[Centraal] De übergrote Morrowind helpthread!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daanos, 4 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Quincman

Quincman Kwast!

Leuk Bevonden:
    0
    psst dat weet ik ;) tnx for help

2. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Achter een stapel vaten staat een kist met een locklevel 10-30 (ik weet het niet meer zeker). De Dwemer artifacts zitten daar in. Je hoeft niet naar beneden, die kist staat achter vlakbij die Kajit.

Vanalles. Storm atronachs, fire atronachs, frost atronachs, dremora's etc. Maar het gaat erom dat je Molag Grunda (een named Winged Twilight) en haar bodyguard (een named Frost Atronach) molt. De random monsters komen trouwens weer terug zodra je een andere sectie van die grot ingaat.

3. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    is molag grunda die winged twilight met die dooie scamp en 2 kiste erachter??

4. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    ff beetje offtopic is eht nou echt zo dat de game lagged?
    Heb hem namelijk geruild (Ik krijg hem morgen hopelijk) dus beetje reviews gelezen maar alleen hier kan ik lezen dat het lagged dus...............

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je journal wordt opdated als je Molag Grunda en haar begeleider (de frost atronach met een naam) molt. Dus je kunt het makkelijk controleren.

6. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik maak echt ALLes dood daar. maar er komt gewoon geen 'journal updated te staan..nou ja ,, nog maar eens probeeren dan:confused:

7. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Nou het is eindelijk gelukt.kwam er stom genoeg achter dat ik de verkeerde save game aan het doen was.in die save game had ik nog niet met molag mar gepraat, en als je niet met hem praat voordat je naar dubdilla gaat staat er nog een grote muur de voor de kamer van molag grunda.en na het praten was die dus weg. thnx for the help

8. PromoStyle

PromoStyle Guest

Wat is eigelijk de beste soort die bij een Dark Elf past en de beste soort die bij een Imperal past. Ik heb het spel nu en ik heb een Assasin Dark Elf maar t schiet niet echt op. En wat is eigelijk het leukst om mee te spelen?

9. Rawne

Rawne The Ghostmaker

Leuk Bevonden:
    0
    Waar vind je iets dat voor een monk handig is ben namelijk een Nord Monk en ben net begonnen

10. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Tja wat heb je allemaal nodig als je een monk bent???

11. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Wat het leukste is om mee te spelen is iets dat voor iedereen verschillend is. Het gaat hier puur om je eigen smaak, dus daar kan ik moeilijk antwoord op geven. En ieder ras past bij iedere class. Ik zou alleen als je een archer wilt spelen, een wood elf kiezen. Verder zou ik de Archonian en Kajit links laten liggen, omdat zei geen gesloten helmen en geen boots kunnen dragen.
    Als monk kun je light armor of geen armor dragen.
    Goed light armor: Ga naar Ghost gate. Ga de linker toren in, naar de kelder. In de kelder is ergens een smid. Mol die smid, betaal braaf je bounty, en neem mee wat je nodig hebt (vooral het groen grijze armor)
    Goed blunt weapon: Ik zou gewoon een steel mace kopen, en als je een sterker blunt weapon vind, dun ruil je die voor de mace. Je kunt ook dit trucje proberen, maar het is op een laag level moeilijk.
    1) Ga naar de magesguild in Caldera. De Dark Elf op de 1e etage verkoopt scrolls summon Golden Saint.
    2) Koop wat van deze scrolls.
    :cool: Ga Caldera uit, dus lopen totdat 'West Gash Region' verschijnt.
    4) gebruik de scroll, en doe er soultrap op. Zorg dat je een grand soulgem (die ronde oranje) hebt, een golden saint past alleen hier in.
    5) Begin te vechten met de golden saint totdat hij dood is. En pas op dat hij geen Dispel doet. Doet hij dit wel, dan moet je opnieuw soultrap doen.
    6) Koop de spell bound mace (maakt niet uit als je geen conjuration kent)
    7) Ga naar een enchanter en enchant iets met Bound mace on self. CONSTANT EFFECT.
    8) Als je het betreffende item nu aandoet, heb je altijd een sterke deadric mace die 0.0 weegt.

Laatst bewerkt: 24 sep 2003
  12. BattleBrother

BattleBrother Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vraag over morrowind

ff een paar vraagen
    hoe kan het dat dat bij je skills iets rood staat en hoe krijg je het weer normaal bv 25(deze is dan rood)/30? (dat is bij m'n personality skill en nu heeft iedereen een laage "sympathie"over mij

waneer krijg je bv bij paddestoelen/bloemen etc te weten wat die 3 vraagtekens zijn?

13. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    Re: vraag over morrowind

Dit gebeurt bij veel magie aanvallen.of bij ziektes.Dit is makkelijk weg te halen.Bijv: Als je strenght 23rood staat terwijl het normaal 40 is.. koop dan gewoon bij alchemist of healer restore strenght.(edit) ziektes kun je helen bij het altaar in de temple (edit)

en ik weet niet hoe dat zit met paddenstoelen en bloemen,want dat heb ik nog nooit gebruikt.:confused: 8)

Laatst bewerkt: 26 sep 2003
  14. Mr_Grimm

Mr_Grimm Plaspop

Leuk Bevonden:
    0
    ik had gehoord dat je arch master trebonius kan uitdagen voor een duel. en dan weer kan advancen.. hoe zit dat precies als dat zo is?

15. PromoStyle

PromoStyle Guest

Help! Hoe kom ik snel aan geld. Mn geld is op maar ik heb wel 2 van die soulgems van 6000 p.s. alleen ik kan ze nergens kwijt of ze geven er te weinig geld voor. Iemand tips!?

16. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je moet naar Caldera gaan daar is een huis met allemaal orcs daar is een creeper en die geeft het volle geld ervoor (hij heeft 5000) en dan ben je binnen :)

17. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen! Ga gewoon naar www.gamefaqs.com veel sneller uitgebreider en duidelijker (vind ik).

18. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen! Ga gewoon naar www.gamefaqs.com veel sneller uitgebreider en duidelijk (vind ik).

19. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt ook een spell restore speed, agiltity etc. kopen.
    Die vraagtekens geven aan dat je een lage skill hebt in alchemy. Wordt je skill hier hoger in, dan komen er de verschillende uitwerkingen van de potions en ingredienten te staan.
    Als je de op een na hoogste rang hebt in de mages guild, kun je alleen het hoogste worden als je Trebonius uitdaagd tot een duel. Jij wordt dan de nieuwe baas en Achmage van de Magesguild. Je moet dit wel pas doen als je alle opdrachten voor de andere guildstewarts hebt gedaan, kans dat ze je geen opdrachten meer geven als jij de baas bent.

20. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    En als je 10 000+ items hebt dan moet je even naar "talking Mudcrab"gaan die zit op een klein eilandje net onder de ruine "Mzahnch". Het eilandje bevind zich onder de 2e H van Mzahnch, als je even op je kaart kijkt. Hij heeft 10.000 en geeft volle prijzen:p.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina