Ik heb een kwartier geleden mijn pakje gehad en alles was in orde Ik heb 13 mei de brief ingestuurd en NIET gebeld om te zeiken... een week later had ik het waarschijnlijk wel gedaan Ik denk dat ze bij mijn aanvraag de problemen van die postcodes al verholpen hadden....
Is noord-brabant nu dan eindelijk aan de beurt ofzo? Ik heb nog GEEN ( ) mailtje met dat fedex nummer gehad, maar ik zie dat er een lading in Eindhoven is.... PLZ let it be.....
heb nog steeds nix kheb ook nog nooit gebeld dit staat er als laatst: Op FedEx-locatie van bestemming aangekomen OUDE MEER NL goed of slecht nieuws?
??? En waarom zou ik er dan geen recht op hebben. Je lult echt uit je nek. En nee, ik ben niet "zo iemand", ik heb namelijk gewoon gewacht tot 26 april omdat ze tot die datum andere spellen bij de lijst toe konden voegen.
Das goed nieuws, is ie dus al in NL......by the time you read this, zal je het pakketje waarschijnlijk al binnen hebben, anders komt ie ZEER SPOEDIG....let wel: de Fedex site loopt enorm achter! Bij mij stond er precies hetzelfde rond een uur of 5 's avonds....toen ik 20 minuten later thuis kwam, lag mn pakketje er al!
Ik kreeg m'n meeuwtje een paar dagen nadat ik mijn reward pack al had gekregen .. Maar goed, bij mij staat ook dattie in Ridderkerk is bezorgd, terwijl ik dus in Capelle woon. Verzamelpunten kennelijk dus
heb nog nix staat nu een vaag verhaal allemaal over dat het adres onjuist is dit staat er ook : Klant niet bereikbaar of bedrijf gesloten klopt ook nix van want ben de hele dag thuis geweest hebbe jullie dit ook allemaal gehad?