X-Box Prijsverlaging?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Samurai-X, 25 sep 2003.

1. Samurai-X

Samurai-X Live by the sword...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb in een paar forums vernomen dat er een prijsverlaging van de x-box opkomst is ivm de prijsverlaging van de gamecube en de ps2. Hij zou naar ongeveer 150 euro moeten gaan met ingang van ongeveer begin oktober. Weet iemand hier meer van? En komen er nog leuke packs? (en weet iemand hoeveel hij nu kost bij mediamarkt?)

2. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    Die prijsverlaging is een kwestie van afwachten, want iedereen weet er evenveel (of evenweinig vanaf).

Maar er is nu wel een leuke pack: Gear Pack (€219)

Een xbox (doh), 2 controller "s", Rallisport Challenge, en een xbox magazine.

p.s. het is Xbox of xbox geen X-box ;)

Er is al een thread die over dit onderwerp gaat, dus hopelijk kan je daar meer over je vraag vinden :)

Deze bedoelde ik:)

Laatst bewerkt: 25 sep 2003
  3. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Het is alleen nog maar speculeren wat de consoles gaan doen met de prijzen. Zeker weten doen we niks Kenshin ;)

4. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie zaak, ik moet er nml ook weer een hebben. Heb hem net een tijdje geleden verkocht. Hopen dat er een leuk pakket komt ofzo..

5. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt overdreven nog een prijsverlaging. 200 euro vind ik echt goedkoop genoeg. Het is niet dat ik het de mensen niet gun dat ze voor 150 euro een xbox kunnen kopen, maar volgens mij kunnen ze dat geld beter besteden aan de ontwikkeling en het goedkoper maken van de games.

6. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ben ik helemaal met je eens, dan kunnen we ook eens gewoon de spellen in de winkel halen. Dat de Xbox nou 200 Euro is vind ik ook goedkoop genoeg, moet je nagaan, ik kocht me eerste voor 479 Euro!!!

7. Tiggel

Tiggel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet waarom de Playstation 2 dan toch nog zo populair is.
    De xbox is namelijk over het algemeen gewoon beter.
    Neem nou xbox live. Dat heb ze op de ps2 niet. Ook de prijs van de xbox wordt steeds lager. En de meeste games die nu nog alleen op de ps2 zijn, komen ook naar xbox.

Massaal kopen dus die xbox en lekker veel spellen ruilen en verkopen op dit forum.

8. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Hoewel MS ontkent denk ik dat er een leuke actie komt met de Xbox...vorig jaar bijv. het Sega PAck...dit jaar een???

En idd. het XBW. ruil forum is idd een uitkomst :p

9. shumi

shumi Guest

Microsoft ontkent? De bart smit wist er anders wel meer van, hoewel die gast niet wist dat die xbox 150 zou worden, wist hij wel dat de cube 99 zou worden en nog veel belangrijker: het nieuwe pack met HALO EN NOG EEN ANDER SPEL. Mensen dit is geen gelul er komt een pack met halo en nog een spel, hij wist niet meer welke en waarschijnlijk voor minder dan 200 euro want als de xbox gewoon naar 150 zakt, betaal je waarschijnlijk niet 50 euro voor die 2 spellen. Dit zou misschien ook het moment kunnen zijn waarop halo classic wordt maar dat is nog ff afwachten.

10. Samurai-X

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je ook enig vermoede wanneer dat halo pack komt? Ik sta namelijk te springen om een x-box te kopen aangezien ik hier een gesealde soul calibur 2 heb liggen en kotor heb liggen 8)

11. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Waarom koop je eerst games en dan pas een computer???

12. Samurai-X

Leuk Bevonden:
    0
    Was een goedkope pre-order actie die ik niet kon laten liggen en ik wist toch al zeker dat ik een x-box ging halen. Maar dat halo pack gaat nog wel ff duren denk dus ik ga eind deze week ff opzoek naar een goede deal.

13. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    dat halo pack komt op 15 oktober uit en zal samen met Midtown Madness 3 verpakt worden:

Xmas Bundle
    - Xbox
    - Controller S
    - Halo
    - Midtown Madness 3
    - Twee maanden Xbox Live abbonement
    Prijs: €219,-
    Te koop vanaf 15 oktober

Massive Bundle
    - Xbox
    - 2x Controller S
    - Halo