Wat het leukste is om mee te spelen is iets dat voor iedereen verschillend is. Het gaat hier puur om je eigen smaak, dus daar kan ik moeilijk antwoord op geven. En ieder ras past bij iedere class. Ik zou alleen als je een archer wilt spelen, een wood elf kiezen. Verder zou ik de Archonian en Kajit links laten liggen, omdat zei geen gesloten helmen en geen boots kunnen dragen.
Als monk kun je light armor of geen armor dragen.
Goed light armor: Ga naar Ghost gate. Ga de linker toren in, naar de kelder. In de kelder is ergens een smid. Mol die smid, betaal braaf je bounty, en neem mee wat je nodig hebt (vooral het groen grijze armor)
Goed blunt weapon: Ik zou gewoon een steel mace kopen, en als je een sterker blunt weapon vind, dun ruil je die voor de mace. Je kunt ook dit trucje proberen, maar het is op een laag level moeilijk.
1) Ga naar de magesguild in Caldera. De Dark Elf op de 1e etage verkoopt scrolls summon Golden Saint.
2) Koop wat van deze scrolls.
Ga Caldera uit, dus lopen totdat 'West Gash Region' verschijnt.
4) gebruik de scroll, en doe er soultrap op. Zorg dat je een grand soulgem (die ronde oranje) hebt, een golden saint past alleen hier in.
5) Begin te vechten met de golden saint totdat hij dood is. En pas op dat hij geen Dispel doet. Doet hij dit wel, dan moet je opnieuw soultrap doen.
6) Koop de spell bound mace (maakt niet uit als je geen conjuration kent)
7) Ga naar een enchanter en enchant iets met Bound mace on self. CONSTANT EFFECT.
Als je het betreffende item nu aandoet, heb je altijd een sterke deadric mace die 0.0 weegt.
Laatst bewerkt: 24 sep 2003