 kun je gewoon in zover ik me kan herinneren.

15. Raafke

Raafke Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet die deur die opslot zit met je laserzwaard openbreken. Dit doe je als je bij de functie deur openen naar onder beweegd en daar staat dan slash of zoiets en daar moet je dan op drukken.

16. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil de dark lords tempel in,maar zodra ik buiten sta staat de pupil van malak buiten op me te wachten...en ik heb geen kans tegen hem!!!..hij zuigt al mijn leven weg ( doe ik ook terug,maar helpt voor geen moer!) of hij zorgt ervoor dat ik de lucht word ingetrokken of hij zorgt dat ik naar me kop grijp!

ik heb gewoon geen kans om hem te verslaan!!!

wat moet ik doen!

17. boo-shem-ee

boo-shem-ee Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij begint Darth Bandon pas met je constant te drainen nadat je zijn handlangers verslagen hebt. Als je dus iemand bij je hebt met de force power Statis (Field) moet je dat gewoon op zijn makkers casten en dan je gehele party op Bandon concentreren. Met CryoBan granaten kun je het zelfde trucje proberen, maar dat is iets lastiger.

18. The Summoner

The Summoner X...B...O...X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem nog steeds met geen mogelijkheid dood..ik ga eerst wel manaan,om wat sterker te worden...ik ga morgen op vakantie..dus ik kan een week niet met jullie discusseren..

maar kunnen jullie mij vertellen welke Force Powers ik MOET bezitten?

Laatst bewerkt: 9 okt 2003
  19. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Mischien force resistance ;) Maar je kan ook zelf drain life doen werkt net zo goed.

20. Scoutmaster

Scoutmaster Guest

heeft iemand de oplossing voor die energie ringen?
    want ik kom daar niet verder

Deel Deze Pagina