Hey ik vroeg me af of je ook en headset appart kan kopen. zo ja, voor hoeveel en waar? alvast bedankt.
Je kan ook naar microsoft bellen ehb ik begrepen, een vriend van mij heeft zo een headset ter vervaging gekocht , eveneens 30 euro!
in Amerika was er een van Madcatz dacht ik , en die koste 4,99$. dat is een soort headset die op 1 oor hangt, gewoon met draadje en alles. maar wouter vertelde me laatst dat dat bagger dingen zijn
idd binnenkort te koop. Hij staat al in het orderboekje van de Brt Smit. Dus zal niet al te lang meer duren nee
Ik zoek een gewone headset.... ik begin me steeds meer te ergeren aan de officiele.... ik kan niet eens lekker achterover leunen op de bank..... Dus kan iemand mijn vertellen welk headset het meest geschikt is? en hoe de aansluiting prcs heet.... dan loop ik er morgen wel mee naar de winkel voor een normale
jawel, gewoon even bellen met MS ( wel engels helaas ) even uitleggen en zeggen dat ie zomaar stuk is gegaan toen je hem op je hoofd deed dan sturen ze je als het goed is zo een nieuwe op, en die ouwe kapotte hoef je ook niet terug te sturen suc6 ermee
snap niet dat ze er 40 euro voor durven te vragen! gewoon een slap stuk platic, je kan beter gewoon die lijn bellken en zeggen dat ie stuk is, krijg je een nieuwe gratis
Cool waar heb je dat gelezen? Zal er wel mee te maken hebben dat je daar ook voicecommands kunt gebruiken.
Niet Engels hoor...gewoon Limburgs...want je krijgt een helpdesk wat door MS ingehuurd word aan de lijn. Het zijn allemaal jongens en meisjes uit Limburg...Maastricht....van 24help.